آتا با اختصاص ۵ فروند هواپیما و فروش بیش از ۲۰۰۰۰ بلیت رکورددار خدمت به زائرین حسینی در ایام اربعین

کدخبر: ۵۲۰۹۲۱
آتا با اختصاص ۵ فروند هواپیما و فروش بیش از ۲۰۰۰۰ بلیت رکورددار خدمت به زائرین حسینی در ایام اربعین

 

خلبان سهیل قیاسی مدیرعامل هواپیمایی آتا در خصوص پروازهای ایام اربعین اظهار داشت:  با نگاه ویژه و مساعدت مالک محترم هواپیمایی آتا و بمنظور ارائه خدمات شایسته به عزاداران و زائرین محترم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هواپیمایی آتا با تدوین برنامه منظم و با اختصاص ۵ فروند هواپیما از مبادی مختلف کشور شامل تهران(امام)، البرز(پیام)، تبریز، ارومیه، اردبیل و مشهد اقدام به برقراری پرواز به مقصد نجف اشرف نموده است‌.

مدیرعامل هواپیمایی آتا همچنین در خصوص نرخ بلیت پروازهای اربعین افزود: از روز آغاز فروش بلیت این هواپیمایی بلیت پروازهای اربعین را طبق نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری به زائرین محترم عرضه نموده است.

قیاسی همچنین به رکورد ویژه و شاخص فروش بلیت پروازهای اربعین توسط هواپیمایی آتا اشاره کرده و افزود:

این هواپیمایی از ۱۲ شهریور ماه تا ۱۹ شهریورماه، با فروش ۱۱۴۰۳ بلیت بصورت اینترنتی از اپ اختصاصی آتا و ۱۰۸۵۱ بلیت از دفاتر فروش و در مجموع با فروش ۲۲۲۵۴ بلیت شامل ۲۱۳۸۰ بلیت بعنوان پروازهای برنامه‌ای و ۸۷۴  بلیت پروازهای فوق‌العاده (۴ پرواز) در تاریخ ۱۵، ۱۹ و ۲۰ شهریور با نرخ مصوب، یکی از شرکت های برتر کشور از حیث ارائه خدمات و اختصاص ظرفیت پروازی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌باشد.

سهیل قیاسی همچنین با تقدیر از تلاش همکاران واحدهای مختلف هواپیمایی آتا در این ایام اظهار داشت:

 عملکرد موفق آتا در  ارائه خدمات شایسته به زائرین اربعین حاصل کوشش و مجاهدت شبانه روزی همکاران پرتلاش این هواپیمایی بوده و خوشبختانه مسئولین وزارت راه و شهرسازی و همچنین سازمان هواپیمایی کشور نیز در بازدید از دفاتر فروش این شرکت از ارائه خدمات مطلوب به زائرین ابراز رضایت نموده‌اند.

مدیرعامل هواپیمایی آتا در پایان ضمن تقدیر از اعتماد زائرین محترم به این هواپیمایی گفت: امیدوایم مسافران عزیز هواپیمایی آتا بعنوان سرمایه های اصلی این هواپیمایی از عملکرد خادمین خود در راستای خدمت به زائرین اربعین راضی و خشنود باشند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید