باتری ماشین خوب چی بخرم؟

کدخبر: ۵۴۸۰۰۷
خرید باطری ماشین یکی از مهم ترین دغدغه ها است. از این رو در این مقاله به بررسی پرسش باتری ماشین خوب چی بخرم؟ پرداخته شد و بهترین برندهای باطری معرفی شدند.
باتری ماشین خوب چی بخرم؟

باتری ماشین یکی از مهم ترین قطعات موجود در خودرو است که نقشی حیاتی ایفا می کند. در واقع وظیفه باتری این است که انرژی لازم برای روشن شدن خودرو را برای ماشین تامین کرده و همچنین سبب عملکرد درست دستگاه های الکتریکی نظیر ضبط ماشین می شود.

با این وجود بررای صرفه اقتصادی علاوه بر پرسش چگونه باتری ضعیف ماشین را قوی کنیم، یکی از مهم ترین پرسش ها این است که باتری ماشین خوب چی بخرم؟ تا این نیازها را برای خودرو پاسخگو باشد؟ در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.

بهترین مارک های باتری ماشین در ایران

با وجود تحریم ها پیدا کردن باتری ماشین خارجی اصل که مدت زیادی به تاریخ انقضایش مانده باشد کمی سخت شده است. از این رو باطری ماشین های ایرانی گزینه مناسب تری به شمار می روند و البته از کیفیت مناسبی نیز برخوردار هستند که می توانند جوابگوی نیاز خودروی شما باشند. اما در پاسخ به پرسش باتری ماشین خوب چی بخرم لازم است تا بررسی کنیم که کدام مارک ها بهترین هستند. از مناسب ترین برندهای باطری ماشین ایرانی می توان اشاره کرد به:

برنا باتری از بهترین مارک های باطری ایرانی

از دیگر بهترین مارک های باتری در پاسخ به سوال باتری ماشین خوب چی بخرم؟ برنا باتری است. برنا باتری از با سابقه ترین باتری های ایرانی بوده که با فناوری های اروپایی کار کرده و باتری ها طبق به روزترین تکنولوژی ها تولید می شوند. از معروف ترین زیرشاخه های این برند نیز می توان به:

  • صدف

  • ولف

  • گلوبال

  • اکتیو

  • جیان گلوبال و ...

اشاره کرد. برنا باتری از برندهای با کیفیت و خوش قیمت درون بازار به شمار می رود.

یکتا باتری سپاهان از بهترین برندهای باتری ماشین در ایران

یکی از بهترین و خوش قیمت ترین برندهای باتری ماشین در ایران؛ بی شک یکتا باتری سپاهان است. از برندهای زیرمجموعه یکتا باطری سپاهان می توان به کایامکس، فایرگلد، باتری اکسیژن و آیسان اشاره کرد. باتری یکتا تا حداکثر یکسال دارای گارانتی می باشند و از 50 آمپر تا 225 آمپر تولید شده و در اختیار صاحبان خودروها قرار می گیرد. لازم به ذکر است که کایامکس از بهترین برندهای تحت نظر یکتا باتری بوده که از دوام بالا وقیمت مناسبی برخوردار است که می توانید با بهترین قیمت از فروشگاه های معتبر نظیر باتری ایراندوست آن را خریداری نمایید.

یکتا باتری سپاهان از بهترین برندهای باتری ماشین در ایران

برند صبا باتری از باتری ماشین های خوب بازار ایران

از دیگر مارک هایی که باید در پاسخ به باتری ماشین خوب چی بخرم؟ به آن اشاره کنیم؛ برند صبا باتری است. این برند از باتری های 35 تا 200 آمپری را تولید کرده و برای انواع خودروهای سبک و سنگین کاربرد دارد. همچنین این برند از ارزان قیمت ترین و در عین حال با کیفیت ترین برندهای درون بازار است که با توجه به شرایط منطقه و خودرو می توانید مدل های مختلف آن را خریداری نمایید.

تقریبا همه ماشین های داخلی نظیر پژو، سمند، پراید، 206 و ... از باطری ماشین های صبا باتری پشتیبانی کرده و می توانند از 1 تا 3 سال از این باطری ماشین ها استفاده نمایند. لازم به ذکر است که باطری های صبا باتری از گارانتی های ویژه ای برخوردار هستند.

دورنا باتری از بهترین باتری های ایرانی

دورنا باتری یکی دیگر از برندهای موفق ایرانی است که می تواند پاسخ پرسش باتری ماشین خوب چی بخرم؟ باشد. باتری های تولید این شرکت در محدوده 35 تا 225 آمپر بوده و مطابق استانداردهای جهانی هستند و می توانند برای انواع خودروها استفاده شوند. از برندهای زیرمجموعه دورنا باتری می توان به ارس، پوشیتا و دورنا اشاره کرد.

بهترین مارک های باتری خارجی در ایران

با توجه به تحریم ها از بهترین مارک های موجود در ایران برای خرید باتری ماشین خوب می توان به برندهای کره ای اشاره کرد که یکی از بهترین نمونه های آن برند دلکور می باشد و از دیگر نمونه های خارجی می توان به برند هیوندای اشاره کرد. و البته لازم است تا باتری های خارجی از فروشگاه های معتبر خریداری شوند و حتما قبل از خرید تاریخ انقضا آن ها را چک نمایید. به طور کلی خرید باتری ماشین های ایرانی در مقایسه با نمونه های خارجی به دلیل قیمت، عمر باتری، گارانتی و ... به صرفه تر است.

خرید باتری ماشین با بهترین قیمت

یکی از مهم ترین مسائل در هنگام خرید باطری ماشین، قطعا قیمت است. با توجه به قیمت بالاتر باتری ماشین های خارجی به نسبت باتری های ایرانی، خرید باطری ایرانی به صرفه تر بوده و همچنین برندهای ایرانی در طی سالیان اخیر سعی کرده اند تا با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا کیفیت خود را بیش از پیش بالاتر ببرند.

خرید باتری ماشین امروزه یکی از مهم ترین دغدغه ها به شمار می رود. اهمیت خرید باتری ماشین پراید، 206، سمند و ... از فروشگاه های معتبر به حدی بالا است که ضمانت و ماندگاری باطری را برای شما تضمین می کند. فروشگاه باتری ایراندوست ارائه دهنده انواع باتری در ایران است که باطری ماشین را با بهترین کیفیت و قیمت به سراسر کشور ارسال می کند. علاوه بر این شما می توانید در پاسخ به پرسش باتری ماشین خوب چی بخرم؟ مشاوره تخصصی از کارشناسان باتری ایراندوست دریافت نمایید.

برای مشاوره تنها کافی است به سایت باتری ایراندوست به نشانی «batteryirandoost.com» مراجعه نمایید و علاوه بر دیدن تمامی باتری ها در انواع بازه های قیمتی و آمپرهای مختلف، با متخصصان باتری ایراندوست تماس  برقرار نمایید.

خرید باتری ماشین با بهترین قیمت

سخن پایانی

یکی از مهم ترین پرسش ها برای هر فردی که صاحب خودرو است، قطعا باتری ماشین خوب چی بخرم؟ است. در این محتوا به بررسی انواع برندهای باتری ماشین پرداخته شد و همچنین برندهای مشابه خارجی نیز معرفی شدند. به طور کلی خرید باتری از فروشگاه های معتبر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باتری ایراندوست انواع باتری های مورد نیاز شما را با بهترین قیمت و همراه با گارانتی به شما ارائه می کند و برای خرید تنها کافی است تا به سایت باتری ایراندوست مراجعه نمایید.

سوالات متداول باتری ماشین خوب چی بخرم؟

  1. چگونه می توان از فروشگاه باتری ایراندوست، باطری ماشین تهیه کرد؟

    شما می توانید با مراجعه به سایت باتری ایراندوست به نشانی «batteryirandoost» با متخصصان این فروشگاه در ارتباط باشید و همچنین از تخفیفات و همه باتری ماشین های موجود در فروشگاه مطلع شوید.

  2. آیا باطری های موجود در فروشگاه باتری ایراندوست دارای گارانتی هستند؟

    بله تمامی باتری های موجود در فروشگاه باتری ایراندوست دارای گارانتی بوده و با بهترین کیفیت و قیمت به سراسر کشور ارسال می شوند.

  3. بهترین باتری خودرو ایرانی چه برندی است؟

    همه برندهای باتری ماشین در ایران از کیفیت بالایی برخوردار هستند و این مسئله بستگی به بودجه و نوع آمپر و همچنین نوع باتری مورد نیاز شما دارد که در صورت تمایل مشاوران باتری ایراندوست می توانند در انتخاب باتری مناسب به شما کمک کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید