6 ترفند و قابلیت جذاب در گوشی های آیفون

کدخبر: ۵۱۹۹۱۸
گوشی‌های آیفون در گروه گوشی‌های محبوب و پرطرفدار هستند.
6 ترفند و قابلیت جذاب در گوشی های آیفون

 این گوشی‌ها علاوه بر موارد استفاده‌ای که همه کاربران می‌دانند و پیش‌فرض است، قابلیت و ترفندهای جالب و قوی دارند. وجود حقه‌ها و ترفند‌های گوشی آیفون علاوه بر مواردی نظیر جذاب و سرگرم کننده بودن، به‌خاطر استفاده آسان‌تر و سریع‌تر از آن‌ها، اهمیت دارند. در ادامه چند ترفند و قابلیت جذاب در گوشی های آیفون را معرفی می‌کنیم. نکته‌ای که ذکر می‌شود این است که ترفندها به‌صورت کلی معرفی شده‌اند.

ترفند برای اسکرین‌شات در گوشی آیفون

گوشی آیفون مجموعه ترفند‌های بسیار جالبی دارد که استفاده از آن را آسان‌تر و جذاب‌تر می‌کند. یکی از این ترفندهای جالب، اسکرین‌شات گرفتن از صفحه است. برای آسان‌ و سریع‌تر انجام دادن این کار، می‌توانید دو یا سه ضربه به پشت گوشی اپل خود بزنید. همچنین اگر قصد خرید اینترنتی، آگاهی از قیمت روز جدیدترین مدل های گوشی آیفون یا قیمت انواع مدل‌های محصولات کمپانی اپل را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید تا درباره خرید و قیمت، مشخصات و غیره اطلاعات مناسبی را کسب کنید.

برای فعال کردن این ترفند، ابتدا به بخش Setting بروید، آپشن Accessibility را پیدا کنید، سپس آپشن Touch را انتخاب کنید و بعد از آن آپشن Back Tap را پیدا و انتخاب کنید، بعد از تعیین تعداد ضربه که می‌خواهید با دو یا سه ضربه اسکرین‌شات بگیرید، آپشن Screen Shot را انتخاب کنید تا فعال شود. بعد از گذراندن این مراحل، وقتی به پشت گوشی آیفون خود تعداد ضربه‌های تعیین شده را بزنید، می‌توانید به آسانی اسکرین‌شات بگیرید.

ترفند Night Shift در گوشی آیفون

ویزهای محیطی

محققان و کارشناسان معتقد هستند، قبل از خواب نگاه کردن به صفحات دارای نور آبی، مشکلاتی جدی را برای کیفیت خواب افراد ایجاد می‌کند. یکی از ترفندهای کاربردی اپل، Night Shift است. زمانی که این آپشن را فعال کنید، نور آبی آن کاهش پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید Night Shift را فعال کنید، به قسمت  Settingsبروید و با استفاده از آیکون Display & Brightness، نور را تنظیم کنید.

ترفند پنهان کردن عکس در گوشی آیفون

احتمالا عکس‌هایی را در گوشی خود دارید که تمایلی ندارید آن‌ها به‌صورت کلی در معرض دید باشند و به‌خاطر در دسترس بودن آن‌ها، نگران حریم شخصی خود باشید. خوب است بدانید شرکت اپل برای این دغدغه هم ترفند جالبی را ارائه داده است. برای پنهان کردن این عکس‌ها، به گالری عکس بروید. عکس‌ یا عکس‌های مورد نظر را انتخاب کنید، سپس بر روی آیکون اشتراک گذاری یا Share کلیک کنید و آپشن مخفی یا Hide را انتخاب و تائید کنید. بعد از این مرحله عکس‌های شما پنهان شده‌اند.

ترفند افزایش کیفیت ضبط صدا در گوشی آیفون

زمانی که صدایی را ضبط کرده‌اید ممکن است نویزهای محیطی، کیفیت آن را پایین آورده باشند. شما می‌توانید برای کاهش این مشکل، از ترفند افزایش کیفیت ضبط صدا، استفاده کنید. ابتدا صدای ضبط شده مورد نظر را انتخاب کنید. در سمت چپ منو، آیکون سه‌نقطه را انتخاب کنید و کلیک کنید، سپس بر روی آیکون Edit Recording کلیک کنید و بعد از آن بر روی آیکون Enhance Recording کلیک نهایی را انجام بدهید تا نویزها کاهش یافته و کیفیت صدای ضبط شده افزایش پیدا کند.

مقایسه ترفند اسکرول در گوشی سامسونگ و گوشی آیفون

گوشی سامسونگ a72 نسخه 5g

Samsung galaxy a72 یکی از گوشی‌های با کیفیت سری گلکسی است. برای مشخصات کاربری آسان a72 samsung می‌توان به اسکرول روان آن، اشاره کرد. اگر قصد خرید گوشی A72 را دارید، با توجه به مزایای آن، قیمت مناسبی هم دارد. گوشی سامسونگ a72 نسخه 5g در فروشگاه‌های گوشی موبایل در دسترس است.

در گوشی‌های آیفون، اگر در پایین صفحات وب، ایمیل و غیره هستید و می‌خواهید سریع‌تر به ابتدای صفحه برگردید، به‌جای اسکرول آهسته و با انگشت، می‌توانید بر روی قسمت بالای صفحه گوشی ضربه بزنید. با استفاده از این روش شما به آسانی و خیلی سریع‌تر به ابتدا یا بالای صفحه باز می‌گردید.

ترفند امضای اسناد در گوشی آیفون

در مواقعی نیاز دارید که سندی را از راه دور امضا کنید. برای این کار نیاز به اسکنر دارید اما ممکن است دسترسی به آن نداشته باشید. نگران نباشید، با استفاده از گوشی آیفون، می‌توانید این مسئله را به آسانی حل کنید. در ابتدا از امضا، اسکرین‌شات بگیرید. سپس در قسمت پایین صفحه و در سمت راست، بر روی آیکون + یا علامت مثبت یا Plus کلیک کنید، چندین آیکون برای شما نمایش داده می‌شود. شما بر روی آیکون Signature کلیک کنید. در صفحه Signature می‌توانید از امضای جدید یا ذخیره شده استفاده کنید و آیکون Done که در قسمت بالای صفحه است را انتخاب کنید و در نهایت امضای اسکن شده را بر روی سند مورد نظر، منتقل و ذخیره کنید.

درنهایت، گوشی‌های هوشمند اپل، یکی از محبوب‌ترین محصولات این کمپانی در میان کاربران است. این گوشی‌ها علاوه بر ظاهر شیک و قابلیت‌های پیش‌فرض، دارای ترفندهای جالب و کاربردی هستند که استفاده از آن‌ها را جذاب و آسان‌تر می‌کند. این گوشی‌ها، ترفندهای بسیار متنوعی دارند، برای معرفی چند ترفند و قابلیت جذاب در گوشی های آیفون، می‌توان به ترفند اسکرول آسان، امضای اسناد در گوشی آیفون و غیره اشاره کرد. این شرکت همواره در حال افزایش قابلیت گوشی‌های آیفون برای استفاده آسان‌تر از آن‌ها است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید