نوبت اینترنتی مطب و مشاوره آنلاین پزشکی با دکترهای متخصص تهران در دکترتو

کدخبر: ۵۲۲۵۳۷
امروزه دریافت نوبت اینترنتی مطب و یا مشاوره آنلاین پزشکی با پزشکان به سادگی قابل انجام است.
نوبت اینترنتی مطب و مشاوره آنلاین پزشکی با دکترهای متخصص تهران در دکترتو

مساله‌ای که در گذشته از معضلات ما بوده است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت دکترتو از خدمات دریافت نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین پزشکان در سراسر ایران بهره‌مند شوید.

اما در صورتی که نیاز دارید از دکترهای متخصص تهران نوبت مطب بگیرید می‌توانید به لیست بهترین دکترهای متخصص تهران مراجعه کرده و از این پزشکان در سریع ترین زمان نوبت بگیرید. با مراجعه به سایت نوبت‌دهی و مشاوره آنلاین دکترتو و انتخاب شهر تهران می‌توانید به لیست پزشکان و اطلاعات آنها دسترسی داشته باشید و از دکترهای متخصص تهران بر اساس نیاز و محل دقیق سکونت خود نوبت اینترنتی و یا مشاوره آنلاین دریافت کنید.

دکتر ارتوپد خوب در تهران

دکتر ارتوپد تهران به درمان مشکلات و آسیب‌های اسکلتی و یا عضلانی می‌پردازد. دکتر متخصص ارتوپد تهران در مطب‌های خصوصی و بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها به درمان مشکلات مردم می‌پردازند. برای دریافت نوبت از این پزشکان می‌توانید از سایت نوبت دهی آنلاین دکترتو اقدام کنید و به لیست پزشکان دکترتو دسترسی داشته باشید. دریافت نوبت آنلاین دکتر ارتوپد تهران از نظر اقتصادی به صرفه‌تر است و زمان و انرژی شما نیز بیهوده از بین نمی‌رود. 

لیست بهترین دکترهای متخصص و فوق تخصص ارتوپد تهران:

  • دکتر حسین مدنی نژاد

  • دکتر علیرضا پهلوان صباغ

  • دکتر پرویز حبیب الله زاده

  • دکتر افشین اقدامی

  • دکتر مجید عسکری

  • دکتر محمد چیت ساز

  • دکتر حمیدرضا دهقانی

  • دکتر حسین حاجی تقی

  • دکتر مجید قربان زاده

  • دکتر فرهاد پورآزادی

بهترین دکتر ارتوپد در تهران چه خدماتی ارائه میکند؟

پیشتر گفتیم که دکتر ارتوپد برای درمان مشکلات و آسیب‌های اسکلتی و یا عضلانی اقدامات درمانی انجام می‌دهد. آسیب‌های اسکلتی و عضلانی می‌توانند بر حرکت فرد اثر بگذارند و یا آن را محدود کنند یا حرکات را دردناک کنند. برای کاهش درد و بهبود حرکت از دکتر ارتوپد کمک گرفته می‌شود. 

به طور کلی دکتر ارتوپد ۳ اقدام کلی انجام می‌دهد که شامل موارد زیر هستند؛

  • مدیریت و کنترل درد

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در افرادی که به آسیب‌های اسکلتی و عضلانی دچار می‌شوند وجود دارد، درد است. درد در اثر حرکت دادن مفاصل می‌تواند متاثر از یک آسیب اسکلتی باشد و یا در اثر گرفتگی ماهیچه‌ها و ضعیف شدن آنها، حرکت فرد محدود و دردناک شود. دکتر متخصص ارتوپد با به کار بردن روش‌های درمانی برای کاهش این دردها به بیمار کمک می‌کند.‌

  • بهبود و افزایش دامنه حرکت

برخی از افراد به علت مشکلاتی که برایشان پیش می‌آید، مانند تصادف‌ها و یا تحرک نکردن برای مدت طولانی به علت مشکلات جسمی، دچار محدودیت دامنه حرکت می‌شوند. این افراد نمی‌توانند به گستردگی افراد معمولی حرکت کنند.‌ معمولا مفاصلی که در جهت‌های مختلف گردش دارند، محدود می‌شوند. برای اینکه دامنه حرکت فرد به حالت قبل برگردد می‌توان از فیزیوتراپی کمک گرفت. دکتر ارتوپد از روش‌های فیزیوتراپی برای درمان و بهبود حرکت کمک می‌گیرد و حرکت شما را بهتر می‌کند. 

  • درمان

از اصلی‌ترین وظایف متخصص ارتوپد درمان شکستگی‌ها، دررفتگی‌ها و آسیب‌های این چنینی اسکلتی و یا عضلانی است. برای درمان این آسیب‌ها از روش‌های درمانی مختلفی استفاده می‌شود. روش‌های درمانی مختلف هستند و اثربخشی آنها بسته به شرایط تغییر می‌کند. 

برای درمان کمر درد چه ورزش‌هایی انجام بدهیم؟

شاید برای شما ملموس نباشد اما کسانی که کمر درد را تجربه کرده‌اند می‌دانند دردی است که به یکباره وارد شده و ذره ذره از بدن خارج می‌شود. حتی در مواردی سال‌های طولانی همراه همیشگی صبح‌ و شب بیمار است. این درد علل پیدایش گوناگونی دارد. از موارد ژنتیکی و مادرزادی گرفته تا ایجاد ضربه و تصادف و اضافه وزن و ... باعث به وجود آمدن آن هستند. اما کمر درد در موارد بسیاری با استراحت و ورزش برای همیشه از تن شخص مبتلا رخت خواهد بست.

فواید ورزش برای کمر درد، دیسک کمر و گردن

فواید ورزش برای کمر درد، دیسک کمر و گردن

همانطور که مستحضرید ورزش کردن یکی از بهترین، ماندگار‌ترین و در عین حال کارآمد‌ترین روش‌های درمان کمر درد است. در ادامه به فواید و اثرات ورزش کردن و تاثیرات آن برای درمان این درد مزمن می‌پردازیم:

  • ورزش کردن به صورت منظم سبب کاهش وزن، تناسب اندام و نهایتاً منجر به کاهش و از بین رفتن دردهایی است که به واسطه‌ی افزایش وزن به وجود آمده‌اند. چون اضافه وزن علی الخصوص در ناحیه شکم سبب کشیده شدن ستون فقرات به سمت جلو، گودی کمر و فشار به ریشه‌های عصبی موجود در نخاع و ایجاد دردهای شدید می‌شود.

  • ورزش به صورت منظم سبب می‌شود که انعطاف بدنی شما زیادتر شده و به همین دلیل توانایی بدن شما در ایجاد حرکات در سمت و سوهای گوناگون افزایش پیدا کند. به همین دلیل تداوم در این امر باعث کاهش و از بین رفتن دردهایی است که به واسطه‌ی خشکی کمر به وجود آمده‌اند.

  • ورزش کردن موجب تقویت عضلات ناحیه شکم و ستون فقرات می‌شود. به همین دلیل عضلات قوی علاوه بر این که تحمل و استقامت بدن شما را افزایش خواهد داد، از دیسک‌های آسیب دیده نیز محافظت می‌کند و در نهایت دردهایی را که به واسطه‌ی آسیب دیدگی دیسک‌های کمر است کاهش می‌دهد.

برای دریافت مشاوره برای کمر درد می توانید به لیست بهترین دکترهای متخصص و فوق تخصص ارتوپد ایران مراجعه کنید:

https://doctoreto.com/doctors/speciality/orthopedist

دکتر ارتوپد کیست؟

دکتر ارتوپد آسیب‌های سیستم اسکلتی عضلانی را درمان می‌کند. سیستم اسکلتی عضلانی شامل استخوان‌ها، ماهیچه‌ها، رباط‌ها، تاندون‌ها، مفاصل و اعصاب می‌شود. این شاخه از پزشکی ابتدا برای درمان کودکانی که به بیماری‌های فلج‌کننده و ناتوان‌کننده مبتلا بودند، توسعه پیدا کرد. نام ارتوپدی هم از ریشه یونانی بوده و به همین موضوع اشاره دارد. در زبان یونانی “Ortho” به معنای مستقیم بوده و “Pais” به معنای کودکان است. اما امروزه متخصصان ارتوپدیست تمامی بیماران در هر سنی را درمان می‌کنند و تنها در درمان کودکان تخصص ندارند.

اگر در طول زندگی خود دچار درد مفاصل شده باشید یا آسیب جدی به سیستم اسکلتی عضلانی شما وارد شده باشد، احتمالا به متخصص ارتوپد مراجعه کرده‌اید. دکتر ارتوپد در تشخیص و درمان تخصصی مهارت بالایی داشته و بیماری‌های مربوط به این بافت‌ها را درمان می‌کند.

ارتوپدی چیست؟

ارتوپدی چیست؟

همان‌طور که گفتیم دکتر ارتوپد بیماری‌های مربوط به سیستم اسکلتی را درمان می‌کند. ارتوپدی شاخه‌ای از پزشکی است که دکتر متخصص داخلی با ادامه تحصیل در مقطع فوق‌تخصص می‌تواند به آن دست پیدا کند. این شاخه از پزشکی روی سیستم ماهیچه‌ها و استخوان‌ها تمرکز دارد.

در مراکز تخصصی ممکن است دکتر ارتوپد به‌عنوان بخشی از تیم درمان ارتوپدی کار کند. این تیم شامل فوق‌تخصص ارتوپدی، دستیاران پزشک، پرستاران، متخصصان کار و فیزیوتراپی و مربی‌های ورزشی می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با دکتر ارتوپد می توانید به مقاله دکتر متخصص ارتوپد کیست مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید