بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز چیست؟

کدخبر: ۵۴۰۸۵۱
هدیه تبلیغاتی عید نوروز مهم‌ترین المانی است که اگر با دقت انتخاب شود، تا انتهای سال برندتان را در ذهن مخاطب ماندگار خواهد کرد.
بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز چیست؟

 هدایای تبلیغاتی عید نوروز نام برندتان را فریاد می‌زنند، بدون آنکه هیچ‌گونه احساس ناخوشایندی در مخاطب ایجاد کنند. با انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خاص می‌توانید نام برندتان همواره جلوی چشم مشتریانتان قرار دهید تا در صورت نیاز اولین انتخاب آن‌ها باشید. باتوجه‌به اهمیت هدیه نوروزی در این مقاله تصمیم گرفتیم به معرفی بهترین هدیه عید شرکتی بپردازیم. اگر می‌خواهید نام برندتان را ذهن مخاطبان موردنظرتان حک کنید، خواندن مطلب پیش رو را به شما توصیه می‌کنیم. 

سررسید و سالنامه؛ کاربردی‌ترین هدیه تبلیغاتی سال نو

سررسید یکی از ضروری‌ترین لوازم هر مدیر و کارمند است که همواره آن را با خود به همراه دارد. همه افراد از مدیر و رئیس یک مجموعه بزرگ گرفته تا صاحب یک مغازه کوچک برای برنامه‌ریزی روزانه و همچنین نوشتن حساب‌های روزمره از سررسید و سالنامه استفاده می‌کنند. ازهمین‌رو اولین پیشنهاد برای هدیه نوروزی یک سالنامه شیک و جذاب است.

سالنامه‌ها بر اساس مواردی مانند سایز، جنس جلد، فرم صحافی و محتوای صفحات به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. به‌عنوان مثال، سالنامه‌های چرمی در طرح‌های جذاب بهترین انتخاب برای هدایا نوروزی مدیریتی است که پرستیژ کاری سازمانتان را بالا می‌برد. بااین‌حال، اگر قصد دادن هدیه تبلیغاتی ارزان به سایر مخاطبان خود را دارید، بهتر است سالنامه‌های کوچک‌تر با جلدهای معمولی را تهیه کنید.

تقویم رومیزی؛ ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز

تقویم رومیزی؛ ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز

تقویم رومیزی یکی از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز است که کاربر تا انتهای سال از آن استفاده خواهد کرد. ازهمین‌رو با اهدا یک تقویم رومیزی خاص مطمئن خواهید بود که مخاطبتان تا یک سال از آن استفاده می‌کند و این هدیه همواره در جلوی چشم‌های او قرار خواهد داشت.

خرید تقویم رومیزی به‌عنوان هدیه نوروزی یک روش کاملا موثر بازاریابی است که با کمترین هزینه، بیشترین دستاورد را برای سازمان‌ها یا شرکت‌ها به ارمغان می‌آورد. برای تاثیرگذاری بیشتر این هدیه تبلیغاتی عید نوروز می‌توانید خدمات و محصولات خود را در ابتدا، انتها یا قسمت‌های مختلف تقویم معرفی کنید و به‌طورکاملا حرفه‌ای، خلاقیت و تخصص خود را به مخاطبانتان نشان دهید.

اگر بودجه کمی برای بازاریابی در اختیار دارید یا به هر دلیلی قیمت هدایای تبلیغاتی برایتان اهمیت دارد، تقویم رومیزی بهترین انتخاب برای شما است. به‌جای اینکه کاملا از خیر بازاریابی و تبلیغات با دادن هدیه عید شرکتی بگذرید، از تقویم رومیزی برای نشان دادن کسب‌وکارتان به مخاطب بهره ببرید. ازآنجایی‌که چنین تقویم‌هایی همواره کنار سایر وسایل فرد روی میز کار او قرار دارند، نام برندتان را در ذهن او ماندگار می‌کنند و وجهه جذابی از آن می‌سازند.

پکیج کتاب‌های نفیس؛ از لوکس‌ترین هدایا نوروزی مدیریتی

اگر یک مشتری خیلی خاص دارید، قطعا باید بیشتر برای او هزینه کنید. خرید سالنامه یا تقویم رومیزی یا پکیج آجیل برای مشتری‌ها یا مخاطبان خاص دیگر کارساز نیستند. در چنین شرایطی توصیه می‌کنیم از هدایای نفیس مانند کتاب‌های ارزشمند و قدیمی بهره ببرید. دیوان حافظ، گلستان و بوستان سعدی، رباعیات خیام یا شاهنامه فردوسی با جلدهای جذاب چرمی و پالتویی به مخاطب نشان می‌دهد که ارزش خاصی برای او قائل هستید.

اگر یک مشتری وفادار دارید، سال جدید بهترین زمان است تا با دادن یک هدیه تبلیغاتی لوکس قدردان وفاداری او باشید. مطمئن باشید نتیجه خرید هدیه تبلیغاتی خاص برای سال نو را در طول سال مشاهده خواهید کرد. عمر چنین هدایایی نه فقط چند روز یا چند ماه بلکه تا ده‌ها سال است و هیچ‌وقت قدیمی یا غیرکاربردی نمی‌شود. بسیاری از مدیران دوست دارند فضای اتاق خود را با کتاب‌های نفیس تزئین کنند و مواقع بیکاری یا استراحت خود را به خواندن چند بیت شعر اختصاص دهند.

کارت تبریک سال نو؛ ساده‌ترین هدیه عید شرکتی

کارت تبریک سال نو؛ ساده‌ترین هدیه عید شرکتی

کارت تبریک سال نو ساده‌ترین و ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی سال جدید است که می‌توانید برای مشتریان یا مخاطبان خود ارسال کنید. با ارسال یک کارت پستال شیک و جذاب به مشتریان خود یادآوری می‌کنید که به فکرشان هستید و برایشان ارزش قائل‌اید. یک کارت تبریک جذاب با تصاویر زیبا و متن انگیزه‌بخش و الهام‌دهنده به عضو ثابت میز کار مخاطبتان تبدیل خواهد شد. به‌این‌ترتیب تا مدت‌ها نام برند شما جلوی چشم مشتری قرار دارد و وجودش را سرشار از احساس احترام و شعف می‌کند.

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز از گاموت

در این مقاله به بررسی انواع هدایای تبلیغاتی سال نو پرداختیم تا بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز را به‌راحتی انتخاب کنید. تقویم رومیزی، سالنامه، ست‌های مدیریتی و کتاب‌های نفیس از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای عید شرکتی است. شما می‌توانید بر اساس بودجه بازاریابی سازمان، نوع مشتری و هدف خود از دادن هدیه تبلیغاتی عید بهترین گزینه را از میان موارد بالا انتخاب کنید.

اگر به‌دنبال یک شرکت چاپ سررسید و تقویم رومیزی هستید، گاموت بهترین انتخاب برای شما است. انواع سالنامه را در سایزها و قطع‌های اروپایی، رقعی، رحلی، وزیری، جیبی، خشتی و پالتویی در جنس‌های چرم مصنوعی، چرم طبیعی، جیر، ترمو و گالینور از گاموت تهیه کنید.

علاوه‌بر سالنامه و سررسید، انواع تقویم رومیزی، کتاب‌های نفیس از شاعران برجسته ایرانی و ست‌های مدیریتی و الکترونیکی جذاب را می‌توانید از گاموت بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده کلیه محصولات این شرکت معتبر به آدرس gamutprint.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۴۰۳۱۵ یا سایر شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید. اگر قصد دادن هدیه تبلیغات سال جدید یا سایر هدایای تبلیغاتی را دارید، همین حالا، در کمترین زمان ممکن سفارش خود را در این سایت ثبت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید