بهترین هتل های شیراز برای سفر در پاییز

کدخبر: ۵۳۰۰۰۰
بهترین هتل از منظر هر کس می‌تواند متفاوت باشد. شما به دنبال چه نوع اقامتگاهی هستید؟ رزرو بهترین هتل های شیراز برای شما در چه حالتی ایده‌ال خواهد بود؟ در ادامه از بهترین هتل‌ های 5 ستاره شیراز صحبت خواهیم کرد.
بهترین هتل های شیراز برای سفر در پاییز

اگر به دنبال رزرو هتل شیراز هستید، پیشنهاد ما این است که این مطلب خلاصه و مفید را حتماً قبل از هرگونه تصمیمی مطالعه کنید. در شیراز تا چشم کار می‌کند جاذبه‌های متنوع وجود دارد و برای پذیرایی از مشتاقان و علاقه‌مندان به دیدار از این جاذبه‌ ها انواع و اقسام هتل‌ها با قیمت‌هایی بسیار متنوع مشغول فعالیت هستند؛ بنابراین دیگر برای بهانه‌ای برای به تأخیر انداختن سفر به شیراز باقی نمی‌ماند.

هتل بزرگ شیراز هتل پنج ستاره شیراز

در لیست بهترین هتل‌ های پنج‌ ستاره شیراز، بازه قیمتی هتل بزرگ شیراز به‌ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مقاله یعنی آبان 1401 از مبلغ 23,300,000 ریال تا 33,730,000 ریال است. جایگاه اول در میان بهترین هتل های شیراز به هتل بزرگ شیراز در دروازه قرآن اختصاص دارد.

هتل بزرگ شیراز بهترین هتل 5 ستاره شیراز

هتل بزرگ شیراز بهترین هتل 5 ستاره شیراز

این هتل لوکس و مجلل در رأس هتل ‌های 5 ستاره قرار گرفته است و این مطلوبیت را به‌واسطه محل قرارگیری خود که در کوهپایه‌ای سرسبز واقع شده، رستوران‌های متعدد، اتاق‌های مجلل و لوکس، نمای کوهپایه و همین‌طور نمای شهر به دست آورده است.

فاصله هتل بزرگ شیراز با جاهای دیدنی شیراز

هتل بزرگ شیراز تنها 10 دقیقه با تمام  جاهای دیدنی شیراز فاصله دارد. این هتل پنج رستوران با منو های بسیار متنوع دارد و مهمان‌نوازی پرسنل در هتل شیراز به‌تنهایی برای شما تجربه‌ای خاطره‌انگیز ایجاد خواهد کرد.

امکانات هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز به‌عنوان بهترین هتل پنج ‌ستاره شیراز در لیست هتل‌ های شیراز مهم‌ترین خدمات و امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت رایگان (وای‌فای)، صبحانه رایگان، حمل‌ونقل فرودگاهی،  امکانات کنفرانس، جکوزی، رستوران، کرایه ماشین، اتاق‌های ملاقات، آبگرم، تراس پشت‌بام، نگهبانی 24 ساعته، اتاق چمدان، دربان، میز پذیرش 24 ساعته، خشک‌شویی، تهویه مطبوع، سرویس اتاق، مینی بار، یخچال و تلویزیون ال‌سی‌دی ارائه می‌کند.

اتاق های هتل بزرگ شیراز

اتاق‌های هتل بزرگ شیراز شامل انواع سوئیت‌های معمولی و اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های منظره کوهستانی، اتاق  با منظره شهری و سوئیت عروس است. در نزدیکی هتل بزرگ شیراز 13 رستوران و 7 جاذبه گردشگری وجود دارد. آدرس هتل بزرگ شیراز: شیراز ورودی شمالی شیراز - جنب دروازه قرآن

هتل زندیه شیراز دومین هتل 5 ستاره شیراز

در لیست بهترین هتل ‌های شهر شیراز بازه قیمتی هتل پنج‌ ستاره زندیه شیراز به‌ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مقاله یعنی آبان 1401 از مبلغ 21,800,000 ریال تا 31,700,000 ریال است. در قلب شهر شیراز و در مجاورت مجموعه تاریخی و باارزش زندیه، هتل پنج‌ ستاره زندیه شیراز ساخته شده است.

امکانات هتل زندیه شیراز

امکانات هتل زندیه شیراز

امکانات هتل زندیه شامل پارکینگ و اینترنت رایگان، استخر و سونا، صبحانه رایگان بوفه، حمل‌ونقل فرودگاهی، سالن بار، کافی‌شاپ، رستوران، نوشیدنی خوشامدگویی رایگان، منطقه غذاخوری در فضای باز، تاکسی سرویس، امکانات کنفرانس، اتاق ضیافت، اتاق‌های ملاقات، آبگرم، ماساژ کامل بدن، نگهبانی 24 ساعته، اتاق چمدان، فروشگاه سوغات، روزنامه مبلمان فضای باز، مغازه‌ها، دربان، میز پذیرش 24 ساعته، خشک‌شویی، تهویه مطبوع، میز کار، مینی بار، خانه‌داری، سرویس اتاق، تلفن، امکانات اتاق VIP، گنجه کمد لباس، آب بطری، جالباسی، سرویس بیدارباش، یخچال، فیلم‌های درخواستی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است.

در نزدیکی هتل زندیه یعنی فاصله حدوداً یک کیلومتری این هتل 4 جاذبه و 10 رستوران وجود دارد. آدرس هتل زندیه شیراز: شیراز - بلوار هجرت - نرسیده به ارگ کریم‌خان

هتل هما شیراز (سومین هتل 5 ستاره شیراز)

در میان بهترین هتل‌های شهر شیراز بازه قیمتی هتل پنج‌ستاره هما شیراز به‌ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مطلب یعنی آبان 1401 از مبلغ 12,500,000 ریال تا 33,000,000 ریال است. هتل هما شیراز با تمام مزایا و امکاناتی که دارد از بهترین انتخاب ‌ها در میان هتل‌ های پنج ‌ستاره است.

موقعیت مکانی هتل هما شیراز

موقعیت مکانی هتل هما دسترسی به تمام مراکز تاریخی و تجاری را امکان‌پذیر کرده است. رعایت استانداردهای خدمات بین‌المللی در کنار پرسنل خوش‌برخورد و  مهمان‌نوازی اصیل شیرازی باعث شده است تا این هتل در لیست بهترین هتل های شیراز جای بگیرد.

امکانات هتل هما شیراز

وجود رستوران، حمل ‌و نقل فرودگاهی، تاکسی سرویس، امکانات کنفرانس، اتاق ضیافت، اتاق ‌های ملاقات، ماساژ، نگهبانی 24 ساعته، دربان، روزنامه، مغازه‌ها، دستگاه، پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت رایگان، استخر و سالن بدنسازی، صبحانه رایگان بوفه از مهم‌ترین امکانات هتل هما شیراز است.

این هتل اگرچه به نسبت سایر هتل‌هایی که در لیست هتل‌ های لوکس شیراز با قیمت امتیازات بسیار بالایی ندارد، بااین‌حال میانگین امتیاز 4 از 5 را برای ارزش، سرویس، موقعیت و تمیزی دریافت کرده است. آدرس هتل هما شیراز: فارس، شیراز میدان گاز - جنب پارک آزادی

هتل چمران شیراز چهارمین هتل 5 ستاره شیراز

در میان بهترین هتل‌ های شهر شیراز بازه قیمتی هتل چمران شیراز که یک هتل پنج‌ ستاره است، به‌ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مقاله یعنی آبان 1401 از مبلغ 12,160,000 ریال تا 104,500,000 ریال است.  اگر دقت کنید تنوعی که در قیمت اتاق‌های این هتل وجود دارد بیانگر این است که معمولاً اکثر افراد با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌توانند خدمات متناسب با خواسته خود را از این هتل دریافت کنند.

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز مرتفع‌ترین هتل در شیراز است که در منطقه زیبای قصر دشت با چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر شیراز ایجاد شده است. پارکینگ و اینترنت رایگان، استخر، سالن بدنسازی، صبحانه رایگان بوفه، آبگرم، دربان، استخر سرپوشیده، سالن بار، رستوران، خشک‌شویی، تهویه مطبوع، سرویس اتاق و تلویزیون ال‌سی‌دی از مهم‌ترین امکانات و خدمات در هتل چمران هستند که به مهمانان مقیم هتل ارائه می‌شوند. آدرس هتل چمران شیراز: شیراز - بلوار شهید چمران

لیست هتل ‌های چهارستاره در میان بهترین هتل های شیراز

اگر در میان بهترین هتل های شیراز به دنبال هتل ‌های چهار ستاره می‌گردید تا بتوانید خدمات باکیفیت بالا را نسبتاً با قیمت مناسب‌تری دریافت کنید، هتل الیزه شیراز، هتل پارسیان شیراز و هتل کریم‌خان شیراز از جمله هتل‌های چهار ستاره‌ای هستند که حسن شهرت و محبوبیت مناسبی از جانب گردشگران داخلی و خارجی کسب کرده‌اند؛ بنابراین در ادامه به معرفی مختصر این سه هتل پرداختیم.

اگر شما هم فکر می‌کنید لیست بهترین هتل‌های شهر شیراز فقط شامل هتل‌های چهارستاره است، باید بگوییم که این‌طور نیست. در میان لیست هتل‌های شیراز، هتل‌های چهار ستاره‌ای هم به چشم می‌خورند که محبوبیت و تأیید بسیار بالایی از جانب مهمانان قبلی خود دریافت کرده‌اند.

هتل الیزه شیراز هتل 4 ستاره شیراز

در میان بهترین هتل های شیراز بازه قیمتی هتل چهارستاره الیزه شیراز به‌ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مقاله یعنی ابان 1401 از مبلغ 9,000,000 ریال تا 21,050,000 ریال است.  در لیست بهترین هتل های شیراز اگرچه هتل الیزه یک هتل چهارستاره است؛ اما با قیمت مناسب‌تری که به نسبت هتل‌های پنج‌ستاره دارد، ارزش معرفی کردن را دارد.

هتل الیزه به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های شهر شیراز از نظر کاربران، امتیازات بسیار مطلوبی را به ‌واسطه موقعیت، محیط، دکوراسیون، خدمات و پرسنل خوش‌ برخورد خود دریافت کرده است. شاید حتی با دیدن عکس این هتل در میان عکس بهترین هتل های شیراز در ابتدا تصور کنید که این هتل نه یک هتل چهارستاره بلکه یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شیراز است.

اگر به علت شرکت در نمایشگاه در حال رزرو بهترین هتل های شیراز هستید، تردید نکنید، هتل الیزه در غرب شهر شیراز نزدیک‌ترین هتل به نمایشگاه بین‌المللی شیراز است. این در حالی است که اکثر مراکز تجاری و خرید شیراز نیز در این منطقه قرار گرفته‌اند. آدرس هتل چهارستاره الیزه شیراز: شیراز - معالی آباد - کوی پزشکان - هتل الیزه

هتل پارسیان شیراز هتل 4 ستاره شیراز

در میان بهترین هتل های شیراز با قیمت، بازه قیمتی هتل چهارستاره پارسیان شیراز به‌ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مقاله یعنی آبان 1401 از مبلغ 7,300,000 ریال تا 23,400,000 ریال است. در میان گردشگران خارجی و در بررسی بهترین هتل‌های شهر شیراز از نظر مسافران نام هتل پارسیان شیراز نیز به چشم می‌خورد؛ بنابراین آشنایی با آن نیز می‌تواند شما را در رزرو بهترین هتل شیراز یاری دهد.

موقعیت هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان شیراز در مرکز شهر واقع شده و دارای 43 اتاق توئین، 10 اتاق دو تخته، 9 سوئیت معمولی و رویال است. وجود 43 رستوران و 22 جاذبه در فاصله حدود یک کیلومتری این هتل به‌تنهایی می‌تواند دلیلی برای انتخاب این هتل باشد. وقتی که نظرات گردشگران خارجی را در تریپ ادوایزور در مورد این هتل می‌خوانیم اغلب امتیازات بالایی از بابت تمیزی، آسایش و موقعیت مکانی به این هتل اختصاص‌داده ‌شده است؛ بنابراین می توان گفت این هتل جزو بهترین هتل های شیراز از نظر کاربران بوده است. آدرس هتل پارسیان شیراز: شیراز چهارراه زند - خیابان رودکی

هتل کریم‌ خان شیراز هتل چهار ستاره شیراز

در میان بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران بازه قیمتی هتل چهارستاره کریم‌خان شیراز به‌ازای هر یک شب در تاریخ نگارش مقاله یعنی آبان 1401 از مبلغ 11,500,000 ریال تا 23,000,000 ریال است. در فاصله حدود یک کیلومتری این هتل 19 جاذبه و 43 رستوران وجود دارد که شما را از صرف زمان‌های طولانی برای طی مسافت‌های مختلف تا حدود زیادی بی‌نیاز خواهد کرد.

فاصله هتل کریم‌خان تا فرودگاه 20 دقیقه، تا کاخ معروف و باستانی تخت‌جمشید 50 دقیقه، تا بازارهای باشکوه و تاریخی جهان (بازار وکیل) 5 دقیقه، تا آرامگاه دو شاعر نامدار ایران حافظ و سعدی 5 دقیقه و تا حمام وکیل 5 دقیقه است. آدرس هتل چهارستاره کریم‌خان شیراز: شیراز خیابان کریم‌خان زند - خیابان رودکی

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید