تولید ترمووود توسط شرکت معماریکا

کدخبر: ۵۲۰۹۵۴
گاهی برای اجرای وظیفه نصب تراس یا پیاده رو و گاهی برای تخت خواب به ارزان ترین تخته نیاز دارید.
تولید ترمووود توسط شرکت معماریکا

قیمت ترمووود و همه نمی دانند که کاج اروپایی دارای درجه پنجم است، مقرون به صرفه ترین، اما در عین حال، کمتر از درجه های بالاتر قابل اعتماد نیست. برای کسانی که به مواد ارزان قیمت برای تراس نیاز دارند، توصیه می کنیم به درجه "D" توجه کنند که اغلب در پروژه های خود از آن استفاده می کنیم. اگر می خواهید هزینه کمتری برای مواد بپردازید، برای این واقعیت آماده باشید که باید کمی با آن سرهم بندی کنید. به عنوان مثال، تراش ترک در انتها، آسیاب، بتونه، به طور کلی، در نتیجه یک تعمیر ساده و یک حاشیه کوچک، می توانید مواد ارزان و باکیفیت دریافت کنید.

تولید ما در تهران، منطقه شهرک صنعتی خاوران (سایت چوب فروشان) واقع شده است. طراحی و اجرای تراس و روف گاردن با ترمووود ارزان قیمت در آنجا است که کاج اروپایی متراکم رشد می کند. دو نمایه وجود دارد: یک تخته "عرشه" (سطح صاف) و یک تخته تراس ("مخملی" با راه راه در قسمت جلویی) و هر دو نوع برای تخمگذار مناطق استخر، تراس های باز و بسته در فضای باز استفاده می شود که اغلب در زمین های بازی استفاده می شود. در ایوان کافه ها و رستوران ها. عرض تخته 140 میلی متر با 190 میلی متر مطابقت دارد. ضخامت آن همیشه 28 میلی متر و به ندرت 35 میلی متر است. طول 2; 2.5; 3; 4 و حتی 5 متر، اما دومی بسیار نادر است، بنابراین بهتر است روی طول بیش از 4 متر حساب کنید.

کاج اروپایی

تنوع "CD" (D) در کاج اروپایی، چیست؟

این نوع چوب دارای گره هایی در قسمت جلویی می باشد که قطر برخی از آنها بیش از طراحی و اجرای تراس و روف گاردن با ترمووود ارزان قیمت 2 سانتی متر می باشد و در مونتاژ اختلال ایجاد می کند و به سمت جلو نمی رود.

مزایای تخته عرشه

  • چگالی مواد بالاچند برابر بالاتر از همان کاج. این نیز دلیل طول عمر بیشتر کاج اروپایی در هر گونه است. طراحی و اجرا تراس مراقبت و تجدید به موقع پوشش حتی بیشتر به شما این فرصت را می دهد که از تمام شکوه و جلال تخته عرشه کاج اروپایی برای سالیان بسیار زیاد لذت ببرید.

  • بافت زیباکنتراست پر جنب و جوش بین لایه های سخت و نرم. هنگامی که با همان روغن پوشش داده می شود، می توانیم تضاد واضح تری را در الگوی چوب مشاهده کنیم.

  • ما می توانیم تخته های عرشه و تراس ساخته شده از کاج اروپایی را در هر طرح رنگی رنگ آمیزی کنیم و آن را زیبا کنیم. و این همه چیز نیست، به لطف خدمات رنگ آمیزی ترمووود، ما جلوه های ویژه ای را از نقص به شما می دهیم! با انتخاب الیاف نرم تر روی چوب، ما به چوب کاج اروپایی در درجه سی دی با تمام معایب طبیعی آن یک راه حل واقعا شاهکار می دهیم که قطعا از کنار آن نخواهید گذشت. سطح تخته تقریباً یکنواخت است که به شما امکان می دهد روغن یا لکه را تقریباً بدون لکه بمالید. در مقایسه با سوزن، کاج اروپایی، حتی در درجه های پایین، دقیقاً به دلیل این خاصیت سود خواهد برد.

  • دارای 5 درجه: "اکسترا"، "پریما"، "AB"، "BC" و "CD". و در اینجا فرصت هایی برای انتخاب مواد برای هر سلیقه، کار یا بودجه باز می شود. خیلی راحت

خرید ترمووود

مزایای خرید ترمووود در سی دی درجه (D)

ایده عالی برای راه حل بودجه. هرکسی که واقعاً تمام ظرافت های چوب را درک کند، از کنار این محصول نمی گذرد. پس از همه، با وجود درجه پایین با نقص های متعدد، شما هنوز هم کاج اروپایی زیبایی سیبری را دریافت می کنید! به هر حال، اروپایی ها رویکرد جالبی نسبت به چوب دارند. به عنوان مثال، در آلمان، درختی با تمام زیبایی طبیعی اش ارزش گذاری می شود، یعنی درختی که عیوب منشأ طبیعی، گره ها، ترک ها و براده ها روی آن قابل مشاهده است. آلمانی ها زیبایی چوب را اینگونه می بینند نه پلاستیک بدون گره. البته در روسیه رویکرد متفاوت است و مشتریان اغلب درختی بدون گره می‌خواهند، اما گاهی اوقات خبره‌های طبیعی وجود دارد یا افرادی فقط می‌خواهند در یک بودجه خاص قرار بگیرند و آماده هستند که تخته‌ها را به تنهایی تغییر دهند.

پردازش کاج اروپایی در درجه سی دی (D)

برای کسانی که این تنوع را خریداری می کنند، ما یک پیشنهاد عالی داریم. طراحی و اجرای تراس و روف گاردن با ترمووود ارزان قیمت با رنگ آمیزی با نقاشی بیشتر، شما نه تنها صاحب یک تخته در درجه SD می شوید که دارای عیوب طبیعی زیادی است، بلکه در حال حاضر یک اثر هنری توسط طراحان چیره دست ما است! شما یک تخته دکور با پتینه با پول کمی دریافت خواهید کرد، یعنی. لایه های سخت و نرم مشخص می شود و رنگ آمیزی در یک یا دو رنگ انجام می شود که کاملاً عیوب طبیعی چوب را رنگ می کند.

هنگام برقراری ارتباط با کارشناسان ما، دانش بسیار ارزشمندی را به دست خواهید آورد که به شما امکان می دهد از مشکل جلوگیری کنید. به عنوان مثال، آیا می دانستید که تخته عرشه را می توان به صورت مخفی نصب کرد؟ و اینکه پله لگ باتن نباید بیشتر از 60 سانتی متر باشد و خود لگ ها باید با دقت ضد عفونی کننده باشند چطور؟ تکمیل کنندگان ما تجربه ارزشمندی را با مشاوران به اشتراک گذاشتند. ما با کمال میل آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

مزایای خرید چوب ترمو از ما معماریکا:

  • محصول مرتب نشده استآنچه بازار با آن گناه می کند، هنگام کار با شرکت ما کاملاً حذف می شود. بدون مرتب سازی فقط مواد با کیفیت بالا که الزامات فنی را برآورده می کند.

  • قیمت بازارکار مستقیم با تولید کنندگان، دور زدن سیستم خرید مجدد، به ما این امکان را می دهد که نه تنها کیفیت پایداری داشته باشیم، بلکه قیمت بیش از حد نیز نداشته باشیم.

  • تجهیزات جانبیسیاهههای مربوط به دستگاه، چوب، بست، رنگ - همه چیز را می توان در یک مکان خریداری کرد. یعنی با ما!

چوب ترمو

کاج برای ساختن خانه چوب ترمو

کاج  بیشتر برای استفاده به عنوان ماده اصلی در ساخت و ساز ترجیح داده می شود.

ویژگی های مشخصه عبارتند از:

  • تراکم رضایت بخش

  • ویژگی های قدرت کافی

  • ماندگاری بالا.

  • پایداری شکل خود را حفظ می کند - پس از قرار گرفتن در معرض رطوبت خشک نمی شود، ترک نمی خورد و پیچ و تاب نمی یابد.

  • با هر ابزاری عالی کار می کند.

لیست ویژگی های مثبت شاخص های قیمت این ماده را می بندد. به دلیل شیوع زیاد و در دسترس بودن این ماده، قیمت ها بالا نیست. با این حال، کیفیت هنوز به منطقه ای بستگی دارد که درختان به عنوان تخته چوب و کنده های گرد در آن رشد کرده اند. در اینجا، مناطق شمالی و مناطق سیبری ترجیح داده می شود. آزمایش‌های شدید آب و هوایی که درختان در فرآیند رشد متحمل می‌شوند، حاشیه ایمنی و دوام لازم را تشکیل می‌دهند که برای مصالح خانه شما بسیار ضروری است.

کاج اروپایی برای ساخت خانه ترمووود

بنابراین به مورد علاقه بی قید و شرط رسیدیم. طراحی و اجرا روف گاردن این کاج اروپایی است. کیفیت این گونه چوبی توسط قرن ها تاریخ و افسانه های متعدد تأیید شده است. شوخی نیست اگر بگوییم قبل از ظهور بتن مسلح مدرن، پل ها از کاج اروپایی ساخته می شدند. نه در دریا و نه در آب شیرین پوسیده نمی شود. برعکس، تنها با گذشت زمان قوی تر و پایدارتر می شود.

و بنابراین، خواص:

  • سختی.

  • ماندگاری استثنایی.

  • مقاوم در برابر رطوبت و محیط های تهاجمی.

  • سطح فرآوری شده یک میله برگریز یا یک چوب بسیار زیبا است. راز زیبایی کاج اروپایی در یک چوب صنوبر بسیار باریک است. هنگامی که بر روی یک دستگاه گرد پردازش می شود، به طور کامل حذف می شود. این دلیلی است که کابین چوب کاج اروپایی هرگز آبی نخواهد شد.طراحی و اجرای تراس و روف گاردن با ترمووود ارزان قیمت  با پردازش با معماریکا جذابیت بیشتری به این ماده شگفت انگیز اضافه می شود که فقط بر الگوی طبیعی غنی تشکیل شده توسط ساختار درخت تأکید می کند.

  • از نظر تکنولوژی بسیار پیشرفته و مناسب برای ساخت هر دو کنده های گرد و تیرهای چسب دار

  • استفاده از کنده های کاج اروپایی به عنوان خانه چوبی به شما این امکان را می دهد که استفاده از مواد شیمیایی را در برابر هجوم قارچ ها و حشرات فراموش کنید. سوسک ها به سادگی آن را نمی خورند و خود چوب دارای خواص ضد عفونی کننده طبیعی است.

  • مقاومت بالا در برابر آتش. پارامتر چوب معمولی نیست، با این حال، کاج اروپایی واقعا بدتر از صنوبر یا کاج می سوزد.

  • کاج اروپایی به دلیل محتوای آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در آن، تأثیر مفیدی بر سلامت انسان دارد. بنابراین در یک اتاق کاج اروپایی، هیچ چیز سلامت شما را تهدید نمی کند.

تنها محدودیت در استفاده از این ماده قیمت است. مواد نه تنها در کشور ما به عنوان نخبگان شناخته شده است. اما تمام موارد بالا ثابت می کند که ارزش آن را دارد. 

اگر می خواهید در هماهنگی کامل با طبیعت زندگی کنید، خانه ای راحت، بادوام و زیبا داشته باشید، بعید است که بتوانید ماده ای قابل قبول تر از کاج اروپایی پیدا کنید.

آلاچیق های ساده با ترمووود

برای تزئین یک قطعه در کشور، منطقه نزدیک یک خانه خصوصی، پیشنهاد می شود آلاچیق های ساده  شیک و مدرن را ارزان خریداری کنید. طیف مدل های ارائه شده در کاتالوگ ها فوق العاده گسترده است. با آشنایی با تمامی مدل ها، هر یک از خریداران می توانند مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنند که از هر نظر و همچنین با هزینه پیشنهادی مناسب آنها باشد.

مزایای آلاچیق های ساده با چوب ترمو

انتخاب مدل های ارائه شده در کاتالوگ این شرکت فوق العاده گسترده است. طراحی و اجرای تراس و روف گاردن با ترمووود ارزان قیمت در عین حال، توجه بسیاری از خریداران توسط درختچه های ارزان قیمت ساده جلب می شوداین به دلیل شایستگی آنهاست. این لحظات شامل هزینه کم است.

 طراحی یک آلاچیق ساده ساده است. این امر آن را قابل اعتماد و بادوام می کند و همچنین به مشتریان این امکان را می دهد که قیمت های مقرون به صرفه ای را برای مدل های ارائه شده در این دسته ارائه دهند که خریداران را به خود جلب می کند. با وجود سادگی طرح ها، که آربورهای پیشنهادی را ارزان قیمت ساده متمایز می کند،آنها با ظاهر بسیار زیبا شما را خوشحال می کنند. 

چنین آلاچیق نصب شده در سایت بی توجه نخواهد بود. این کاملاً کل قلمرو را تزئین می کند. علاوه بر این، می توانید اوقات خوبی را در خود آلاچیق بگذرانید. با نشستن راحت در داخل، می توانید با مهمانان صحبت کنید، استراحت کنید و هوای تازه دریافت کنید.

مواد برای آلاچیق با ترموود معماریکا

هنگام انتخاب آلاچیق، توجه به تمام ویژگی های مدل های پیشنهادی مهم است. یکی از مهمترین معیارهای انتخاب، موادی است که توسط سازنده برای ساخت استفاده می شود.

در کاتالوگ شما می توانید بسیاری از آلاچیق های چوبی و فلزی را مشاهده کنید. این مواد به ساختار تمام شده مزایای بسیاری می دهد. هنگامی که یک مدل چوبی انتخاب می شود، خریداران از ظاهر زیبای کل سازه راضی خواهند بود. این نه تنها با طراحی شیک، بلکه با ساختار جذاب درخت نیز تسهیل می شود، که به عنوان یک دکوراسیون عالی برای کل آلاچیق عمل می کند. مدل های ساخته شده از چوب خود را کاملاً در عملکرد نشان می دهند. طراحی و اجرای تراس و روف گاردن با ترمووود ارزان قیمت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید