بهترین دوره تگ منیجر را چگونه پیدا کنیم؟

کدخبر: ۵۴۴۳۳۵
اگر از شما انتقاد نشود، هرگز رشد نخواهید کرد! این یک اصل مهم در زندگی فردی و اجتماعی است. انتقادها در هر عرصه‌ای به یک شکل خود را نشان می‌دهند. اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین باشید، رفتار کاربران می‌شود همان بعد انتقادی ماجرا که باید موردتوجه قرار بگیرد.
بهترین دوره تگ منیجر را چگونه پیدا کنیم؟

گوگل تگ منیجر یک ابزار بازاریابی مهم است که به راه‌اندازی و مدیریت یکپارچه تمام تگ‌های سایت یا اپلیکیشن شما کمک خواهد کرد. برای یادگیری این ابزار، باید در دوره‌ای شرکت کنید که بتواند اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهد. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که بهترین دوره تگ منیجر را از کجا می‌توان خرید و این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

دوره گوگل تگ منیجر برای چه کسانی مهم است؟

اگر هنوز هم به روش‌های سنتی بازاریابی پایبند هستید، این ابزار کمکی به شما نخواهد کرد. گوگل تگ منیجر، در واقع ابزاری برای مدیریت تگ‌ها در سایت است. شما برای مدیریت سایتتان ممکن است از تگ‌های مختلفی استفاده کنید که سازماندهی و تحلیل آن‌ها بدون تگ منیجر، بسیار سخت و زمان‌بر است.

بنابراین در دو حالت باید به فکر یادگیری گوگل تگ منیجر باشید:

  • صاحب یک کسب و کار هستید: حفظ پول در سازمان، می‌تواند باعث رشد سریع‌تر شود. اگرچه برای راه‌اندازی ابزارهایی مثل گوگل تگ منیجر می‌توانید از افراد متخصص کمک بگیرید، اما اگر هنوز در قدم‌های نخستین هستید، این کار را به شما توصیه نمی‌کنیم!

با شرکت در دوره گوگل تگ منیجر آکادمی نوین، می‌توانید کار با این ابزار را به صورت کامل یاد بگیرید. از راه‌اندازی گرفته تا آموزش روش‌های اندازه‌گیری پیشرفته ، همه و همه در این دوره در اختیار شما قرار خواهند گرفت. با یادگیری این مهارت‌ها، می‌توانید پول زیادی برای کسب و کار نوپای خود ذخیره کنید و هزینه‌ها را کاهش دهید.

  • می‌خواهید در جایی استخدام شوید: یادگیری تگ منیجر به تنهایی نمی‌تواند استخدام شما را ضمانت کند. در واقع این ابزار، یکی از پیش‌نیازهای مهم برای ورود به عرصه دیجیتال مارکتینگ است. با شرکت در دوره تگ منیجر نوین، می‌توانید مدرکی به رزومه خود اضافه کنید که تخصص شما را در این زمینه تایید می‌کند. این، یک قدم بزرگ به سوی کسب درآمد عالی از شغل دیجیتال مارکتینگ است.

سرفصل‌های دوره گوگل تگ منیجر کامل

اگر یک جستجوی کوتاه در اینترنت داشته باشید، متوجه می‌شوید که دوره‌های زیادی به آموزش ابزار گوگل تگ منیجر می‌پردازند که برخی از آن‌ها رایگان هستند. با این اوصاف، چه نیازی به خرید دوره داریم؟ آموزش این ابزار، باید شامل چه نکاتی باشد که ارزش پرداخت پول را داشته باشد؟

یادگیری کار با ابزار و بخش‌های مختلف آن

اگرچه کار با ابزار همه‌ی راه نیست؛ اما اولین و مهم‌ترین قدم در مسیر دیجیتال مارکتینگ است. در دوره گوگل تگ منیجر آکادمی نوین، هر آنچه که باید درباره این ابزار بدانید را خواهید آموخت. همچنین در این دوره، می‌توانید با کمک این ابزار، گوگل آنالیتیکس را روی سایت خود نصب کنید و از آمارهای دقیق مطلع شوید. یکی از نقاط تمایز این دوره، این است که می‌توانید در آن راه‌اندازی تگ‌های ایرانی را هم بیاموزید، چیزی که در هیچکدام از دوره‌های رایگان موجود در Youtube یاد نمی‌گیرید!

آموزش ارسال آمار فروش به آنالیتیکس

وقتی به عنوان دیجیتال مارکتر، یک کمپین تبلیغاتی اجرا می‌کنید، احتمالا منتظر نتایج خارق‌العاده هستید. با این حال، ممکن است گاهی کمپین‌ها علی‌رغم ظاهر بسیار جذاب، نتوانند نتیجه خوبی داشته باشند. در دوره گوگل تگ منیجر نوین، یاد می‌گیرید که میزان سودآوری کمپین‌های تبلیغاتی را محک بزنید و با کسب اطلاعات، بازاریابی محتوایی خود را بهبود ببخشید.

بررسی آمار کلیک روی لینک‌ها

بررسی آمار کلیک روی لینک‌ها

در یک صفحه سایت، ممکن است صدها لینک از انواع مختلف وجود داشته باشد. چه این لینک‌ها از نوع داخلی باشند، چه خارجی و چه تبلیغاتی، بررسی آمار کلیک روی آن‌ها بسیار مهم است. با شرکت در دوره آموزش تگ منیجر می‌توانید مقدار این کلیک‌ها را اندازه بگیرید و لینک‌ها پر بازدید در سایتتان را به راحتی کشف کنید.

ارسال اطلاعات مخاطبان به سرویس‌های تبلیغاتی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک محصول را در فروشگاه اینترنتی ببینید ولی آن را نخرید. اگر دقت کرده باشید گاهی همان محصول هنگام گشت زدن در سایت‌های دیگر به شما نمایش داده می‌شود و گاهی ممکن است شما را برای خرید متقاعد کند. شما در دوره تگ منیجر می‌آموزید که به عنوان صاحب یک فروشگاه اینترنتی، چگونه باید اطلاعات بازدیدکنندگانی که خرید نکرده‌اند را در اختیار سرویس گوگل ادز یا سایر سرویس‌ها قرار دهید. این کار می‌تواند تاثیر زیادی روی افزایش فروش داشته باشد.

انجام تست‌های A/B

وقتی بازه مخاطبان بسیار گسترده باشد، حدس زدن سلیقه اکثریت، کار آسانی نیست. در این شرایط، از تست A/B استفاده می‌شود؛ مثلا به نیمی از کاربران دکمه سبز و به نیمی دکمه قرمز برای ثبت نام نمایش داده می‌شود. سپس، میزان کلیک روی هر کدام مورد سنجش قرار می‌گیرد. در دوره تگ منیجر نوین، نحوه استفاده از این تست با تگ Google Optimize را به طور کامل خواهید آموخت.

فعالسازی سریع سرویس‌ها و ابزارها

فعالسازی سریع سرویس‌ها و ابزارها

پیش از توسعه ابزارهای مدیریت و تحلیل سایت، برای اضافه کردن امکانات جدید مجبور بودیم که تگ‌ها را به کد سایت اضافه کنیم. این روزها تگ منیجر این مسیر را برای ما کوتاه‌تر کرده است. با کمک آموخته‌هایتان در دوره تگ منیجر نوین، می‌توانید ابزارهای زیر را به سایت خود اضافه کنید:

  • ابزارهای تحلیل دیگر (Hot Jar)

  • ابزارهای تبلیغات ایرانی (یکتانت، مدیااد، تپسل)

  • ابزارهای چت ایرانی (رای‌چت، ریتین)

  • ابزارهای نوتیفیکیشن ایرانی (پوشه، نجوا)

  • ابزارهای CRM ایرانی (دیدار)

  • ابزارهای اپلیکیشن (Firebase، Adjust)

ارسال آمار فروش به سرویس‌های تبلیغاتی

با استفاده از تگ منیجر، می‌توانید از کمپین‌های هوشمند هم استفاده کنید. این کمپین‌ها بر اساس خرید کاربران و یا درصد سود مدیریت می‌شوند. در دوره تگ منیجر، نحوه فعالسازی و استفاده از کمپین CPA و ROAS را به طور کامل خواهید آموخت.

نتیجه‌گیری

ابزارها نقشی اساسی در مسیر دیجیتال مارکتینگ دارند. بدون استفاده از تگ منیجر، نمی‌توانید میزان تاثیر کمپین‌ها در رشد کسب و کارتان را بسنجید. همچنین استفاده از ابزارهای گوگل آنالیتیکس و گوگل ادز نیز وابسته به یادگیری کامل تگ منیجر است. در تخفیف ویژه آکادمی تخصصی بازاریابی دیجیتال سایت نوین می‌توانید این دوره را نصف قیمت اصلی آن خریداری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید