6 اپلیکیشن کاربردی برای گوشی های اندرویدی

کدخبر: ۵۱۹۹۰۹
6 اپلیکیشن کاربردی برای گوشی های اندرویدی

اگر از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، حتما انواع اپلیکیشن‌ها را روی آن نصب کرده‌اید و تعدادی هم به صورت پیش‌فرض روی آنها وجود دارد. اما در این نوشته می‌خواهیم درباره برخی از انواع کاربردی اپلیکیشن‌ها صحبت کنیم. با ما در ادامه همراه باشید.

چند اپلیکیشن برای عکاسی

گوشی‌های هوشمند با وجود دوربین‌های حرفه‌ای که دارند، مسئول افت فروش بیشتر برندهای دوربین‌دار بوده‌اند. دوربین‌های به کار رفته در بسیاری از این تلفن‌ها، می‌توانند نیاز سخت‌گیرترین عکاسان را نیز برآورده کنند. اما همچنان شما می‌توانید با نصب برنامه‌های مناسب برای عکاسی، کیفیت عکس‌های خود را بهبود دهید. در ادامه یکی از این برنامه‌ها را معرفی کرده‌ایم:

1.بهترین برنامه دوربین: google camera

این برنامه را می‌توانید به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید. امتیاز آن 2.4 است و اپلیکیشنی رسمی است که توسط گوگل برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی ساخته شده است. اگرچه این برنامه به اندازه سایر برنامه های دوربین قابل دانلود دارای ویژگی نیست، اما این برنامه بیش از حد توانایی پاسخگویی به نیازهای معمولی کاربران گوشی‌های هوشمند را دارد. ویژگی‌های که با دوربین Google دریافت می‌کنید، شامل حالت تاری لنز، فوتوسفرها و در برخی نسخه‌ها حالت عالی Night Sight است. البته توجه داشته باشید که لیست ویژگی‌های پشتیبانی کننده به گوشی شما بستگی دارد.

2.بهترین برنامه ویرایش عکس: Snapseed

Snapseed

Snapseed یک ابزار قدرتمند و حرفه‌ای برای ویرایش عکس است که توسط گوگل توسعه یافته است. امتیاز آن 4.4 است و به راحتی و رایگان می‌توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید. این اپلیکیشن شامل 29 ابزار و فیلتر می‌شود و با ویژگی‌های بی‌شمار دیگری که دارد، بسیاری از عکاسان آماتور و حرفه‌ای کارکردن با آن را دوست دارند. و اما بهترین بخش در مورد Snapseed این است که این برنامه، همه این ویژگی‌ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد!

میان برنامه: معرفی گوشی‌های هوشمند

قبل از معرفی سایر اپلیکیشن‌ها، اجازه دهید در مورد گوشی‌های جالبی با شما صحبت کنیم که می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشند. مورد اول، گوشی موبایل سامسونگ ا12 است که از بهترین گوشی‌ های میان‌ رده سامسونگ به حساب می‌آید. دوربین، صفحه نمایش و قدرت باتری آن از مشخصات خوب آن است و رضایت بسیاری از افراد را برآورده می‌کند. Galaxy sumsung a12 در زمان عرضه خود توانست یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار باشد و شما هم‌اکنون هم می‌توانید با بررسی لیست قیمت آن، با توجه به قیمت امروز آن را خریداری کنید.

مورد دوم به انواع کوشی هواوی برمی‌گردد. مدل های گوشی هواوی متفاوت است و شما می‌توانید جدیدترین و بهترین آنها را از فروشگاه‌های آنلاین و با توجه به قیمت روز تهیه کنید. هوآوی یک شرکت بزرگ چینی است که چندین سال است که علاوه بر تولید گوشی‌های هوشمند وارد صنعت لپ‌تاپ هم شده و می‌توانید این محصولات را هم در بازار پیدا کنید.

بهترین برنامه های تناسب اندام و سبک زندگی

همانطور که از رشد چشمگیر بخش ردیاب تناسب اندام و ساعت هوشمند مشهود است، سلامت و تناسب اندام به جنبه‌های کلیدی زندگی بسیاری از دارندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و در نتیجه منجر به طراحی انواعی از برنامه‌های تناسب اندام، سبک زندگی و حتی تغییر روحیه شده است. ما در ادامه برخی از مهم‌ترین آنها را لیست کرده‌ایم:

3.بهترین برنامه تناسب اندام: Strava: run,ride,hike

اپلیکیشن های محبوب سلامتی

Strava مدت زیادی است که از اپلیکیشن های محبوب سلامتی در میان افرادی است که برنامه‌های منظم ورزش دارند. این اپلیکیشن تا به‌حال، بیش از 50 میلیون‌بار در دنیا دانلود و نصب شده است و شما اگر بخواهید آن را در ایران نصب کنید، باید نسخه آن را از بازار به دست آورید، چرا که گوگل پلی به شما اجازه دانلود آن را نمی‌دهد. این برنامه از اکثر فعالیت هایی که احتمالاً فکر می‌کنید پشتیبانی می‌کند - از جمله دویدن، دوچرخه سواری و شنا و همچنین از ویژگی‌های ضروری مانند مسافت، سرعت، سرعت، ارتفاع و ردیابی کالری پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی Strava پشتیبانی آن از طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های Android و WearOS است.

بهترین برنامه‌های چند رسانه‌ای

تلفن‌های هوشمند مدرن، وسیله‌هایی چندجانبه هستند و به لطف برنامه‌هاای مختلفی که روی انها نصب می‌کنیم، امکان تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و حتی خواندن کتاب برای ما فراهم می‌شود و به این ترتیب، بیش از آن که فکرش را بکنیم، می‌تواند یک وسیله سرگرمی مفید باشد.  در ادامه برخی از این موارد را اشاره کرده‌ایم:

4.برنامه پخش موسیقی: Spotify

Spotify از محبوب‌ترین برنامه‌های پخش موسیقی و پادکست در دنیا است که اگر بتوانید اشتراک آن را تهیه کنید، قابلیت‌های بسیار بیشتری هم به شما می‌دهد. البته متاسفانه ممکن است با تهیه نسخه رایگان آن در ایران، نتوانید موسیقی‌های مورد علاقه خود را پخش کنید، چرا که معمولا با IP ایران قابل پخش نیست. اما اگر بتوانید نسخه وب آن را دسترسی داشته باشید، می‌توانید به راحتی به میلیون‌های آهنگ در سرتاسر دنیا گوش دهید و در عین حال، به طور همزمان lyrics آن را هم در همانجا ببینید. اما اگر نمی‌خواهید از این اپ استفاده کنید، موارد دیگری مانند shuffle.one و رادیوجوان از دیگر مواردی هستند که بسیار محبوب هستند و نیاز شما را به گوش دادن به موسیقی‌ها برطرف می‌کنند.

5.بهترین برنامه برای گوش دادن به پادکست

Castbox نیز یکی از آن اپلیکیشن‌های رایگان و به شدت کاربردی است که به شما کمک می‌کند در زمان‌هایی که در ترافیک گیر کرده‌اید، مشغول آشپزی هستید و یا در حال ظرف شستن و تمیزکاری، پادکست‌های مورد علاقه خود را دنبال کنید. کانال‌هایی مانند کتابخوانی، آشنایی با اقتصاد و بازارهای مالی، دنیای هنر و مد و هزاران مطلب آموزش دیگر. این برنامه را می‌توانید روی وب هم گوش دهید.

6.بهترین برنامه برای پیام‌رسانی

انواع برنامه‌های برنامه‌رسان وجود دارد که احتمالا بهترین آنها، واتس‌اپ و تلگرام هستند. البته متاسفانه تلگرام در ایران فیلتر شده و افراد زیادی از whatapp استفاده می‌کنند. استفاده از این اپلیکیشن راحت است و شما می‌توانید به جای رد و بدل کردن پیامک به کمک اپراتورها، فقط با روشن کردن اینترنت گوشی و یا وای‌فای، با افراد زیادی ارتباط داشته باشید. البته این اپلیکیشن مشکلاتی هم دارد؛ برای مثال، نمی‌توانید پیام ارسال شده را پاک کنید و فرد مقابل متوجه این موضوع نشود، اما این روزها، به‌روزرسانی‌های متعددی از این پیام‌رسان می‌بینیم و احتمالا به زودی این مشکل هم برطرف می‌شود.

سخن پایانی

تعداد اپلیکیشن‌ها بسیار زیاد است و شما می‌توانید برای هرکدام از نیازهای خود، اپلیکیشن مورد نظر را در فروشگاه‌های اپ پیدا کنید. می‌توانید با آنها زبان‌ جدید یاد بگیرید و یا بهترین نقاط دنیا را به صورت آنلاین اکتشاف کنید، فقط کافی است جستجوگر ماهری باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید