کدام ایرلاین بلیط هواپیما ارزان تری دارد؟

کدخبر: ۵۴۳۲۸۰
چه مدام در حال سفر باشید و چه پس از مدتی طولانی یک سفر پیش رو داشته باشید، طبیعی است که به دنبال بلیط هواپیما ارزان باشید. اینجاست که بسیاری از مسافران می‌خواهند بدانند کدام ایرلاین بلیط هواپیما ارزان تری دارد؟ ما در این مطلب به بررسی برخی از ایرلاین‌های ارزان و باکیفیت پرداخته‌ایم که می‌توانند سفر خوشی را برای شما رقم بزنند. در ادامه با ما همراه باشید.
کدام ایرلاین بلیط هواپیما ارزان تری دارد؟

هواپیمایی کاسپین

شرکت هواپیمایی کاسپین یکی از ایرلاین‌های ایرانی است که بلیط‌های خود را با قیمت مناسبی ارائه می‌دهد. در حال حاضر این ایرلاین بیشتر از 50 پرواز در هفته انجام می‌دهد. برای خرید بلیط هواپیما این ایرلاین می‌توانید به وبسایت و یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید. خرید بلیط هواپیمایی کاسپین از سفرمارکت به سادگی قابل انجام است. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت و انتخاب کاسپین ایر در فیلترها، لیست کاملی از پروازهای کاسپین ایر به مقصدتان را مشاهده کنید.

در نظر داشته باشید که استفاده از گزینه فیلتر، جستجوی شما را هوشمند می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بلیط هواپیما کاسپین را بر اساس ساعت پرواز، نوع هواپیما، قیمت و موارد دیگر رزرو کرده و خریداری کنید. مدیران شرکت هواپیمایی کاسپین به رضایت مشتریانشان اهمیت زیادی می‌دهند و با ارائه بلیط ارزان هواپیما تا حد زیادی آن را عملی کرده‌اند.

هواپیمایی رایان ایر

رایان ایر یک ایرلاین ایرلندی است. هواپیمایی رایان ایر به دلیل پروازهای زیاد و پی در پی که هواپیماهایش دارند، یکی از ایرلاین‌های ارزان دنیا به شمار می‌رود. در واقع هواپیماهای این شرکت ایرلندی کم‌ترین میزان توقف در فرودگاه را دارند. به همین دلیل شرکت هزینه کمی برای توقف در فرودگاه پرداخت می‌کند. همین موضوع باعث شده این شرکت از جمله شرکت‌های هواپیمایی ارزان حساب بشود.

هواپیمایی ماهان

با این ایرلاین قطعا آشنایی دارید. یکی از بهترین و معتبرترین ایرلاین‌های داخلی، ماهان ایر است. این ایرلاین فعالیتش را از سال 1372 در کرمان آغاز کرده است. ماهان از جمله پیشرفته‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در ایران است که طی سال‌های اخیر توانسته علاوه بر ایران، در خاورمیانه هم جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص بدهد.

ماهان ایر از زمانی که تاسیس شده تا به امروز به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است. همین امر موجب شده مسافران رضایت بالایی از این ایرلاین داشته باشند. ناوگان هوایی شرکت ماهان دارای شصت و یک فروند هواپیماست. در حال حاضر چهل و شش فروند از این شصت و یک فروند فعال است. این شرکت هواپیمایی به مقاصد مختلف داخلی و خارجی پرواز دارد و بلیط‌های خود را بر اساس نیاز مسافران برنامه‌ریزی می‌کند. در واقع بلیت هواپیما ماهان بر اساس مسیر و زمان پرواز قیمت‌های متفاوتی دارد. پروازهای صبح زود یا نیمه شب معمولا ارزانتر هستند.

افراد زیادی هستند که برای خرید بلیط هواپیما ماهان، گزینه سیستمی را انتخاب می‌کنند. پیشنهاد ما به شما همراهان گرامی این است که قبل از این که در مورد نوع بلیط تصمیم بگیرید، به بخش بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید. در آن جا بعد از این که مبدا و مقصد خود را وارد کنید، لیست کاملی از گزینه‌های پرواز چارتر ماهان نیز می‌بینید. سپس با توجه به بودجه و سلیقه‌تان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین فراموش نکنید که این امکان برای شما عزیزان فراهم است که با استفاده از گزینه فیلتر و انتخاب هواپیمایی ماهان، قیمت بلیط چارتر و سیستمی این ایرلاین را با هم مقایسه کنید.

هواپیمایی اسکات

شرکت هواپیمایی اسکات، یک ایرلاین ارزان سنگاپوری است. پرواز با هواپیمای‌های اسکات مزایای زیادی برای مسافران آن دارد. این شرکت هواپیمایی به مسافران خود امکانات زیادی می‌دهد. مثلا مسافران اسکات امکان کنسل کردن بلیط را حتی در پروازهایی که تغییر قیمت داشته هم دارند. البته به این شرط که بلیط خود را از اپلیکیشن مخصوص این شرکت که مختص مشتریان وفادارش است، گرفته باشند.

هواپیمایی ایران ایر

این شرکت هواپیمایی، اولین ایرلاین ایرانیست. ایران ایر، فعالیتش را با ادغام دو شرکت ایرانین ایرویز و پرشین ایرویز شروع کرده است. این ایرلاین بلیط‌هایش را برای مقاصد مختلف داخلی و خارجی ارائه می‌دهد. یعنی هم امکان خرید بلیط هواپیما خارجی را دارید و هم بلیط هواپیما داخلی. در نظر داشته باشید که می‌توانید برای اطلاع از پروازهای ایران ایر علاوه بر مراجعه به وبسایت خود این شرکت، به سفرمارکت نیز مراجعه کنید. بعد از تعیین مبدا و مقصد، لیست کاملی از پروازهای این شرکت هواپیمایی را مشاهده خواهید کرد. سفرمارکت این امکان را به شما می‌دهد که لیست کاملی از پروازهای هر ایرلاینی که انتخاب کنید را مشاهده کنید. در انتها می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، بلیط هواپیما ارزان خود را خریداری کنید.

هواپیمایی ایر ایژیا

ایر ایژیا از زیرمجموعه‌های شرکت ایر ایژیا ایکس است. این ایرلاین بیست و چهار سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است. ناوگان این شرکت متشکل از هشتاد و نه هواپیما است که به هفتاد و چهار مقصد پرواز دارد. به عبارتی ایر ایژیا بزرگ‌ترین ایرلاین تایلند است. بسیاری از هموطنانی که به تایلند سفر می‌کنند، این ایرلاین را انتخاب می‌کنند. قطب‌های اصلی این شرکت همه در آسیا پراکنده هستند. ایر ایژیا در سال 2007 توسط روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به عنوان یک شرکت پیشگام آسیایی در فروش بلیط ارزان هواپیما انتخاب شده است.

هواپیمایی آسمان

این شرکت در سال 1359 تاسیس شده است. شرکت هواپیمایی آسمان با ادغام چهار شرکت هواپیمایی ایر تاکسی، پارسی ایر، ایر سرویس و هور آسمان شکل گرفته است. ادغام این چهار شرکت با هم موجب شده این ایرلاین بتواند خدمات بهتر و مناسب‌تری را به مسافرانش عرضه کند. ناوگان هواپیمایی این شرکت دارای سی و شش فروند هواپیما است. بیست و هفت فروند از این هواپیماها فعال است و ده فروند دیگر، در حال حاضر در دست تعمیر هستند.

شرکت هواپیمایی آسمان سه دفتر هواپیمایی در سراسر کشور دارد. به همین دلیل بلیط آن به آسانی در دسترس مسافران قرار می‌گیرد. همچنین نرخ بلیط هواپیما این ایرلاین بسیار مناسب و ارزان است. همین سبب شده است تا مسافران تمایل بیشتری برای خرید بلیط هواپیما آسمان داشته باشند. شما می‌توانید برای خرید بلیط ارزان هواپیما از ایرلاین آسمان به وبسایت سفرمارکت هم مراجعه کنید. لازم به ذکر است که هواپیمایی آسمان بلیط‌های پرواز خود را در 40 مقصد داخلی و 13 مسیر خارجی به فروش می‌رساند.

هواپیمایی زاگرس

یکی از ایرلاین‌های خصوصی ایران، شرکت هواپیمایی زاگرس است. این ایرلاین فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده و در منطقه آزاد اروند ثبت شد. زاگرس با وجود سابقه کمی که دارد توانسته جایگاه خوبی در بین ایرلاین‌های موجود در کشور برای خود دست و پا کند. اولین پرواز خارجی زاگرس ایر در سال 1387 بوده و از تهران به مقصد دمشق صورت گرفت. این ایرلاین در تلاش است در کنار مناسب نگه داشتن نرخ بلیط‌های خود، ناوگان هوایی و تعداد پروازهایش را هم افزایش دهد.

اینگونه با پیشرفت روزافزون، می‌تواند سهم چمشگیری در حمل و نقل هوایی کشور داشته باشد. شرکت هواپیمایی زاگرس ایر نوزده فروند هواپیما دارد و پروازهای مختلفی را در مسیرهای داخلی و خارجی انجام می‌دهد. قیمت مناسب پروازهای این ایرلاین و امکان خرید ساده از سایت خودش در کنار سفرمارکت باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. شما به راحتی می‌توانید رزرو بلیط هواپیما زاگرس را از طریق سفرمارکت انجام داده و سفر خوبی داشته باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید