حمل بار هوایی از چین ( هزینه ها و شرایط )

کدخبر: ۵۴۵۵۲۱
چین، کشوری که کالاهای وارداتی آن در ایران بسیار مشهور هستند. حتما میدانید که واردات از چین به ایران همواره بخش بزرگی از فعالیت های تجاری خارجی کشور را به خود اختصاص داده و در چند سال اخیر و باگسترش روابط میان این دو کشور، بر آمار و اقام ها بسیار افزوده شده است.
حمل بار هوایی از چین ( هزینه ها و شرایط )

 اما اگر شما هم قصد واردات و حمل بار از چین را دارید، کدام یک از روش های حمل و نقل کالا را انتخاب میکنید؟ حمل بار هوایی یا حمل بار زمینی؟ ما در گروه تجاری ققنوس با ارائه بهترین و ایمن ترین خدمات حمل و نقل بین المللی، کنار شما هستیم تا تجربه ای متفاوت را برای شما تجار و وارد کنندگان عزیز رقم بزنید. در ادامه این مقاله با ما در گروه تجاری ققنوس همراه باشید.

مراحل حمل بار هوایی از چین

در صورتی که تصمیم قطعی جهت استفاده از خدمات حمل بار هوایی جهت حمل بار از چین را دارید، برای واردات کالا و عقد قرارداد با گروه تجاری ققنوس، باید سلسله مراتب مشخصی را طی نمایید. میتوانیم بگوییم که در حال حاضر، سرویس حمل و نقل هوایی ما جهت حمل بار از چین بیش از سایر روش ها طرفدار دارد و این دقیقا بخاطر مزایا و شرایط مناسبی است که سرویس حمل و نقل ققنوس به همراه دارد.

با توجه به این که پروازهای مستقیم و غیرمستقیم زیادی از شهرهای چین به ایران صورت میگیرد و گروه تجاری ققنوس به عنوان یکی از مطرح ترین شرکت های بازرگانی دارای دفاتر متعددی در این کشور است، خیال شما از بابت حمل سریع و امن بار راحت خواهد بود. اما از کجا باید شروع کنید؟ به مراحل زیر دقت داشته باشید:

  • در ابتدا، با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس مشورت میکنید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند و بعد، هزینه واردات کالا و حمل بار هوایی از چین را نهایی میکنید. (در دفتر ایران یا چین)

  • پس از نهایی کردن قرارداد، کالای وارداتی شما توسط فروشنده باید به انبار گروه تجاری ققنوس در چین تحویل داده شود.

  • پیش از حمل بار زمینی یا هوایی از چین، بارهای تمامی مشتریان در انبار گروه تجاری ققنوس یکپارچه سازی میشود.

  • در یکی از فرودگاه های مطرح چین، بار وارداتی شما را بارگیری میکنیم.

  • در ادامه، مرسوله را از طریق هواپیما به فرودگاه امام خمینی در ایران ارسال میکنیم.

  • با رسیدن محموله به فرودگاه امام خمینی، تخلیه بار از هواپیما صورت میگیرد و محموله به انبار گمرک منتقل میشود.

  • با ورود بار به انبارهای گمرکی، تسویه هزینه های حمل بار از چین با گروه تجاری ققنوس باید انجام گیرد.

  • در نهایت، اسناد و مدارک بار به صاحب کالا در ایران تحویل داده میشود.

هزینه حمل بار هوایی از چین

محاسبه نرخ کرایه واردات کالا و حمل بار از چین به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل را میشناسید؟ وزن بار و وزن حجمی کالا، نوع کالا و کلاس خطر، نوع قرارداد حمل و نقل (اینکوترمز) و شیوه حمل بار هوایی (قریت بار یا کارگو) به شدت میتوانند هزینه های حمل و نقل کالا را تحت تاثیر قرار دهند.

اما در هر صورت، ما در گروه تجاری ققنوس تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین خدمات حمل بار هوایی و حمل بار زمینی را با رقابتی ترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه دهیم تا نقشی ویژه در موفقیت بیشتر آنها داشته باشیم. شما برای اطلاع از هزینه تقریبی حمل بار از چین میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا با پرسیدن چند سوال از شما، نرخ تقریبی را محاسبه و اعلام نمایند.

یک نکته ای که در رابطه با تاثیر وزن کالا بر هزینه های حمل و نقل کالا باید بدانید، این است که هر چقدر وزن بار شما بیشتر باشد، هزینه حمل کالا کمتر خواهد بود. البته، حجم کالا را نیز در محاسبه هزینه ها باید مورد توجه قرار دهیم.

به عنوان مثال، اگر هر متر مکعب از بار شما، چیزی کمتر از 168 کیلوگرم باشد، در گروه کالاهای حجیم قرار میگیرد؛ بدین صورت، هر متر مکعب از محموله شما، 168 کیلوگرم محاسبه خواهد شد. برای اطلاع از هزینه های تقریبی حمل بار هوایی از چی به ایران، به لیست زیر نگاه کنید:

  • هزینه حمل بار هوایی از چین به ایران برای +45 کیلوگرم بار: 5 دلار

  • هزینه حمل بار هوایی از چین به ایران برای +100 کیلوگرم بار: 4.8 دلار

  • هزینه حمل بار هوایی از چین به ایران برای +300 کیلوگرم بار: 4.3 دلار

  • هزینه حمل بار هوایی از چین به ایران برای +500 کیلوگرم بار: 4 دلار

  • هزینه حمل بار هوایی از چین به ایران برای +1000 کیلوگرم بار: 3.7 دلار

  • هزینه حمل بار هوایی از چین به ایران برای +1500 کیلوگرم بار: 3.4 دلار

  • هزینه حمل بار هوایی از چین به ایران برای +2500 کیلوگرم بار: 2.9 دلار

  • هزینه حمل بار هوایی از چین به ایران برای +3500 کیلوگرم بار: 2.6 دلار

زمان حمل بار هوایی از چین

مدت زمانی که حمل بار از چین به صورت هوایی طول میکشد، همانند هزینه های حمل و نقل کالا به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که میتواند زمان حمل بار هوایی و فریت بار از چین به ایران را تحت تاثیر قرار دهد، مستقیم یا غیرمستقیم بودن پرواز و البته تعداد پروازهای ایرلان است.

طبیعتا زمانی که ترافیک حمل و جابجایی کالاها بالا باشد، مثلا در دوران تعطیلات، مدت زمان حمل کالای شما بیشتر خواهد بود؛ اما در هر حال، گروه تجاری ققنوس تمام تلاش خود را میکند تا محموله شما را در سریع ترین زمان ممکن به فرودگاه بین المللی امام خمینی انتقال دهد. برای اطلاع از مدت زمان تقریبی ارسال هوایی بار، لیست زیر میتواند به شما کمک کند:

  • مدت زمان حمل بار هوایی از چین (شانگهای) به ایران: 2 تا 5 روز

  • مدت زمان حمل بار هوایی از چین (پکن) به ایران: 2 تا 4 روز

  • مدت زمان حمل بار هوایی از چین (شنزن) به ایران: 2 تا 3 روز

  • مدت زمان حمل بار هوایی از چین (تیانجین) به ایران: 2 تا 4 روز

  • مدت زمان حمل بار هوایی از چین (گوانجو) به ایران: 2 تا 3 روز

  • مدت زمان حمل بار هوایی از چین (چنگدو) به ایران: 2 تا 4 روز

  • مدت زمان حمل بار هوایی از چین (ووهان) به ایران: 1 تا 5 روز

  • مدت زمان حمل بار هوایی از چین (هنگ کنگ) به ایران: 2 تا 5 روز

  • مدت زمان حمل بار هوایی از چین (چونگ کینگ) به ایران: 3 تا 5 روز

  • مدت زمان حمل بار هوایی از چین (دونگوان) به ایران: 2 تا 3 روز

  • مدت زمان حمل بار هوایی از چین (شنیانگ) به ایران: 2 تا 5 روز

مزایای حمل بار هوایی از چین

چرا معمولا سرویس حمل بار هوایی از چین را به مشتریان خود پیشنهاد میکنیم؟ دلیل آن مزایای چشمگیری است که استفاده از این خدمات برای شما به همراه خواهد داشت. برخی از مهمترین مزایای حمل و نقل نسبت به حمل بار زمینی و دریایی جهت واردات کالا، عبارتند از:

سرعت بسیار بالا در ارسال کالا

مهمترین مزیتی که سرویس حمل و نقل هوایی دارد، سرعت بسیار بالا در فرایند نقل و انتقال کالاست که برای افرادی که محدودیت زمانی دارند یا قصد ارسال کالاهای حساس را دارند، بسیار مناسب است. معمولا زمان نقل و انتقال محموله ها از چین توسط ایرلاین های مستقیم، حدود 1 تا 3 روز کاری است و همین فرایند با ایرلاین های غیرمستقیم، 3 تا 5 روز خواهد بود که در هر صورت، نسبت به حمل و نقل هوایی بسیار سریع تر است.

حمل کالا بدون موانعی مانند تحریم ها

اگر قصد ارسال یک کالای حساس را از چین به ایران دارید و نگران تحریم های خارجی و محدودیت های ناشی از آن هستید، بهترین راه برای شما میتواند استفاده از سرویس حمل بار هوایی گروه تجاری ققنوس باشد که امکان حمل سریع و امین بار را جهت واردات کالا برای شما فراهم میکند. ایرلاین ماهان و ایران ایر از جمله لاین هایی هستند که در این شرایط انتخاب میشوند.

سرعت بالای ترخیص کالا در گمرک فرودگاه امام

در حال حاضر، گمرک فرودگاه امام خمینی بزرگ ترین و فعال ترین گمرک کشور در جهت ترخیص بار هوایی میباشد. با توجه به این که این گمرک از امکانات و تجهیزات مناسبی هم برخوردار است و فرایند ترخیص کالا به صورت کاملا مکانیزه انجام میگیرد، قطعا تشریفات گمرکی با سرعت بالاتری انجام میشوند. به علاوه، پروسه اخذ مجوزهای ضروری ترخیص کالا از سازمان های دولتی، تا حدودی سریع تر از سایر استان های کشور است.

جمع بندی

دلایل زیادی هستند که سبب شده اند تا حمل و نقل هوایی از چین به ایران، بیشتر از سایر روش ها نظیر حمل بار زمینی و دریایی محبوب باشد و مورد استفاده قرار بگیرد. در این مقاله تلاش خود را کردیم تا به برخی از مهمترین سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم و بتوانید با آگاهی کامل نسبت به شروع فرایند واردات کالا و حمل بار از چین اقدام نمایید.

در صورتی که سرویس حمل بار هوایی گروه تجاری ققنوس را انتخاب کنید، ما به شما این اطمینان را میدهیم که حمل و ارسال کالا در سریع ترین زمان ممکن و در امن ترین شرایط صورت بگیرد. به علاوه، اگر به خدمات حمل بار زمینی، منبع یابی و سورسینگ کالا، خرید و تامین کالا، حمل بار دریایی و ترخیص کالا نیاز دارید، ما در کنار شما هستیم. برای ارتباط با کارشناسان ما، کافی است از طریق شماره تلفن 02148000110 یا وبسایت fnxshipping اقدام کنید تا به سرعت پاسخگوی سوالاتتان باشیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید