آیا دهانشویه می‌تواند کرونا را از بین ببرد؟

کدخبر: ۵۵۰۶۵۸
بر اساس تحقیق صورت گرفته توسط مجله Nature که توسط یک تیم تحقیقاتی ژاپنی صورت گرفته، استفاده منظم از دهاشنویه باعث می‌شود که انتقال کرونا تا ۹۹.۹ درصد کاهش یابد. با استفاده از دهانشویه، فضای دهان از باکتری‌ها و ویروس‌ها کاملا پاکسازی شده و باعث عدم انتقال ویروس در زمان تنفس می‌شود.
آیا دهانشویه می‌تواند کرونا را از بین ببرد؟

بر اساس این تحقیق، استفاده از دهانشویه منجر به کاهش تعداد بیماران تازه آلوده به کووید می‌شود. این موضوع می‌تواند ابزاری برای اقدامات پیشگیرانه و یکی از روش‌های جلوگیری از شروع از عفونت کوید محسوب شود. این مطالعه مطابق با توجه به اعلامیه هلسینکی انجام و توسط کمیته اخلاق نهادی دانشگاه هوکایدو تایید شده است.

بر اساس اطلاعات دانشگاه پزشکی جان هاپکینز، تا کنون بیش از ۴۲۰ میلیون مورد ابتلا به کووید-۱۹ در جهان ثبت شده و حدود ۶ میلیون مرگ در سراسر جهان ثبت شده است. همان قدر که کرونا یک ویروس جدید و ناشناخته است این یافته موضوع جدیدی است. افرادی که از بهداشت ضعیف دهان رنج می برند، احتمال بیشتری دارد که به کرونای شدید مبتلا شوند.

دهانشویه

وجه تمایز دهانشویه «میسویک»

بر اساس استقبال مصرف کنندگان، دهانشویه میسویک یک دهانشویه موثر در دوران کرونا شناخته شده است. ویروس کرونا در محیط های خشک سریع تر رشد می‌کند به همین دلیل گفته شده که مصرف مداوم آب باعث تر شدن گلو و پیشگیری از شیوع کرونا می‌شود.

دهانشویه «میسویک» به دلیل مقدار اندک گیلسیرین در ترکیبات خود، محیط دهان را به مدت 4 ساعت مرطوب نگه می‌دارد. به علاوه دهانشویه‌های « میسویک »  فاقد الکل بوده و استفاده مداوم آن موجب خرابی داندان ها نمی‌شود. در صورتی که در ترکیبات دهانشویه‌های مشابه خارجی، مقداری الکل وجود دارد.

دهانشویه‌های « میسویک » برای خانواده در نوع مخصوص بزرگسال و کودک تولید می‌شود. در محصول دهانشویه کودک، از ترکیبات شیر استفاده شده و طعم شیر در آن احساس می‌شود و اگر مودک این دهانشویه را نیز قورت دهد، مساله ای برای دستگاه گوارش ایجاد نمی‌شود. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید