آیا سئوی سایت باعث افزایش درآمد می شود؟

کدخبر: ۵۳۰۳۰۴
امروزه تمامی کسب و کارها به این نتیجه رسیده اند نیروی فوق العاده ای در دنیای اینترنت وجود دارد که می تواند به افزایش درآمد آنها کمک کند.
آیا سئوی سایت باعث افزایش درآمد می شود؟

سئوی سایت یکی از پرتکرارترین درخواست هایی است که این روزها وجود دارد. تمامی کسب و کارهای اینترنتی به دنبال تعرفه سئو و مشاوره سئو هستند و تمایل دارند جایگاه خود را در موتورهای جستجو بهبود ببخشند. آمازون اولین شرکتی بود که کسب و کار خود را در فضای اینترنت آغاز کرد و سپس به تمامی کسب و کارها نشان داد برای اینکه بتوانند مشتریان خود را بالا ببرند باید وارد فضای اینترنت شوند. 

افزایش ترافیک

یکی از مهمترین مواردی که سبب می شود سئوی سایت درآمد را بالا ببرد افزایش ترافیک سایت است. به طور مثال تصور کنید کسب و کار شما در زمینه فروش چمن مصنوعی است. شما سایتی را راه اندازی می کنید و آن را بهینه سازی می نمایید. در ابتدا تعداد ورودی روزانه کاربران به سایت شما 5 تا 10 نفر است.

پس از چندین ماه این تعداد به 300 تا 400 نفر می رسد و در پایان 6 ماه ممکن است 1000 نفر از سایت شما دیدن کنند. این امر چه چیزی را نشان می دهد؟! 1000 نفر از کاربرانی که در طول یک روز به کالای شما نیاز دارند سایت شما را شناسایی می کنند و کسب و کار شما را می شناسند. این مهمترین مسئله در افزایش درآمد است.

افزایش اعتبار

امروزه، مشتریان در مقایسه با گذشته بسیار هوشمندتر شده اند و قبل از خرید کالا و یا دریافت خدمات به خوبی در مورد آن به جستجو می پردازند. معمولا کاربران به سایت هایی که خودشان پیدا می کنند اعتماد بیشتری دارند تا سایت هایی که در تبلیغات به آنها نشان داده می شود! کسب و کارهایی که سایت خود را راه اندازی کرده اند و برای سئوی سایت شان اقدام کرده اند، در جستجو ها به کاربران نمایش داده می شوند و این امر اعتبار کسب و کار را بالا می برد و نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

ثبت برند

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین دستاوردهای سئوی سایت ثبت برند است. به طور مثال، تصور کنید شما در زمینه فروش کفش فعالیت دارد و توانسته اید به صفحه اول نتایج موتور جستجو گوگل وارد شوید. هر زمان که کاربری برای خرید کفش اقدام می کند سایت شما را در نتایج جستجو مشاهده می کند. حتی اگر کاربر از شما خرید نکند برند شما را مشاهده می کند و این امر باعث می شود تا کاربران با برند شما آشنا شوند.

جایگاه مناسب در میان رقبا

یکی دیگر از دستاوردهای بسیار مهم سئوی سایت کسب جایگاه مناسب در میان رقباست. با طراحی سایت شما وارد بازار بسیاری بزرگ و رقابتی می شوید. زمانی که برای سئو سایت اقدام می کنید، به جایگاه خود در مقابل رقبایتان اعتبار می بخشید و باعث می شوید آنها شما را به عنوان رقیب قدرتمندی در نظر داشته باشند. به همین دلیل، شما به زودی می توانید به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنید.

در جلسه مشاوره سئو به چه مواردی پرداخته می شود؟

بسیاری از افراد در مورد خدماتی که در جلسه مشاوره سئو ارائه می شود سوال می پرسند. بهتر است بدانید تقریبا تمامی مواردی که مهم هستند در جلسه مشاوره سئو مطرح می شوند و در پایان کارفرما می تواند تصمیم گیری کند. در جلسه مشاوره سئو متخصص سئو که از قبل سایت شما را بررسی کرده است لیست کاملی از نقاط ضعف و قوت شما را مشخص می نماید و راهکارهای مناسب در اختیار شما قرار می دهد. همچنین، در این جلسه تعرفه سئو مشخص می گردد.

تعرفه سئو چقدر است؟

تعرفه سئو مهمترین بخش سئوی سایت است که تمامی کارفرمایان در مورد آن سوال می پرسند. بهتر است بدانید تعرفه سئو به موارد متعددی بستگی دارد. معمولا سایت هایی که پیچیدگی های زیادی دارند تعرفه سئو شان بیشتر از سایت هایی است که مشکل خاصی ندارند و تنها باید بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو چیده شوند. به همین دلیل، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه سئو باید به شرکت های دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید و آنها پس از بررسی سایت شما تعرفه سئو را اعلام می کنند.

برای سئوی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کافی را در مورد سئوی سایت در اختیار شما قرار دهیم و به این موضوع بپردازیم چرا سئوی سایت باعث افزایش درآمد می شود. سئوی سایت ترافیک سایت را افزایش می دهد و با بالابردن اعتبار و ثبت برند در ذهن مشتریان نرخ تبدیل را زیاد می کند.

شرکت ایران سایت (iransite) اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت در ایران است. نمونه کارهای این شرکت در سایتش قرار گرفته اند و شما می توانید آنها را بررسی کنید. همچنین، این شرکت تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت دارد و می تواند به درخشش کسب و کار شما در فضای اینترنت کمک کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید