بهترین زمان سفر به اسپانیا لندن و سوئیس و تفریحات محبوب این کشورها

کدخبر: ۵۴۷۶۸۹
محل زندگی خود را در فصل بهار با سایر فصول آن مقایسه کنید. به احتمال زیاد شما نیز متوجه شده‌اید که در فصل بهار همه‌جا زیبایی خاصی دارد و حتی مناطقی که در سایر فصول خشک هستند و منظره خوبی ندارند، در فصل بهار جلوه چشم‌نوازی پیدا می‌کنند. این قاعده در مورد بسیاری از مناطق جهان صدق می‌کند.
بهترین زمان سفر به اسپانیا لندن و سوئیس و تفریحات محبوب این کشورها

 بنابراین برخی از فصول سال هستند که شما به هرجایی سفر کنید، می‌توانید بهترین مناظر آن را ببینید؛ در حالی‌که همان منطقه ممکن است در فصل دیگر چندان جذاب نباشد. در همین راستا به سراغ این موضوع می‌رویم تا ببینیم بهترین زمان سفر با تور اسپانیا، تور لندن و تور سوئیس چه زمانی است تا بتوانیم بهترین استفاده از سفر خود به این مناطق که جزو مناطق توریستی درجه اول هستند را مشاهده کنیم.

بهترین زمان سفر با تور اسپانیا رز آبی

اگرچه اسپانیا یک کشور اروپایی است و کشورهای اروپایی به داشتن زمستان‌های سرد و طولانی شهرت دارند، اما برخی از کشورهای جنوبی این قاره از این قائده مستثنی هستند. به همین خاطر به سفر با تور اسپانیا در تمام طول سال، حتی فصل‌های سرد همواره برقرار است. اما باز هم اگر بخواهیم بهترین زمان سفر با تور اسپانیا رز آبی را بررسی کنیم، فصل بهار و پس از آن نیز فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به این کشور و استفاده از تفریحات متنوع آن هستند.

فصل پاییز که هوا کمی سرد می‌شود نیز باز برای سفر خوب است، اما در فصل زمستان، مناطق شمالی اسپانیا سرد و برفی خواهد بود، اما مناطق و سواحل جنوبی آن آفتابی هستند و می‌توانند برای سفر خوب باشند. اما اگر مایل هستید تا در بارسلون و مادرید اقامت داشته باشید، سفر در بهار و تابستان ایده‌آل‌تر است.

تفریحات محبوب اسپانیا

از جمله تفریحات رایگان و محبوب که هر زمان با تور اسپانیا سفر کنید، می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرد، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • آفتاب گرفتن در ساحل زیبا و پرجنب‌وجوش لابارسلونتا شهر بارسلون

  • قدم زدن در خیابان لامبراس شهر بارسلون با فروشگاه‌ها، سیرک‌ها و کافه‌های متعدد

  • شرکت در مهمانی‌های شبانه و خیابانی میدان پلازا دلا مرسه با رقص و آوازهای محلی

  • تماشای رقص اصیل اسپانیای فلامنکو در کافه و رستوران‌های شهر مادرید

شما می‌توانید خارج از برنامه تور اسپانیا، در ساعاتی از تور که در اختیار خود هستید، از جاذبه‌های توریستی آماده شدن باری توریست‌ها فاصله گرفته و فرصتی برای یک گردش واقعی در اسپانیا و آشنایی با فرهنگ و مردم آن پیدا کنید.

تور اسپانیا رز آبی

بهترین زمان سفر با تور لندن رز آبی

لندن به‌عنوان پایتخت انگستان، یکی از بهترین، زیباترین و البته گران‌ترین شهرهای اروپایی است که طرفداران زیادی در انواع تور لندن دارد. این شهر از نظر آب‌وهوایی در رده مناطق معتدل قرار دارد. به طوری‌که شما در هر فصل می‌توانید زیبایی‌های منحصر به آن فصل را در لندن مشاهده کنید. بنابراین محدودیتی برای سفر زمانی به این شهر وجود ندارد. اما با توجه به اینکه در فصل تابستان به دلیل تعطیل بودن مدارس، سفر گردشگران خارجی به این شهر اوج می‌گیرد، بنابراین لندن در فصل تابستان بسیار شلوغ و پر رفت‌وآمد می‌شود. بنابراین زمان مناسب‌تر برای سفر با تور لندن رز آبی، اواخر زمستان تا اوایل بهار (ما‌ه‌های ژانویه تا آوریل) و در فصل پاییز (ماه‌های سپتامبر تا نوامبر) است.

تفریحات محبوب لندن

با توجه به محبوبیت و شهرت شهر لندن در بین گردشگران، در این شهر صدها جاذبه توریستی و تفریحی وجود دارد. اما از بین تمام جاذبه‌های گران و باشکوه این شهر، موارد زیر برای همه در دسترس هستند:

  • غذا دادن به پلیکان‌ها در پارک سلطنتی سنت جیمز

  • قدم زدن در پارک ریچموند و مشاهده آهوهای قرمز، گوزن و قوچ

  • مشاهده پرتره بزرگترین مردان تاریخ در گالری پرتره ملی لندن

  • مشاهده آثار هنر مدرن در گالری ساتچی

  • بازدید از موزه تاریخ طبیعی لندن

  • قایق سواری در کانال رجنت و قدم زدن در پارک رجنت

اگر شما از برنامه تور لندن خود فاصله بگیرید و بخواهید از زمان آزاد خود برای دیدن بیشتر لندن استفاده کنید، تمام موارد فوق به همراه ده‌ها مورد دیگر به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید بیشتر لندن را بشناسید و از بودن در آن لذت ببرید.

بهترین زمان سفر با تور سوئیس رز آبی

سوئیس به‌عنوان یکی کشوری که طبیعت بکر و زیبایی دارد و در کنار کوه‌های آلپ و دریاچه ژنو قرار گرفته، سالانه پذیرای هزاران توریست خارجی است. زوریخ به‌عنوان پایتخت این کشور، مقصد بسیاری از افراد در انواع تور سوئیس رز آبی است. ماه ژانویه که برابر با آغاز کریسمس در این کشور است، بسیار سرد و برفی است.

اما با رسیدن به ماه آوریل (بین فروردین و اردیبهشت) آب‌وهوای سوئیس برای مسافرت بسیار ایده‌آل می‌شود. فصل تابستان نیز مسافرت‌ها به این کشور به اوج خود می‌رسد. فصول پاییز و زمستان نیز اگرچه دیگر نمی‌توان در دریاچه‌ها و رودخانه‌های آن شنا کرد، اما باز هم برای سفرهای خلوت با قیمت‌های مناسب، زمان ایده‌آلی هستند. این موضوع به سبک سفر و علاقه شخصی هر فرد بستگی دارد.

تفریحات محبوب سوئیس

سوئیس به دلیل طبیعت بکر خود زبان‌زد است، به همین خاطر اگرچه تفریحات بسیار مدرنی در بیشتر شهرهای این کشور برای توریست‌ها در نظر گرفته است، اما معمولاً افراد در سفر با تور سوئیس به دنبال جاذبه‌های طبیعی این کشور هستند. از جمله جاذبه‌های طبیعی رایج این کشور در تور سوئیس می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • رفتن با قطار به یونگفرایو (بام اروپا)

  • رفتن به آپنزل و دیدن بهترین چشم‌اندازی روستایی با تصاویر کارت‌پستالی

  • گردش در لوسرن

  • بازدید از قلعه خاص و غیرمعمول چیلن

وجود کوه‌های بلند، مناطق کوهستانی، درودخانه‌های زیبا، طبیعت بکر در کنار استراحتگاه‌های متعدد سبب شده است تا سوئیس یکی از بهترین مقاصد گردشگری در آژانس‌های مسافرتی باشد.

تور سوئیس رز آبی

رزرو تور اسپانیا، تور لندن و تور سوئیس در «رز آبی»

آژانس‌های مسافرتی بسیاری در کشور وجود دارند که امکان سفر در تعطیلات یا هر ایام از سال را برای هموطنان فراهم کرده‌اند؛ اما در این بین، شرکت مسافرتی «رز آبی» به‌عنوان بهترین برنامه‌‌ریز سفرهای برون مرزی شناخته شده است. بنابراین برای رزرو انواع تور اسپانیا، تور لندن، تور سوئیس، تورهای ترکیبی اروپا و حتی تورهای آمریکایی، استرالیایی و آسیایی می‌توان روی آژانس رز آبی حساب کرد. رز آبی ضمن ارائه تورهای تکی و ترکیبی خارجی با قیمت‌های مختلف، تمهیداتی را نیز برای راحتی حال مسافران خود اتخاذ کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به صدور بیمه مسافرتی اشاره کرد. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید