8 لوازم جانبی گوشی هوشمند مورد نیاز دانشجویان

کدخبر: ۵۲۶۸۵۸
اگر دانشجو هستید، در ابتدا برایتان، تلاش، دانایی و روزهای خوب جستجوی دانش و ارتباط خوب و سازنده با قشر وسیعی از جوانان را آرزو می‌کنیم.
8 لوازم جانبی گوشی هوشمند مورد نیاز دانشجویان

 در این نوشته می‌خواهیم برایتان از چند لوازم جانبی بگوییم که در کنار گوشی‌های هوشمند خود نیاز دارید تا دروس را بهتر یاد بگیرید، ارتباطات کاملتری بسازید و البته سرگرمی‌های هیجان‌انگیزتری را تجربه کنید. پس بیش از این شما را معطل نمی‌گذاریم و به سراغ جستجوی این وسایل می‌رویم.

1. پاور بانک، منبع تغذیه همراه

روزهای دانشجویی یعنی از صبح زود در دانشگاه حضور داشته باشید و احتمالا تا عصر هنگام، همچنان مشغول به تحصیل باشید. پس بهتر است پاوربانک همراه داشته باشید تا به وقت نیاز، گوشی که هشدار شارژ کم باتری را می‌دهد، دوباره پرشارژ کنید. پاوربانک‌ها در اندازه‌های مختلف کوچک تا بزرگ و همینطور ظرفیت‌های مختلف ساخته می‌شوند و شما بسته به نوع باتری گوشی خود و میزان شارژی که در روز برای انجام کارهایتان دارد، می‌توانید یکی از آنها را خریداری کنید. اما تا یادمان نرفته اشاره کنیم که هنگام خرید یک پاوربانک، با توجه به اینکه ممکن است به مقدار بیشتری نیاز داشته باشید، سعی کنید یک پاور بانک حداقل 20000 میلی آمپر ساعتی بخرید.

لیستی از لوازم جانبی خاص

پیش از آنکه به سایر موارد لوازم جانبی اشاره کنیم، اجازه دهید لیستی از همه لوازم جانبی گوشی موبایل را با هم مرور کنیم.

  • قاب محافظ برای حفظ بدنه گوشی همراه شما، به ویژه اگر بدنه پلاستیکی و یا حتی فلزی دارد.

  • صفحه محافظ یا گلس برای محافظت از اسکرین یا صفحه نمایش موبایل

  • هندزفری، هدفون و یا هدست برای گوش‌دادن به موسیقی، پادکست‌ها و ارتباط آسان‌تر در تماس‌های تلفنی

  • سیم شارژ بلند به وقت استفاده از سیستم‌هایی مانند لپ‌تاپ برای شارژ باتری

  • ساعت‌های هوشمند برای همگام‌سازی تماس‌ها و پیام‌های تلفن و همچنین ردیابی فعالیت‌های بدنی

  • فلش مموری‌هایی با پورت otg برای اتصال آسان‌تر به موبایل و انتقال داده‌ها

  • پایه نگهدارنده گوشی اگر با اتومبیل تردد می‌کنید.

  • دسته بازی برای اعمال آسان‌تر دستورات در حین بازی انواع گیم‌ها

  • سازمان‌دهنده کابل شارژ برای جلوگیری از خراب شدن سیم‌ها

  • محافظ کابل شارژر و هندزفری

  • لنز جداگانه برای دوربین‌های گوشی

  • رینگ لایت برای گرفتن تصاویر و ویدئوهای بهتر

  • پایه یا استند گوشی برای گرفتن تصاویر و ثابت نگه‌داشتن آن

موارد دیگری نیز وجود دارند که شما به راحتی می‌توانید به این لیست اضافه کنید. اما ما در ادامه سعی می‌کنیم برخی از جزئیات لیست لوازم جانبی موبایل که معرفی کردیم را بهتر معرفی کنیم و کاربردهای آن را بهتر توضیح دهیم. مهم‌ترین لوازم جانبی مربوط به لوازم جانبی گوشی شیائومی و سامسونگ هستند که در ادامه آنها را بررسی کرده‌ایم و شما می‌توانید به راحتی از تمام فروشگاه‌های آنلاین و بررسی قیمت، اقدام به خرید کنید.

2. شارژر سریع برای لحظات کمبود زمان

شارژر سریع برای لحظات کمبود زمان

اگر کار شما با گوشی است، حتما به این شارژرهای سریع نیاز خواهید داشت. همراه داشتن می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند و اگر عجله دارید و نیاز به خروج از خانه دارید اما فراموش کرده‌اید تلفن خود را شارژ کنید، می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. برای تهیه این محصولات سعی کنید یک شارژر 20 واتی یا 40 واتی بخرید. اگر تلفن شما از USB Type C پشتیبانی می‌کند، می‌توانید از آن هم استفاده کنید!

3. قاب محکم برای گوشی ارزشمند شما

فرقی نمی‌کند چه گوشی هوشمندی را خریده باشید، به طور حتم بهتر است یک قاب برایش تهیه کنید تا آن را از آسیب‌هایی که در حین ضربات خواهد دید، تا حد زیادی محافظت کنید. اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند هستید، ما به شما یک تلفن میان‌رده از دسته Samsung را پیشنهاد می‌کنیم. خرید گلکسی a71 سامسونگ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای گوشی‌های میان‌رده باشد. مشخصات این تلفن، حتما شما را قانع می‌کند. از صفحه نمایش 6.7 اینچی، دوربین 64 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 730 و باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت، مواردی هستند که می‌تواند بسیاری از نیاز شما را برطرف کند و با آن قاب محافظ، می‌توانید طول عمر بالاتری از آن انتظار داشته باشید.

4. هدفون بلوتوث برای راحت‌تر کردن ارتباطات

هدفون بلوتوث برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان خود به موسیقی یا پادکست گوش دهند بسیار مناسب است. آنها همچنین برای برقراری تماس های تلفنی به صورت هندزفری عالی هستند.

5. سه‌پایه سلفی برای عکاسی‌های حرفه‌ای

اگر عاشق عکس گرفتن هستید، بهتر است به دنبال خرید یک سه‌پایه و پایه موبایل برای عکاسی‌ بهتر باشید که راهنمای انتخاب آن در این مقاله آمده است. حتی اگر کار شما با شبکه‌های اجتماعی است و می‌خواهید از محصولات خود عکس بگیرید، این سه‌پایه‌ها در کنار رینگ‌لایت‌ها برایتان بسیار کارساز خواهند بود. پس فقط کاربردشان برای گرفتن عکس‌های سلفی و گروهی نیست.  

6. محافظ صفحه نمایش برای افزایش طول عمر گوشی

یک محافظ صفحه نمایش برای هر دانشجویی که می‌خواهد گوشی خود را همیشه تمیز و نو نگه دارد، ضروری است. البته این فقط یکی از مزایای محافظ صفحه است و به کمک آن شما صفحه نمایش را از شکسته شدن در طی برخورد ضربات، خط و خش و اثر انگشت محافظت می‌کنید. برخی از آنها نیز برای ایجاد ایمنی بیشتر، با نام صفحه محافظ حریم شخصی نامیده می‌شوند.

تا یادمان نرفته این موضوع را هم اشاره کنیم که در صورت شکستن صفحه نمایش گوشی‌های پرچم‌دار، باید هزینه زیادی، حدود 40 تا 60 درصد هزینه کلی دستگاه را برای تعمیر و تعویض صفحه نمایش انجام دهید.

7. پوشش دوربین را فراموش نکنید

پوشش دوربین برای حفاظت از لنز دوربین ضروری است، معمولا در پشت تلفن و روی دوربین‌ها قرار می‌گیرد و تا زمانی که نمی‌خواهید از دوربین استفاده کنید، روی آنها را می‌پوشاند.  برخی از قاب‌هایی که برای گوشی می‌خرید، مجهز به این پوشش نیز هستند و اگر قصد دارید حتما از این پوشش‌ها استفاده کنید، این نوع قاب‌ها را تهیه کنید. این نوع پوشش‌ها به ویژه برای گوشی‌هایی مورد نیاز است که دوربین تا حد زیادی از قاب بیرون زده و بدون محافظ، به راحتی با سطح تماس، در ارتباط قرار می‌گیرد.

8. پایه تلفن برای روزهای سخنرانی

پایه تلفن برای روزهای سخنرانی

پایه تلفن همراه برای دانشجویانی که می‌خواهند سخنرانی‌های استادان را تماشا کنند یا کلاس‌های آنلاین را با تلفن شرکت کنند، مناسب است. با استفاده از پایه، می‌توانید گوشی خود را ثابت نگاه دارید تا بتوانید صفحه نمایش را بدون نیاز به قرارگیری در دست، ببینید. همچنین برای مواقع رانندگی و نیاز به استفاده از نقشه آنلاین، یک محصول کاملا کاربردی خواهد بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید