انواع ایرلاین های سفر به مالدیو

کدخبر: ۵۳۱۶۴۰
مالدیو را می توان یک گوشه از بهشت روی زمین دانست.
انواع ایرلاین های سفر به مالدیو

 کشوری با بیش از هزاران جزیره بزرگ و کوچک که جاذبه های توریستی بسیار زیادی دارد. اگر شما هنوز بین انتخاب تور تایلند یا تور مالدیو شک دارید، بهتر است کمی بیشتر با مالدیو و شرایط سفر به این کشور زیبا آشنا شوید تا بتوانید تصمیمی بهتر بگیرید.

با مالدیو بیشتر آشنا شوید

مالدیو یک کشور آسیایی است که هزاران جزیره کوچک و  بزرگ آن در اقیانوس هند واقع شده است. پایتخت این کشور ماله بوده و پروازهای ایران به سمت مالدیو در فرودگاه پایتخت آن فرود می آید. در این کشور 800 جزیره غیر مسکونی و 200 جزیره مسکونی وجود دارد. در جزایر غیر مسکونی امکانات رفاهی و اقامتگاه های متعددی برای مسافران طراحی و ساخته شده است. کوچک ترین جزیره جهان با داشتن مساحت تنها چند متر در این کشور واقع شده است.

سفر به مالدیو با ایرلاین های مختلف

سفر به این کشور در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار ساده تر است زیرا شما نیازی به دردسرهای اخذ ویزا ندارید. به محض وارد شدن شما به فرودگاه یک ویزای 30 روزه در کشور مالدیو برای شما صادر می شود و یک هزینه بابت آن از شما دریافت می شود. از دیگر مدارک مورد نیاز برای سفر به مالدیو موارد زیر است:

  • اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار

  • یک قطعه عکس تمام رخ

  • مبلغ نقدی 50 هزار دلار به ازای هر شب اقامت

  • تاییدیه رزرو هتل

خرید بلیط تهران ماله

خرید بلیط تهران ماله مانند بلیط های دیگر مثل تور های تایلند برای شما بسیار ساده است. کافی است وارد سایت های فروش بلیط شده و مبدا را تهران و مقصد را ماله انتخاب کرده و زمان سفر خود را نیز وارد کنید. تمامی بلیط های موجود به شما نمایش داده می شود. خرید بلیط ارزان تهران ماله و یا خرید بلیط چارتر تهران ماله نیز به همین روش قابل انجام است. امکان فیلتر کردن و یا مرتب کردن بلیط ها بر اساس قیمت فراهم بوده و شما می توانید بلیط ها را از ارزان به گران قیمت ببینید.

انواع ایرلاین های سفر به مالدیو

کدام ایرلاین ها به مالدیو پرواز دارند؟

در ایران صدها ایرلاین مختلف روزانه به کشورهای مختلف جهان و ایران پرواز می کنند. برای آن که راحت تر بتوانید نسبت به خرید بلیط مالدیو اقدام کنید، بهتر است بدانید که کدام یک از این ایرلاین ها به مقصد مالدیو پرواز دارند؟ در حال حاضر شما از طریق سه ایرلاین قطر، فلای دبی و یا امارات می توانید از تهران به مقصد ماله پرواز کنید.

این پروازها هیچ کدام مستقیم نبوده و در دوحه و قطر فرود آمده و سپس مجددا به سمت مالدیو پرواز می کنند. مدت زمان پرواز از تهران به مالدیو حدود 8 ساعت است که این مقدار می تواند با توجه به دلایل پیش بینی نشده و تاخیر در پرواز بیشتر نیز شود. بنابراین اگر قصد دارید با تور مالدیو به سفر بروید، می توانید برای 8 تا 10 ساعت خود در فرودگاه و هواپیما دنبال یک سرگرمی خوب مانند خواندن کتاب و یا تماشای فیلم باشید.

سفر به مالدیو انفرادی و یا همراه با تور؟

احتمالا این سوال برای شما نیز پیش امده باشد که برای سفر به این کشور زیبا بهتر است خودتان دست به کار شده و یا همه چیز را به یک تور مطمئن و با کیفیت بسپارید؟ اگر شما تاکنون به این کشور زیبا سفر کرده و تا حدودی با آن آشنا هستید، خودتان می توانید سفر را تا حد قابل قبولی برنامه ریزی و یا مدیریت کنید. در صورتی که برای اولین بار است به مالدیو سفر خواهید کرد، بهتر است همراه با تور به سفر بروید تا خیالتان بابت همه چیز آسوده باشد.

فرودگاه مالدیو کجاست؟

فرودگاه مالدیو ولانا نام داشته و دروازه ورود مسافران به این بهشت روی زمین خواهد بود. ولانا در یک جزیره هول هوله در فاصله 3 کیلومتری ماله واقع شده و شما بعد از فرود آمدن می توانید از طریق قایق هایی که در اختیار شما قرار می گیرد به ماله وارد شوید. مالدیو به جز این فرودگاه چندین فرودگاه دیگر نیز دارد اما اغلب پروازهای بین المللی مالدیو از طریق ولانا انجام می شود. این فرودگاه یکی از بهترین فرودگاه های آسیا و حتی جهان شمرده می شود.

انواع ایرلاین های سفر به مالدیو

جاذبه‌های گردشگری مالدیو

بعد از سفر به این کشور رویایی دیدنی های زیادی برای بازدید وجود دارد. مهم ترین جاذبه های گردشگری مالدیو به عنوان کشور هزار جزیره، جزایر مرجانی و زیبای آن است که شما را مجذوب خود خواهد کرد. مسجد جامع ماله یکی از متفاوت ترین مسجدهای جهان بوده که از سنگ های مرجانی و طرح های پیچیده قرآنی ساخته شده است. سفر به مالدیو مانند تور تایلند می تواند یک سفر هیجان انگیز برای شما باشد که پیشنهاد ما به شما آن است که حتما آن را جز برنامه های سفر خود قرار دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید