خرید دستگاه واکس زن برقی کفش از صنعت شرق

کدخبر: ۵۲۸۲۰۸
برای حضور در خارج از محیط خانه نیاز جدی به کفش هایی تمیز داریم - فرقی نمیکند به اداره یا شرکت محل فعالیت خود مراجعه نمائید یا در هتل و فعالیت روزمره به سر میبرید. در هر صورت داشتن کفش هایی تمیز و نظافت شده بسیار ضروری می باشد
خرید دستگاه واکس زن برقی کفش از صنعت شرق

 به همین دلیل دستگاه هایی تعبیه شده است به نام دستگاه واکس زن کفش که در ابعاد و سایز های مختلف با کاربرد مشاتبه اما امکانات و قابلیت های متفاوت در که این امر را برای ما انجام می دهد.

دستگاه واکس زن برقی کفش

در زمان های قدیم مردم بصورت دستی کفش های خود را واکس میزدند که زمان بسیار زیادی را نیاز داشتن علاوه بر زمانبر بودن- در نهایت نیاز بود دست های خود را بشوئید و محیط اطراف را نیز که سیاه شده بودند نظافت و تمیز کنید که این امر شرایطی را ایجاد کرد که احساس نیاز به مکانیزه و برقی کردن به شدت احساس میشد.

شرکت های مختلفی در طی ۳۰ سال گذشته در سراسر جهان دستگاه های مختلفی را تولید کرده اند به نام دستگاه واکس زن برقی کفش که تمامی مشکلات قدیمی را رفع کرده اند و به مرور زمان کار بیشتری بر روی این دستگاه ها انجام شد تا هم اکنون که مدل های مختلف دستگاه واکس زن برقی کفش در بازار یافت می شود.

در بازار ایران بصورت کلی ۲ نوع دستگاه واکس زن برقی کفش وجود دارد که شامل دستگاه های وارداتی و ساخت داخل می باشد. با توجه به اینکه تمامی این دستگاه ها دارای یک موتور و یکسری فرچه و مخزن هستند بخاطره مین تفاوتی در مدل داخلی و خارجی نمی باشد و در خیلی از اوقات مدل های ایرانی عملکرد بسیار بهتری نسبت به مدل خارجی دارند.

انواع دستگاه واکس زن برقی

تمامی مدل های موجود در بازار به شرح زیر می باشد:   دستگاه واکس زن خانگی - دستگاه واکس زن اداری - دستگاه واکس زن هتلی

دستگاه واکس زن اداری شرکتی

دستگاه واکس زن کفش اداری یا دستگاه واکس شرکتی پرفروش ترین مدل این دستگاه ها می باشد که علت پرفروش بودن کاربرد زیاد آن می باشد.

این دستگاه ها در ابعاد متنوعی تولید می شوند و در مکان های زیادی هم قابل استفاده می باشند. فرقی نمیکند در اداره دولتی یا شرکت محل کار و حتی آپارتمان و مجتمع های مسکونی نیاز به استفاده از این دستگاه داشته باشید، در هر صورت وظیفه خود را به خوبی انجام خواهد داد.

بصورت کلی دستگاه واکس اداری موتور قدرتمندی دارند که توانایی کار کردن در مدت زمان زیادی را دارد و بدلیل داشتن فرچه هایی ضخیم تر و چندین دکمه و ابعاد متوسط شرایط قرار گرفتن در محیط های  کوچک  را میدهد و با تعبیه شدن موتور قدرتمند در این دستگاه ها هیچ نگرانی بابت کار کردن طولانی مدت آن ها وجود ندارد.

مدل های اداری معمولا بدنه های بسیار با ضخامت و مقاومت بالایی دارند و در اکثر اوقات از استیل ضد زنگ ساخته می شوند به همین دلیل مقاومت بالایی در مقابل ضربه دارند. همین دلیل موجب شده است تا در ورودی ها و جاهایی که امکان برخورد با آن ها زیاد می باشد این دستگاه ها را بسیار بیشتر ببینیم.

دستگاه واکس زن کفش هتلی

دستگاه واکس زن هتلی

دستگاه واکس زن هتلی معمولا ظاهری بسیار شیک و لوکس تر نسبت به مدل اداری دارند و بدلیل طراحی شکیل تر در مکان هایی که نیاز به نمایش لوکس می باشد از این مدل استفاده می شود و همچنین تنوع رنگ در این مدل ها کمی متفاوت از مدل های اداری می باشد به همین دلیل دستگاه واکس زن هتلی را می توانید با رنگ های طلایی - مشکی یا تاریک و روشن در هتل ها مشاهده بکنید که بدلیل سازگاری با طراحی داخلی به این صورت طراحی شده اند.

تمامی مدل های هتلی ظاهری کاملا زیباتر و غیرمعمول نسبت به سایر دستگاه واکس هایی که در سایر محیط میبینیم دارند به همین خاطر خاص تر می باشند.

دستگاه واکس زن خانگی

دستگاه واکس زن خانگی کفش معمولا نسبت به سایر مدل های هتلی و اداری سایز کوچک تری دارند و تعداد فرچه آن ها نیز کمتر می باشد. موتور قرار گرفته در این دستگاه ها بدلیل اینکه قرار نیست طولانی مدت کار بکند یا در طول روز تعداد زیادی کفش را تمیز بکند به همین دلیل کمی ضعیف تر نسبت به مدل های اداری و هتلی می باشد.

دستگاه واکس زن خانگی بدلیل ابعاد کوچکترش، فضای کمتری برای مایع واکس دارد اما مزیت اصلی این دستگاه قابل استفاده بودن در تمامی مکان ها می باشد. در اتاق های خانه ها یا جلوی در واحد های آپارتمان و یا حتی شرکت های کوچک می توان از این مدل دستگاه استفاده کرد.

دستگاه واکس زن خانگی قیمت نسبتا کمتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

خرید دستگاه واکس زن برقی

با توجه به تنوع بالای محصولات و همچنین برند های مختلف در بازار توصیه می شود که قبل از هر چیزی از طریق پشتیبانی و مشاوره فروشگاه صنعت شرق سوالات خود را بپرسید تا بتوانید بهترین خرید دستگاه واکس کفش را تجربه نمائید و از مشاوره قبل از خرید استفاده نمائید که مشخصات تماس در زیر قرار گرفته است:

خرید آبسردکن

تمامی محصولات موجود در فروشگاه دارای قیمت بروز می باشند و خدمات ارسال به سراسر کشور و ضمانت و گارانتی محصول تا یکسال ارائه می گردد.

فروشگاه صنعت شرق ضمانت بهترین قیمت محصولات را نسبت به محصول و خدمات ارائه می نماید و در صورتی که خرید شما نیاز به تعویض. یا امورات سرویس دهی داشته باشد تمامی اقدامات مورد نیاز از طرف فروشگاه ارائه می گردد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید