سفر به شمال ایران با بلیط هواپیما سفرمارکت

کدخبر: ۵۴۵۷۸۵
دلتان برای جنگل‌های سرسبز و سواحل زیبای شمال کشور تنگ شده است؟ دوست دارید از غذاهای محلی شهرهای شمالی میل کنید و مدتی را در هوای شرجی این شهرها به گشت‌وگذار بپردازید و به مکان‌های دیدنی آن‌ها بروید؟ قصد اقامت در هتل‌های لوکس یا خانه‌های بومی این شهرها را دارید؟ هدفتان از سفر هر چه که باشد، با خرید بلیط هواپیما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد خود برسید.
سفر به شمال ایران با بلیط هواپیما سفرمارکت

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا درباره مزایا و نحوه خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 سفر به شمال با هواپیما

 اگر دوست دارید در وقت خود صرفه‌جویی کنید و در کمترین زمان ممکن به شهر مورد علاقه خود در شمال کشور سفر کنید، بهتر است که به سراغ خرید بلیط هواپیما بروید.  اگر سفر با ماشین شخصی، اتوبوس یا قطار برایتان لذتی ندارد، سفر با هواپیما برای شما مناسب‌تر است.

 اگر نگران هستید که در شلوغی و ترافیک جاده‌های شمالی کشور بمانید و می‌خواهید هرچه زودتر به مقصد مورد نظرتان بروید، قطعاً خرید بلیط هواپیما ارزان برای شما مناسب‌تر است.  اگر می‌خواهید سفر امن‌تری را داشته باشید و نگران هستید که در طول سفر در جاده‌های شمالی کشور تصادفی برای شما رخ دهد، بهتر است که هواپیما را به‌عنوان وسیله نقلیه سفر خود انتخاب کنید.

 اگر در یکی از شهرهای جنوبی کشور زندگی می‌کنید و مسافت زیادی را تا شهرهای شمالی دارید، بهتر است که هواپیما را به عنوان وسیله حمل‌ونقل خود انتخاب کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد خود برسید.

 اما اگر می‌خواهید وقت بیشتری را در مسیر بگذرانید تا از جاذبه‌های دیدنی و مناظر سرسبز جاده‌های شمالی لذت ببرید یا می‌خواهید هزینه کمتری را بابت وسیله حمل‌ونقل خود بپردازید، بهتر است که به سراغ خرید بلیط هواپیما نروید.

 چرا سفرمارکت برای خرید بلیط هواپیما؟

 اگر می‌خواهید در هنگام خرید بلیط هواپیما در وقت خود صرفه‌جویی کنید و به‌جای سر زدن به چندین وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما تنها به یک وب‌سایت مراجعه کنید و مجموعه‌ای از وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما را در همان یک وب‌سایت مشاهده کنید، سفرمارکت گزینه مناسبی برای شما است.

 اگر می‌خواهید ساعت پرواز رفت و بازگشتتان را خودتان انتخاب کنید می‌توانید با مراجعه به وبسایت سفرمارکت، در بخش فیلترها، یک محدوده زمانی خاص را برای پروازتان انتخاب کنید.

 اگر می‌خواهید به‌راحتی قیمت بلیط هواپیمای عرضه شده توسط وب‌سایت‌های مختلف را در یک صفحه مشاهده کنید تا با مقایسه قیمت آن‌ها، ارزان‌ترین بلیط را برای خود خریداری کنید، حتماً سفرمارکت را برای خرید خود انتخاب کنید.

از طریق سفرمارکت می‌توانید بلیط هواپیمای شرکت‌های هواپیمایی مختلفی که به شهرهای شمالی کشور پرواز انجام می‌دهند را خریداری کنید. می‌توانید از طریق خرید بلیط هواپیما در سفرمارکت به تمامی شهرهایی که دارای فرودگاه هستند، سفر کنید.

نکته: ابتدا باید مطمئن شوید که از شهر محل زندگی تان پروازی به سمت شهر مورد نظرتان در شمال کشور انجام می‌شود یا خیر.

 از جمله شهرهایی که با خرید بلیط هواپیما می‌توان به آن سفر کرد را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • بابلسر (در استان مازندران)

  • کلاله (در استان گلستان)

  • نوشهر (در استان مازندران)

  • رامسر (در استان مازندران)

  • رشت (در استان گلستان)

  • ساری (در استان مازندران)

نحوه خرید بلیط هواپیما شهرهای شمالی

 نحوه خرید بلیط هواپیما شهرهای شمالی

 برای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت می‌توانید به ۲ شیوه اقدام کنید. راه اول خرید بلیط هواپیما از وب‌سایت سفرمارکت است. برای اینکار ابتدا لازم است که آدرس اینترنتی سفرمارکت به نشانی "safarmarket.com" را در نوار ابزار بالای مرورگر خود تایپ کنید.

راه دوم، دانلود و نصب اپلیکیشن سفرمارکت بر روی گوشی هوشمندتان است. برای این منظور نیز می‌توانید اپلیکیشن سفرمارکت را از اپ استورهای مختلفی نظیر مایکت، چارخونه، کافه بازار، اپ گالری و گوگل پلی دانلود کنید.

 مراحلی که در ادامه توضیح می‌دهیم هم برای وب‌سایت و هم اپلیکیشن سفرمارکت یکسان است.

 بعد از ورود به وب‌سایت سفرمارکت از سمت راست بر روی گزینه بلیط هواپیما کلیک کنید

 در صفحه جدیدی که به شما نمایش داده می‌شود مشخصات اولیه خود که نظیر شهر مبدأ، شهر مقصد، تاریخ پرواز رفت، تاریخ پرواز بازگشت، کلاس پروازی و تعداد مسافرین است را وارد کنید و در انتها بر روی گزینه جستجوی بلیط هواپیما کلیک کنید

 در صفحه جدید لیستی از بلیط هواپیمایی شرکت‌های هواپیمایی مختلف به شما نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی هر بلیط می‌توانید مشخصات آن را که شامل شرکت هواپیمایی پرواز رفت، ساعت پرواز رفت، مدت زمان سفردر پرواز از مبدأ به مقصد، شرکت هواپیمایی پرواز بازگشت، ساعت شروع و خاتمه پرواز بازگشت، مدت زمان سفر از مقصد به مبدأ و لیستی از وب‌سایت‌های عرضه کننده آن بلیط را مشاهده کنید. می‌شود ببینید.

 در سمت راست این صفحه بر روی وب‌سایت سفرمارکت و می‌توانید گزینه فیلتر ها را مشاهده کنید. این بخش در اپلیکیشن سفرمارکت در پایین صفحه نمایش داده می‌شود که می‌توانید با کلیک بر روی این گزینه بخش فیلترها را مشاهده کنید.

 با فعال یا غیرفعال کردن گزینه‌های هر فیلتر می‌توانید نتایج جستجو را تغییر دهید و به نوعی علاقه و سلیقه‌ی خودتان را به موتور جستجوی هوشمند سفرمارکت اطلاع دهید تا نتایج جستجو مطابق با علاقه و نیاز شما باشد. سرقت بعد از آن‌که امکانات خدمات و قیمت بلیط های مختلف را مشاهده کردید می‌توانید بر روی آن کلیک کنید تاب وب‌سایت عرضه‌کننده آن بلیط بروید.

خلاصه

 می‌توانید بر روی بلیط انتخابی تان کلیک کنید و در صفحه جدید وب‌سایتی که قصد خرید بلیط از آن را دارید انتخاب و بر روی گزینه مشاهده و خرید کلیک کنید تا ادامه خرید را در وب‌سایت عرضه‌کننده بلیط ادامه دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید