افزایش فروش با آموزش سئو چه رابطه ای دارد؟

کدخبر: ۵۴۰۰۸۴
افزایش بازدید وب سایت زمانی است که شما به طور کاملاً اصولی، از تکنیک‌های برگرفته از دوره جامع آموزش سئو در وب سایت خود استفاده کردید.
افزایش فروش با آموزش سئو چه رابطه ای دارد؟

امروزه برگزار کردن دوره‌های آموزشی مانند دوره‌های آموزش سئو، با استقبال زیادی روبرو شده است. همه به دنبال افزایش درآمد و توسعه کسب و کار خود در دنیای وب هستند، اما نمی‌دانند که کدام راه، موثرترین است. شما باید بدانید که وب سایت‌های بزرگی همانند دیجی کالا، نیوسئو، دیوار و ... چگونه درآمد خود را پس از مدتی 100 برابر افزایش داده‌اند. این نمونه‌ها کافیست تا شما به اهمیت یادگیری سئو برای توسعه کسب و کارها، پی ببرید.

اما 5 دلیل بسیار مهم که نشان دهنده افزایش درآمد کسب و کارها با سئو را در ادامه برای شما شرح می دهیم.

1- افزایش مشتریان با افزایش بازدید سایت

وب سایت شما، تا زمانی که بازدید به خصوصی نداشته باشد، قطعاً نمی‌تواند باعث جذب مشتری برای شما شود. در دوره های آموزش حضوری سئو همیشه سعی بر این شده که در کنار راهکارهایی برای افزایش بازدید سایت، روش‌هایی را نشان دهند که باعث جذب مشتری شود. البته که اگر وب سایت شما به لینک‌های اول نتایج گوگل برسد، به اندازه کافی برای کاربران جذاب است که از خدمات و محصولات شما، استفاده کنند.

افزایش بازدید وب سایت زمانی است که شما به طور کاملاً اصولی، از تکنیک‌های برگرفته از دوره جامع آموزش سئو در وب سایت خود استفاده کردید. در ادامه برخی از راهکارهای افزایش بازدید وب سایت برگرفته از یک دوره سئو را به عنوان هدیه به شما آموزش می‌دهیم:

  • تولید محتوا جذاب و اصولی مهم‌ترین راه افزایش بازدید سایت است. اصولا 90 درصد کاربران در اینترنت، به دنبال محتوا هستند. در نتیجه تولید محتوا جذاب و آموزشی، کارایی فوق العاد‌ای برای افزایش بازدید و به دنبال آن افزایش فروش خواهد داشت.

  • بهبود تجربه کاربری یعنی کاربر زمانی که وارد وب سایت شما می‌شود، از قالب وب سایت گرفته تا نوع لینک سازی داخلی، در دسترس بودن امکانات سایت و حتی رنگ‌های بکار رفته در قالب، برای وب جذاب و کاربری راحتی داشته باشد.

  • طراحی وب سایت برای مرورگر موبایل، به قدری مهم است که گوگل برای رتبه بندی سایت ها، اولویت را به سایت های ریسپانسیو شده می دهد.

  • لینک سازی داخلی در ماندگاری کاربر در وب سایت، اهمیت زیادی دارد. این مبحث یک سرفصل جداگانه در آموزش غیرحضوری سئو دارد که می‌تواند به شما کمک بسیاری در بهبود لینک سازی وب سایت کند. قطعاً می دانید که لینک سازی مهم‌ترین راه برای رساندن کاربر به صفحه محصولات و به دنبال آن رسیدن به صفحه خرید است.

2- کاربران روی شما حساب ویژه‌ای باز می‌کنند

کاربران به ظاهر وب سایت نسبت به باطن آن اهمیت بیشتری خواهند داد. گاهی اوقات با بررسی قالب و رنگ‌های بکار رفته در یک فروشگاه یا وب سایت، برای خرید محصول یا استفاده از خدمات، تصمیم گیری می‌کنند. بله، این کاملاً درست است و این داستان هیچگاه قابل انکار نیست. شاید از خودتان بپرسید که این جریان، به سئو سایت چه ربطی دارد.

کاربران روی شما حساب ویژه‌ای باز می‌کنند

حال تصور کنید شما که یک وب سایت فروشگاهی لوازم تزیینی دارید، در لینک‌های اول گوگل و در معرض دید کاربران قرار بگیرید، با داشتن یک قالب با رنگ‌های جذاب، قطعاً کاربران راحت‌تر به شما اعتماد کرده و از شما خرید می‌کنند. این یعنی افزایش 10 برابری درآمد.

3- با سئو، سرمایه گذاری کنید!

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما این موضوع غیر قابل انکار است. بهتر است بگوییم بهینه سازی وب سایت بر اساس اصول سئو، یک سرمایه گذاری طولانی مدت خواهد بود که با رعایت ترفندهای اساسی آن در سایت پس از مدت زمانی، سودآورترین روزها را در آینده برای خود رقم می‌زنید.

نگریستن به سئو از این زاویه، شاید کمی انگیزشی باشد. اما وب سایت نیوسئو درباره دوره جامع آموزش سئو فوق حرفه‌ای خود و توانمندی دانشجویان بعد از دوره، توضیحاتی داده است که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم:

به گفته نیوسئو دانشجویان پس از شرکت در دوره سئو به توانمندی های زیر دست پیدا می کنند:

  • تبدیل شدن به مشاور و کارشناس برتر سئو

  • تبدیل شدن به تحلیلگر سئو

  • راه اندازی کسب و کار جدید و پردرآمد اینترنتی

  • استخدام در تمامی سایت‌ها و شرکت‌های برتر اینترنتی ایران

  • توانایی کسب درآمد میلیونی از اینترنت در هر زمان و هر مکان

  • بالا آوردن عبارات کلیدی پررقابت و برتر به رنک یک گوگل

  • رفع عیوب کامل Search Console و ستاره دار کردن محتوا در گوگل

  • افزایش ورودی گوگل هر سایتی به میزان 50 برابر قبل

  • آمادگی برای شرکت در دوره فوق حرفه‌ای سئو و تبدیل شدن به کارشناس سئو

  • تخصص در بحث تحلیل و شناسایی تاثیرات الگوریتم‌های گوگل

  • توانایی عکس العمل مناسب در زمان الگوریتم‌های جدید گوگل

4- کارشناس سئو و درآمد تعجب‌آور آن

یک کارشناس سئو که تمام تکنیک‌های این حوزه را از دوره غیرحضوری سئو در سال های اخیر آموخته است، به راحتی می‌تواند درآمدهای اعجاب‌انگیزی را برای خود ایجاد کند. بله، کاملاً صحیح است. یکی از سودآورترین مشاغل دنیای دیجیتال مارکتینگ که فروش و افزایش درآمدهای فراتر از تصور را ممکن می‌سازد، سئو سایت است.

کارشناس سئو

بسیاری از کسب و کارهای بزرگ حاضر هستند که برای یک سئوکار خبره و با تجربه، هزینه‌های بالایی را پرداخت کنند. می دانید دلیلش چیست؟

یک کارشناس سئو با تجربه، با توانایی‌هایی که دارد می‌تواند، درآمد یک شرکت را چند 100 برابر افزایش دهد.

5- سبقت از رقبا با سرعت بالا، فقط با تکنیک‌های سئو

رقابت، پایه و اساس پیشرفت و رسیدن به موفقیت است. رقابت می تواند به شما انگیزه تلاش و کوشش دهد. شما که یک وب سایت فروشگاهی خرید موبایل دارید، در صورتی که رقیبان شما با آموزش سئو و با رعایت ترفندهای آن، به راحتی کاربران را به سمت بکشانند، آنگاه برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟

آیا نباید شما دست به کار شوید؟ اکنون بهترین زمان است که با شرکت در دوره آموزش سئو، تکنیک‌های افزایش فروش در وب سایت را بیاموزید و رقبای خود به راحتی، پشت سر بگذارید. پس همین حالا با کمی جستجو بهترین دوره سئو را یافته و برای تحقق رویاهای خود، شروعی فوق‌العاده را برای خود رقم بزنید.

فقط از باب پیشنهاد: دوره سئو نیوسئو که توسط امیر قمصری تدریس شده است در حال حاضر پرشرکت کننده ترین دوره سئو ایران با بیش از 13.000 دانشپذیر از سراسر نقاط دنیاست.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید