شروع ایمیل مارکتنیگ با نرم افزار ایمیل مارکتینگ مایکروسافت

کدخبر: ۵۲۰۷۱۸
صاحبان مشاغل و مدیران کسب و کارهای مختلف همواره به دنبال یک راه برای استفاده از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی هستند.
شروع ایمیل مارکتنیگ با نرم افزار ایمیل مارکتینگ مایکروسافت

 آن‌ها شیوه‌های اتوماسیون بازاریابی فعلی خود را تغییر می‌دهند تا بتوانند به راه‌های جدیدی برای تعامل با مشتریان خود دست پیدا کنند. نرم افزار داینامیک ۳۶۵ مایکروسافت یکی از بهترین ابزارهایی است که برای این منظور می‌توانید از آن بهره ببرید و از مزایای آن در کسب و کار خود استفاده کنید. نرم افزار ایمیل مارکتینگ مایکروسافت در این پلتفرم کلی قرار گرفته است و می‌توانید به ابزارهای مختلف آن دسترسی داشته باشید. این برنامه یک سری قابلیت‌های کلیدی و مهم به همراه دارد.

دسترسی به کمپین چند کاناله با نرم افزار ایمیل مارکتینگ مایکروسافت 

علاقه‌مندان می‌توانند یک سری تست A/B را با استفاده از قدرت نرم افزار ایمیل مارکتینگ مایکروسافت پیاده‌سازی و عملیات ارسال آن را دنبال کنند. می‌توانید یک سری صفحات لندینگ را تولید کنید و فرم‌هایی را هم برای ارسال به مشتریان خود داشته باشید. امکان سفارشی‌سازی وب سایت‌ها هم فراهم شده است و به ابزارهای قدرتمندی در حوزه مدیریت کسب و کار دسترسی خواهید داشت. استفاده مجدد از بلوک‌های محتوا و ویدیوها فراهم شده است و می‌توانید از حضور خود در رسانه‌های اجتماعی مرتبط، مانند لینکدین در این حوزه استفاده کنید.

به‌یاد داشته باشید که با نرم افزار ایمیل مارکتینگ مایکروسافت می‌توانید از واحدهای تجاری خود پشتیبانی بازاریابی لازم را داشته باشید و از تقویم بازاریابی برنامه هم استفاده کنید. مولفه‌های جالبی در سیستم مارکتینگ برنامه وجود دارد که دسترسی به اطلاعات مختلف را ممکن کرده است. طراحی و مدیریت مشتریان هم سبب می‌شود که بتوانیم مشتریان را در طول فرایند آشنایی با شرکت و خرید همراهی کنیم. بر اساس بازاریابی قبلی که روی حساب مشتریان انجام شده است، سیستم‌هایی هم برای امتیازدهی پویا وجود دارد که روند بازاریابی را در آینده برای‌تان ساده‌تر می‌کند.

یک سیستم بازاریابی مبتنی بر حساب هم داریم که امکان دسته بندی فعالیت‌های شما را ممکن خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند چرخه‌ی عمر محصول را با جریان‌های خودکار فرایندهای کسب و کار کنترل کنند و مدیریت رویدادها را برعهده بگیرند. می‌توانید از پورتال رویدادها برای مدیریت کل عملیات رویداد خود استفاده و به خدمات جالب توجهی دست پیدا کنید. می‌توانید جلسات، سخنران‌ها و همچنان محل برگزاری رویدادهای مختلف را مدیریت نمایید و آن‌ها را در نرم افزار برنامه ریزی منابع مایکروسافت هم وارد کنید. امکان پیگیری ثبت نام و همچنین حضور و غیاب در سیستم هم فراهم شده است. می‌توانید کدهای QR و لیست انتظار را برای بهبود کارایی ثبت نام و خودکار سازی به کار ببرید.

مدیریت یکپارچه با نرم افزار برنامه ریزی منابع مایکروسافت

مدیریت یکپارچه با نرم افزار برنامه ریزی منابع مایکروسافت

علاقه‌مندان می‌توانند به یک سری تجزیه و تحلیل‌های پیشرفته و سفارشی با کمک Power BI دسترسی داشته باشند. یک پلتفرم یکپارچه برای علاقه‌مندان فراهم شده است و می‌توانید به مزایای منحصربه‌فردی در راستای عملیات مختلف دسترسی داشته باشید. پلتفرم یکپارچه مایکروسافت مزایای منحصربه‌فردی را برای کاربران به همراه دارد. ادغام با سیستم‌های مدیریت محتوا انجام شده است و می‌توانید ادغام با سیستم فروش، بازاریابی و... را نیز داشته باشید. سیستم‌ راه‌اندازی هم ساده‌سازی شده است و تاییدیه‌هایی وجود دارد که با کمک Power Automate مایکروسافت برای‌تان فراهم گردیده است.

قابلیت‌های هوش مصنوعی به نرم افزار برنامه ریزی منابع مایکروسافت اضافه شده است و می‌توانید توسعه‌پذیری برای کمپین‌ها و بخش‌ها را هم انجام دهید. علاقه‌مندان می‌توانند به ابزارهای هوش تجاری گسترده دسترسی داشته باشند که دائما در حال تکامل و به روز رسانی است. این سیستم نه‌تنها داده‌های شما را ذخیره و پردازش می‌کند، بلکه با توجه به پیشینه‌ی داده‌ها عمل یادگیری انجام شده و در تحلیل‌های آینده مدنظر قرار داده می‌شود.

مایکروسافت در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری هنگفتی در یادگیری ماشین کرده است و کاربران فضای ابری هم شروع به بهره‌برداری از مزایای آن می‌کنند. داینامیک ۳۶۵ یک نمای ۳۶۰ درجه در زمان واقعی از عملکرد ارائه می‌کند و با استفاده از گزارش‌ها و داشبوردهای بصری و قابل تنظیم، می‌توانید به تجسم داده‌های تجاری بپردازید.

یک پشتیبانی عالی برای شرکت وجود دارد و کاربران می‌توانند با آگاهی از اینکه مایکروسافت پوشش کاملی روی آن‌ها دارد، فعالیت‌های تجاری و بازاریابی خود را با نرم افزار ایمیل مارکتینگ مایکروسافت انجام دهند. پشتیبانی به‌این معناست که مایکروسافت کاملا از داده‌های شما محافظت کرده و سرویس‌های به‌روز و مورد نیازتان را در آینده فراهم می‌کند.

برخی از قوی‌ترین امکانات این برنامه کمک می‌کند که پروتکل‌های بازاریابی را به خوبی پیاده‌سازی و از قطع خدمات برنامه‌ریزی شده و غیر منتظره هم نجات پیدا کنید. مایکروسافت در برنامه‌های خود یک کپی از اطلاعات و داده‌های شرکت در سرورهای خود نگه می‌دارد و کاربران به همین دلیل می‌توانند با کمترین اختلال به فعالیت خود در شرکت ادامه دهند. روش بازاریابی استفاده شده در نرم افزار ایمیل مارکتینگ مایکروسافت از طریق متعادل کردن بار شبکه اجرا می‌شود و به‌طور یکنواخت می‌تواند ترافیک را از طریق چندین سرور هدایت کند.

بیت اند ارائه کننده خدمات نرم افزار داینامیک ۳۶۵ مایکروسافت

بیت اند ارائه کننده خدمات نرم افزار داینامیک ۳۶۵ مایکروسافت 

بیت اند به عنوان ارائه دهنده نرم افزار داینامیک ۳۶۵ مایکروسافت شناخته شده و کمک می‌کند که کاربران بتوانند به ابزارهای جالبی در زمینه‌ی بازاریابی و فروش دسترسی داشته باشند. بیت اند این برنامه را به‌شکل جامع و پیشرفته در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد و کمک می‌کند که شرکت‌های ایرانی هم مانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا بتوانند از آن برای پیاده سازی اتوماسیون فرایند‌های تجاری خود استفاده کنند. بیت اند با شروع فعالیت خود از ۱۳۹۶ تمام تلاش خود را کرده است که راهکارهای سازمانی ویژه را با ابزارهای مختلفی به ویژه داینامیک ۳۶۵ در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. در این شرکت فرایندهای خوبی برای حمایت از مشتری وجود دارد و می‌توانید از آن بهره ببرید.

بیت اند تمام تلاش خود را کرده است که دانش مشتریان خود را در مورد نرم افزار برنامه ریزی منابع مایکروسافت و نرم افزار ایمیل مارکتینگ مایکروسافت بالا ببرد و یک سری نکات آموزشی هم به همراه دارد. شما با خرید Dynamics 365 مایکروسافت از طریق بیت اند می‌توانید کلیه‌ی امور سازمانی خود را به راحتی انجام دهید و از ابتدا تا زمانی که تخصص کامل در استفاده از نرم افزار را کسب کنید، می‌توانید از مشاور‌ه‌های لازم تیم هم استفاده کنید. بنابراین فرصت را از دست ندهید و برای استفاده‌ی بهینه از داینامیک ۳۶۵ مایکروسافت از بیت اند کمک بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید