با رعایت این نکات ساده، دیگر به تعمیر آبگرمکن و پکیج نیازمند نمی شوید!

کدخبر: ۵۳۳۰۶۲
همانطور که می دانید، پکیج های دیواری در صورت استفاده نامناسب با مشکلات متعددی روبرو می شوند و به تعمیرات تخصصی نیاز پیدا می کنند که این موضوع ممکن است هزینه های بسیار بالایی را با خود به همراه داشته باشد.
با رعایت این نکات ساده، دیگر به تعمیر آبگرمکن و پکیج نیازمند نمی شوید!

برای اینکه هیچ گاه به تعمیر پکیج و آبگرمکن نیازمند نشوید، می بایست بعضی از نکات را در استفاده از آن ها مد نظرتان قرار دهید. به عبارت دیگر، با توجه به این نکات درصد خراب شدن پکیج ها کاهش می یابد و می توانید سالیان متوالی محصول خود را مورد استفاده تان قرار دهید.

بررسی نکات لازم به هنگام استفاده از پکیج های دیواری برای جلوگیری از خراب شدن آن ها

نکات بسیاری توسط صاحب نظران مطرح شده است که اگر همه آن ها مورد توجه افراد قرار گیرد، می تواند میزان خراب شدن پکیج های دیواری و تعمیرات آن را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. از مهم ترین نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از محافظ برق

همان گونه که می دانید، پکیج های دیواری با استفاده از برق و گاز کار می کنند و بدون استفاده از آن ها هیچ عملکردی نخواهند داشت. در بعضی اوقات ممکن است نوسان هایی در برق شهری ایجاد شود و دستگاه های برقی را مورد آسیب قرار دهد. به همین خاطر، همواره توصیه می شود تا به هنگام نصب و استفاده از پکیج های دیواری، حتما از محافظ برق استاندارد و مرغوب استفاده کنید. در واقع با استفاده از این محصول، خطر سوختن و خراب شدن پکیج دیواری را به صفر می رسانید و دیگر دغدغه ای در این باره نخواهید داشت.

  • بررسی و تعویض فیلتر اب

از دیگر نکاتی که باید برای جلوگیری از تعمیرات پکیج مد نظر قرار دهید، بررسی و تعویض فیلتر اب به صورت ماهانه است. همه ما می دانیم در اب لوله کشی مقداری سنگ و شن ریزه وجود دارد که اگر به داخل قطعات پکیج دیواری نفوذ کند، می تواند عملکرد آن را منحل کند. به همین خاطر، در این دستگاه از فیلتر و یا صافی اب استفاده شده است و از نفوذ شن ریزه ها به داخل پکیج دیواری جلوگیری می کند.

حال اگر صافی ها را به طور ماهانه مورد بررسی قرار ندهید، رسوبات بسیاری در آن صورت می گیرد و نمی تواند بازدهی مناسبی را از پکیج دیواری خود شاهد باشید و سریعا می بایست به سرویس پکیج دیواری بپردازید. صافی ها را می توان تمیز کرد، اما پیشنهاد می شود چند وقت یکبار آن را تعویض کنید تا خیال تان از بابت سلامت این قطعه راحت باشد.

رسوب گیری ابگرمکن

  • رسوب گیری

اگر می خواهید هیچ گاه پکیج تان خراب نشود، می بایست به رسوب گیری آن بپردازید. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث خراب شدن پکیج های دیواری می شود، نفوذ رسوب به داخل قطعات اصلی پکیج دیواری است. به همین خاطر همواره توصیه می گردد تا با دقت و به صورت ماهانه فرایند رسوب گیری را مورد انجام قرار دهید. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند در صورت عدم رسوب گیری پکیج ها چه اتفاقی می افتد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم علاوه بر کاهش راندمان گرمایشی، پمپ و مبدل دستگاه مورد آسیب قرار می گیرد و افراد باید هزینه بالایی را برای تعویض و تعمیر آن ها متحمل شوند.

  • بررسی مداوم دودکش

دودکش ها یکی از مهم ترین اجزای پکیج های زمینی و دیواری می باشند که سلامت آن ها نقش بسزایی را در عملکرد مناسب پکیج ها خواهد داشت. به همین خاطر، توصیه می شود تا هر از چندگاهی با دقت دودکش ها را بررسی کنید و اگر مانعی در مسیر آن ها وجود دارد را برطرف سازید. دود ناشی از احتراق از مسیر دودکش ها خارج می شود و در صورت خارج نشدن، مشکلات ایمنی متعددی را به وجود می آورد.

  • کنترل فشار بار پکیج

از دیگر نکاتی که باید برای جلوگیری از خراب شدن پکیج و آبگرمکن ها مد نظرتان قرار دهید، کنترل فشار بار است. معمولا پکیج ها با نوسانات بسیاری در فشار مواجه می شوند که این موضوع به مرور زمان می تواند عواقب بسیار بدی را داشته باشد. به همین خاطر، می بایست فشار پکیج ها را به طور روزانه کنترل نمایید. بسیاری از افراد ممکن است ندانند فشار بار باید بر روی چه عددی قرار گیرد، به همین خاطر لازم است بگوییم بهترین عدد برای فشار بار 1.5 می باشد. معمولا با باز کردن شیرپرکن می توان فشار بار پکیج را تنظیم کرد که دانستن این موضوع خالی از لطف نخواهد بود.

علاوه بر نکات ذکر شده چه اقدامی باید برای جلوگیری از خراب شدن پکیج صورت گیرد؟

در بسیاری از مواقع افراد نمی توانند از مشکلات فنی آگاه شوند و به برطرف کردن آن ها بپردازند؛ به همین خاطر دستگاه به شدت مورد اسیب قرار می گیرد. سرویس پکیج دیواری یکی از اقداماتی است که باید به طور مرتب انجام شود که این کار از عهده عموم افراد خارج بوده و تنها تعمیرکاران قادر به انجام آن خواهند بود.

تعمیر ابگرمکن

چه مجموعه ای به تعمیر آبگرمکن می پردازد؟

اگر به هر دلیلی نکات فوق را رعایت نکردید و با خراب شدن پکیج و یا آبگرمکن خود مواجه شدید، نیازی به نگرانی نیست. زیرا مجموعه های سامیار سرویس، مرکز فروش و دیجی امداد همواره در حال خدمات رسانی به مشتری های خود هستند و می توانند سریعا به برطرف کردن مشکل در پکیج ها بپردازند. دقت داشته باشید این مجموعه ها هیچ هزینه اضافی را دریافت نخواهند کرد و تنها هزینه دستمزد را از شما طلب می کنند. تعمیرکارانی که در مجموعه های ذکر شده به فعالیت می پردازند، همگی از تبحر کافی برخوردار بوده و به تعمیر پکیج شبانه روزی می پردازند. دقت داشته باشید  قطعات پکیج دیواری را می توانید از مرکز فروش دریافت کنید.

سخن پایانی

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، برای جلوگیری از تعمیر آبگرمکن در تهران می بایست نکات متعددی را حائز اهمیت قرار داد و به آن ها عمل کرد. به همین خاطر، در این قسمت سعی کردیم تا شما را با تعمیر پکیج تهران و نکات لازم برای جلوگیری از خراب شدن این دستگاه آشنا کنیم و بهترین نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و بوتان را برایتان معرفی نماییم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به تعمیر پکیج در تهران برطرف کرده باشید و در صورت لزوم از نمایندگی تعمیر پکیج بوتان برای برطرف کردن مشکلات آبگرمکن تان کمک بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید