جدیدترین روش‌های پیکرتراشی در ایران

کدخبر: ۵۴۵۶۸۶
داشتن اندامی متناسب و زیبا آرزوی هر یک از ماست که البته برای تحقق این رؤیا روش‌های زیادی وجود دارد.
جدیدترین روش‌های پیکرتراشی در ایران

 از ورزش و رژیم‌غذایی سالم گرفته تا جراحی‌ لاغری و پیکرتراشی. از این بین شاید جذاب‌ترین روش پیکرتراشی باشد که این‌روزها بازار آن به‌شدت داغ شده ‌است. این تکنیک، روش ایده‌آلی برای رفع چربی‌های موضعی در قسمت رهایی از بدن مثل بازو، شکم، ران، باسن و... است.

استفاده از تجهیزات مدرن و کسب نتایجی ایده‌آل باعث شده ‌است که جراحان این حوزه به‌دنبال بهترین روش باشند. بنابراین اگر قصد دارید به‌کمک پیکرتراشی، اندامی خوش‌فرم و ایده‌آل داشته ‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم جدیدترین روش‌های پیکرتراشی در ایران را بشناسید. با شناخت مزایا و معایب هر یک از این روش‌ها، بهترین گزینه را با مشورت پزشک خود انتخاب کنید.

کمی بیشتر با پیکرتراشی آشنا شویم

قبل از این اینکه به بررسی جدیدترین روش‌های پیکرتراشی در ایران بپردازیم، بهتر است بدانیم اصلاً پیکرتراشی به‌صورت علمی به چه معناست. اساس پیکرتراشی به برداشتن چربی اضافی و پوست اضافی که در اثر اضافه‌وزن وجود دارد، برمی‌گردد.

درواقع تصور غلطی که از این تکنیک وجود دارد این است که پیکرتراشی برای کاهش وزن مناسب است؛ در حالی‌که این روش زیبایی یکی از جراحی جایی است که باعث فرم‌دهی به بدن می‌شود. بنابراین برای کاهش وزن بهتر است به سراغ جراحی‌های لاغری رفت.

درواقع انتخاب از بین جراحی لاغری و پیکرتراشی به اهداف متقاضی این جراحی برمی‌گردد. اگر اولویت شما این است که وزنتان را به‌شدت کاهش دهید، جراحی لاغری گزینه بهتری است. در حالی‌که اگر قصد شما فرم‌دهی به اندام‌های مختلف بدن است، بهتر است به‌دنبال جدیدترین روش‌های پیکرتراشی در ایران باشید.

جراحی لاغری یا لیپوساکشن؛ کدام‌یک بهتر است؟

انتخاب از بین جراحی لاغری و لیپوساکشن به اولویت‌های شما بستگی دارد. درواقع اگر هدف اصلی شما کاهش وزن است، بهتر است به جراحی لاغری به‌عنوان گزینه مناسب‌تر نگاه کنید. بنابراین افراد دارای اضافه‌وزن زیاد و کسانی‌که تمایل به تخلیه چربی زیادی از بدن خود دارند، کاندید مناسبی برای پیکرتراشی به‌شمار نمی‌آیند.

در پیکرتراشی اگرچه تخلیه چربی به‌صورت موضعی صورت‌می‌گیرد، اما این تکنیک بیشتر برای شکل دادن به اندام‌های مختلف بدن کاربرد دارد و تناسب‌اندام را محقق می‌کند.

با جدیدترین روشهای پیکرتراشی در ایران آشنا شوید

با جدیدترین روش‌های پیکرتراشی در ایران آشنا شوید

اگر مطمئن هستید که کاندید مناسبی برای پیکرتراشی هستید، نوبت آن است که جدیدترین تکنیک‌های پیکرتراشی در ایران را بشناسید.

لیپوساکشن

لیپوساکشن یکی از قدیمی ترین روش‌های جراحی برای تناسب‌اندام به‌حساب می‌آید. اساس این تکنیک را حذف چربی‌های اضافی از بدن باید دانست. طی این جراحی با ایجاد برشی کوچک در ناحیه مدنظر، لوله مکش دستگاه خلأ به بدن وارد می‌کنند.

جراح با حرکت دادن این لوله در بدن باعث شل شدن چربی شده و در ادامه چربی و خون تخلیه می‌شود. چربی تخلیه‌شده برای تزریق به قسمت‌های دیگر بدن مناسب نیست و نمی‌توان از آن برای اهداف دیگر استفاده‌ کرد. در نهایت ناحیه برش داده‌شده، بخیه می‌شود و به‌دنبال آن بانداژ انجام‌ می‌شود. در کل این فرایند بین یک تا سه ساعت به طول می‌انجامد.

لیپوماتیک

لیپوماتیک یکی از مؤثرترین و جدیدترین روش‌های کانتورینگ بدن است. طی این روش، برشی به‌اندازه 3 تا 5 میلی‌متر در اندام ایجاد شده و سپس لوله‌ای به‌نام کانال وارد بدن می‌شود. این لوله از طریق حرکات نوسانی، چرخشی و ارتعاشی روی چربی‌های بدن تأثیر گذاشته و شروع تجزیه چربی‌ها می‌کند.

این چربی‌ها در نهایت به‌صورت محلول نیمه جامد در می‌آیند و از بدن تخلیه می‌شوند. نکته مهم در خصوص این تکنیک، این است که تجهیزات مورد استفاده مجهز به سیستم‌ایمنی پیشرفته‌ای هستند. به این‌ترتیب که در صورت برخورد با بافت غیر چربی بدن، فعالیت دستگاه متوقف می‌شود. بنابراین هیچ آسیبی به بافت‌های غیرچربی بدن وارد نخواهد شد. به‌همین‌خاطر لیپوماتیک به‌عنوان تکنیکی غیرتهاجمی و مدرن شناخته می‌شود که عوارض بسیاری کمتری نسبت به سایر روش‌ها به‌همراه دارد. از چربی استخراج‌شده به‌روش لیپوماتیک می‌توان برای افزایش حجم سایر قسمت‌های بدن نیز استفاده‌کرد. این موضوع یکی از دیگر مزیت‌های مهم پیکرتراشی به تکنیک لیپوماتیک است.

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یکی دیگر از روش‌های پیکرتراشی تهاجمی است. طی این روش برشی در نزدیکی ناف و برش دیگری در ناحیه لگن و نزدیک به ناحیه تناسلی ایجاد می‌شود. در ادامه پزشک پوست را برداشته و چربی‌های اضافی در شکم را خارج می‌کند.

در نهایت پوست روی شکم قرار می‌گیرد و قسمت‌های اضافی آن حذف می‌شود. به این‌ترتیب چربی‌های اضافی در نواحی مختلف مانند پلهو، کمر و شکم از بین می‌روند و اندامی خوش‌فرم تر خواهید داشت.

چگونه بهترین روش پیکرتراشی را انتخاب کنیم؟

حال که با سه مورد از جدیدترین روش‌های پیکرتراشی در ایران آشنا شدید، نوبت به تصمیم پیری می‌رسد. انتخاب از بین این سه روش با توجه به اهداف و آناتومی بدن شما باید صورت بگیرد. زمانی که نزد پزشک مراجعه می‌کنید، او بهترین راهکارهای ممکن را پیش‌روی شما قرار می‌دهد و با توجه به انتظارات و آناتومی بدن شما بهترین تکنیک را به شما پیشنهاد خواهد داد.

موفقیت هر یک از روش‌های مطرح‌شده ارتباط مستقیم با تجربه و مهارت پزشک شما دارد. زمانی که قدم اول را درست بردارید، قطعاً در ادامه مسیر نیز شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.

دکتر محمدرضا عبدالحسینی به جرات یکی از بهترین جراحان در حوزه پیکرتراشی و جراحی لاغری در ایران است. او با استفاده از تجهیزات مدرن و کمک گرفتن از تجربه و مهارت خود، جدیدترین روش های پیکرتراشی را پیاده می‌کند. با انتخاب یک پزشک حاذق، داشتن اندامی خوش فرم و زیبا تنها در یک قدمی شماست. دکتر عبدالحسینی بعنوان بهترین جراح چاقی در کنار شماست تا از داشتن اندامی دلخواه مطمئن شوید.  

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید