6 مزیت آموزشگاه حسابداری پکت در آموزش حسابداری به شما

کدخبر: ۵۳۳۷۹۹
آموزش حسابداری را در آموزشگاه حسابداری پکت، بگذرانید. پکت، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز آموزش‌های مالی و حسابداری ایران است که به برگزاری دوره‌های حضوری و آنلاین حسابداری می‌پردازد. با ثبت نام و شرکت در کلاس‌های مرکز حسابداران خبره، می‌توانید از 6 مزیتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، استفاده کنید.
6 مزیت آموزشگاه حسابداری پکت در آموزش حسابداری به شما

آموزش حسابداری را در آموزشگاه حسابداری یاد بگیرید

آموزش حسابداری، باید مطابق با اصول و استانداردهای دانش مالی، بازار کار و توانایی اشخاص باشد. برای کار در حوزه مالی، باید یک سری از مباحث پایه‌ای را یاد بگیرید و در آن‌ها خبره شوید. آموزش مالی در دانشگاه، تنها باعث از دست دادن زمان می‌شود. با یک دوره حسابداری فشرده و تکمیلی، می‌توانید حسابدار شوید و کار پیدا کنید. بنابراین نیازی نیست که حتما برای یادگیری اصول مالی، به سراغ دانشگاه بروید. 

علاوه بر آن، در هنگام کار، کارفرما از شما مهارت و توانایی می‌خواهد و نه صرفاً یک مدرک آکادمیک. دوره‌های حسابداری موسسه‌ای و آموزشگاهی، کیفیت کار عملی و کارگاهی بیشتری دارند. در پکت می‌توانید از خدمات آموزش عملی حسابداری هم استفاده کنید و در کارتان ماهر شوید.

مزایای آموزشگاه حسابداری برای یادگیری حسابداری

با ثبت نام و شرکت در کلاس‌های آموزشی حسابداران خبره، می‌توانید از مزایا و ویژگی‌های زیر استفاده کنید.

1. بررسی جامع و کامل مباحث آموزش حسابداری

دوره 236 ساعته پکت که به عنوان دوره جامع و کاربردی حسابداری شناخته می‌شود، مخصوص کسانی است که به دنبال ورود سریع و فوری به بازار کار هستند. یعنی شما می‌توانید با یک دوره 236 ساعته حسابداری، حسابدار شوید و به عنوان حسابدار پایه، حقوق بگیرید. این یک دوره تکمیلی و ویژه حسابداری برای ورود به بازار کار است و با شرکت در آن، زمان را از دست نمی‌دهید.

2. امکان یادگیری حسابداری زیر نظر بهترین مربیان و اساتید مالی

آموزشگاه حسابداری، تیمی از بهترین مربیان، اساتید و معلمان حسابداری را برای شما گرد هم آورده و خیالتان از بابت سطح آموزش‌های حسابداری، راحت باشد. با بیش از 20 سال سابقه برگزاری کلاس‌های حسابداری، پکت حسابداران زیادی را به بازار کار معرفی کرده و شما هم می‌توانید یکی از آن‌ها باشید. 

3. امکان ثبت نام در دوره‌های آموزش آنلاین حسابداری

کلاس آموزش حسابداری آنلاین و حضوری پکت تفاوتی با هم ندارند. شما حتی می‌توانید با شرکت در کلاس‌های آنلاین، هزینه کمتری داشته باشید. مباحث دوره، گواهینامه پایان دوره و جلسات پرسش و پاسخ در هر دو فرمت دوره‌ها یکسان است. برای کسانی که امکان تردد به تهران و شرکت در کلاس‌های حضوری حسابداری را ندارند، آموزش آنلاین حسابداری، گزینه مناسبی است. 

4. برخورداری از حمایت پکت برای گرفتن شغل و معرفی به بازار کار

آموزشگاه حسابداری پکت به شما برای یافتن شغل و ادامه تحصیل کمک خواهد کرد. هنرجویان پکت می‌توانند از معرفی نامه بازار کار پکت برای گرفتن شغل‌های حسابداری و مالی، استفاده کنند. پکت، قدم به قدم شما را تا رسیدن به درآمد و سابقه کاری، همراهی می‌کند.

نمونه گواهینامه انجمن حسابداران خبره و دانشگاه صنعت نفت

5. امکان دریافت گواهینامه معتبر از سمت دانشگاه صنعت نفت

پس از پایان دوره آموزش حسابداری در پکت، گواهینامه معتبر از سمت انجمن حسابداران خبره و دانشگاه صنعت نفت برای شما صادر می‌شود. امکان دریافت نسخه دیجیتال و فیزیکی این گواهینامه وجود دارد و می‌توانید از اعتبار آن برای گرفتن فرصت‌های شغلی، استفاده کنید. 

6. امکان پرداخت اقساطی هزینه دوره حسابداری

امکان پرداخت هزینه دوره آموزش حسابداری به شکل نقد و اقساط وجود دارد. در صورت پرداخت نقدی، می‌توانید از تخفیف هم استفاده کنید. اما برای پرداخت اقساطی، حدوداً 30% را نقد و مابقی را طی 3 فقره چک با فاصله 3 ماهه، پرداخت می‌کنید. 

امکانات و قابلیت‌های مرکز آموزشگاهی پکت

یک نکته مهم در برگزاری کلاس‌های حضوری حسابداری، داشتن فضای آموزشگاهی مناسب و کافی برای هنرجویان است. پکت به شما این امکان را می‌دهد تا در سالم‌ترین و بهترین فضای آموزشی یاد بگیرید و رشد کنید. علاوه بر آن، امکان استفاده از نرم افزارها و کارگاه‌های آموزشی پکت را هم در طول گذراندن دوره، خواهید داشت. شما می‌توانید از قابلیت‌هایی که برای هنرجویان پکت در نظر گرفته شده، استفاده کنید و سطح مهارت و توانایی خود را در کار مالی، افزایش بدهید. 

پکت، مدرسه و هنرستان فنی حرفه ای حسابداری هم دارد که ثبت نام در آن تنها برای دانش آموزان پایه نهم به دهم مجاز است. در صورتی که شرایط آن را داشته باشید، می‌توانید از خدمات مدرسه فناوری مالی و هنرستان حسابداری پکت هم برای یادگیری دانش مالی، استفاده کنید.

 ثبت نام در دوره‌های آموزش حسابداری پکت

نحوه ثبت نام در دوره‌های آموزش حسابداری

برای ثبت نام در کلاس‌های آموزشگاه حسابداری پکت، می‌توانید از سایت موسسه به نشانی pact.ir استفاده کنید. ثبت نام اینترنتی، در مقایسه با ثبت نام حضوری، تخفیف ویژه هم دارد. با ثبت نام اینترنتی در دوره آموزش حسابداری می‌توانید از 600 هزار تومان تخفیف ویژه هم استفاده کنید. 

برای ثبت نام حضوری هم می‌توانید به نشانی مرکز در تهران، خیابان کریم‌خان، خیابان استاد نجات‌الهی جنوبی (گذر صنایع دستی)، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23 مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با شماره تلفن 42294-021 در ارتباط باشید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید