خرید سی پی در جمینجا فقط در چند دقیقه!

کدخبر: ۵۳۷۶۰۸
کالاف دیوتی (Call of Duty) یکی از جذاب ترین بازی های سبک اکشن_ بتل رویال است که نخستین بار در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ انتشار یافت و به سرعت در بین کاربران به عنوان یک بازی محبوب، با کیفیت و هیجان انگیز شناخته شد، طوری که تعداد دانلود این بازی، در مارکت های موبایل به مرز 20 میلیون بار رسید.
خرید سی پی در جمینجا فقط در چند دقیقه!

از آنجا که خرید سی پی (CP) کالاف دیوتی موبایل ، در ایران به صورت مستقیم و از داخل برنامه امکان پذیر نیست، نیاز است از سایت های معتبری که نقش سایت های واسط را ایفا می کنند بهره گرفت. سایت جمینجا، سایتی معتبر است که بستری جهت خریدی سریع، راحت و ایمن را برای کاربران فراهم می کند.

توضیحاتی درباره بازی کالاف دیوتی موبایل

در ابتدای بازی چون رقیبان شما ربات ها هستند، احتمال پیروزی تان زیاد است اما به تدریج با بالا رفتن سطح بازی، روند مسابقه، به مراتب سخت تر خواهد شد زیرا باید با رقیبان واقعی (کاربران) مبارزه کنید. جهت پیروزی در این نبرد نیاز است تا کاراکتر اصلی بازی که خودتان هستید تجهیز شود و برای تجهیز شدن باید به تعداد کافی سی پی در اختیار داشته باشید.

سی پی نوعی واحد ارزی درون برنامه ای در بازی کالاف دیوتی است که هم می توانید آن را از سایت های معتبر، سریع و راحت خریداری کنید و یا به صورت رایگان از طریق روش های زیر افزایش دهید که البته در این روش، زمان زیادی برای جمع آوری سی پی باید صرف شود:

  1. کارت ها را آنلاک (Gun Xp Card) کنید.

  2. تجهیزات دیگر بازیکنان را مطابق با شرایط بازی غارت کنید.

  3. چااش ها را بگذرانید و موفقیت کسب کنید.

  4. شبکه های اجتماعی مربوطه را پیگیری کنید.

  5. در بازی های بتل رویال شرکت کنید و با پیروزی به پایان برسانید.

  6. ماموریت های درون برنامه ای که به صورت روزانه و یا هفتگی قرار داده می شود را تکمیل کنید و به عنوان پاداش سی پی رایگان دریافت کنید.

ویژگی های بازی کالاف دیوتی

کالاف دیوتی بازی اکشنی است که در میان کاربران به دلیل: سبک منحصر بفرد در شوتر، ارتباط آنلاین با سایر بازیکنان از سراسر دنیا، گیم پلی زیبا و حرفه ای، امکان چت صوتی با دیگر کاربران، موسیقی لذت بخش، مودهای متنوع و جذاب، تعدد در مپ، مولتی پلیر جذاب 5Vs5، گرافیک فول اچ ادی به همراه رنگ بندی منحصر بفرد، ساخت لابی و رقابت با دوستان خود(در level 5)، تعدد در برگزاری مسابقات متنوع و امکان رقابت کاربران با یکدیگر در سیستم عامل های اندروید و ios.

مزایای داشتن سی پی چیست؟

با خرید سی پی می توانید سکه خریداری کنید و با استفاده از آن کارهای هیجان انگیزی مانند وارد شدن به بخش premium pass یا premium pass plus و اجرا شدن هر فصلی که تمایل دارید را انجام دهید. علاوه بر آن می توانید در گردونه شانس به صورت روزانه شرکت نمایید. (حداقل سی پی مورد نیاز در این بخش 80 سی پی است). همچنین برای ایجاد تغییراتی مانند: تغییر نام و آواتار خود در بازی، نیاز به CP دارید که شما این کار را می توانید با پرداخت 500 سی پی، هر 3 روز یکبار انجام دهید.

مشخصات فنی مورد نیاز جهت اجرای کالاف دیوتی موبایل

برای نصب و اجرای بازی کالاف دیوتی بر روی گوشی‌ های اپل به 9IOS  و یا بالاتر و در گوشی های اندروید به سیستم عامل اندروید با نسخه 5.1 و بالاتر نیاز است. همچنین رم دستگاه شما می بایست حداقل دارای دو گیگا بایت فضای خالی باشد.

چند ترفند در بازی کالاف دیوتی موبایل

  • برای سریعتر رسیدن به لول های بالا تر و برای دریافت XP بیشتر، باید مدت زمان بیشتری را در بازی بگذارید. همچنین بتل رویال نیز با وجود اینکه زمان بیشتری می خواهد اما می توانید XP بیشتری به دست بیاورید.

  • رنک بازی نکنید اگر می خواهید فقط سطح خود را در بازی بالا ببرید.

نحوه خرید سی پی از سایت جمینجا به چه صورت است؟

به منظور خرید سی پی  کالاف دیوتی از سایت جمینجا نیاز است در مرحله اول ایمیل و پسورد اکانت اکتیویژن یا فیسبوک را در اختیار داشته باشید و در مرحله بعد باید وارد سایت http://geminja.com شوید و با در نظر گرفتن میزان بودجه خود، نوع بسته مورد نظرتان را با توجه حجم آن انتخاب نمایید  و در نهایت پس از انتخاب نوع بسته، در فرمی که باز می شود باید اکانت خود یا هر شخصی که قصد خرید برای او را دارید، وارد کنید که بعد از آن به صفحه درگاه پرداخت هدایت می شوید و باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. تمام... به همین راحتی و در یک چشم بهم زدن!

بازی کالاف دیوتی موبایل

دسته بندی انواع سی پی در جمینجا

همانطور که آموختید، سی پی  یک واحد ارزی درون برنامه‌ای است که امکان در اختیار داشتن اسکین ها و تجهیزات جانبی را به بازیکنان می دهد. سی پی کالاف دیوتی موبایل براساس نوع بسته، به 3 نوع فوری زمانبر و استارتریک (1 دلاری، 2 دلاری، 3 دلاری، 4 دلاری و 5 دلاری) دسته بندی می شود. نوع فوری آن 30 دقیقه، نوع زمانبر آن بین 3 الی 48 ساعت طول می کشد تا در دسترس قرار بگیرند.

جمع بندی:

برای موفقیت در بازی کالاف دیوتی و شکست دشمنان، علاوه بر دقت و تمرکز در بازی، بایستی به یکسری از ترفندها و نکات عمل کنید نظیر:  برخورداری از هم تیمی های مسلط و حرفه ای، اطلاعات کافی از نقشه ها و اسلحه های موجود در بازی، شناخت مکان های مخفی، تمرین مکرر و بهره مندی از یک برنامه جامع و هدفمند و استفاده از سی پی برای ارتقاء تجهیزات و یا خرید تجهیزات جدید.

چنانچه قصد خرید CP کالاف دیوتی را از طریق سایت geminja دارید توجه به این نکته ضروری است: سی پی مورد نظرتان از  طریق یوزر اکانتی که وارد کردید، خریداری می شود و در فاصله زمانی 30 دقیقه تا 48 ساعت، در دسترس شما قرار گرفته و قابلیت استفاده دارد. بنابراین باید در وارد کردن یوزر اکانت بسیار دقت کنید تا هزینه ای که کردید تبدیل به هیچ نشود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید