شب‌های رویایی با اقامت در ویلاهای کوهستانی گنجنامه

کدخبر: ۵۵۲۶۷۶
دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه، منطقه‌ای است که گردشگران زیادی هم از منظر اهمیت تاریخی کتیبه‌های دوران هخامنشی و هم از جهت تفریحات مدرن به آن سر می‌زنند، اما تمام افرادی که با علائق و گرایش‌های مختلف به منطقۀ گنجنامه می‌روند یک نگاه مشترک و تمایل مشابه دارند، علاقۀ مشترک تمام گردشگران، اقامت در ویلاهای کوهستانی گنجنامه است.
شب‌های رویایی با اقامت در ویلاهای کوهستانی گنجنامه

این اقامتگاه‌ها دارای طراحی‌ ویژه‌ای هستند. این طراحی‌ها استانداردهای اولیه‌ای دارند که مهندسان طراح به آن‌ها توجه می‌کنند. برای مثال، اقامتگاه‌های کوهستانی باید دارای شیب متناسب باشند، یا اینکه ویلاها باید جایی ساخته شوند که ریزش کوه و سنگریزه‌ها خطری برای گردشگر ایجاد نکند. نکتۀ بعدی این است که زمین ساخت ویلاها نباید در مسیر سیلاب‌ها و قسمت‌های سست باشد. ساخت ویلاها باید به گونه‌ای باشد که شدت وزش باد تاثیر منفی روی آن نداشته باشد. تابش خورشید را در بیشتر زمان‌ها داشته باشد و گرما و سرما در آن تاثیر محسوس نداشته باشد.

ویلاهای کوهستانی گنجنامه علاوه بر رعایت مواردی که جزو استانداردهای اولیه به حساب می‌آید، نکات بسیار ویژۀ دیگری را هم در خود دارد. یکی از ویژگی‌های این ویلاها تعبیه سیستم گرمایش از کف در تمامی ویلاهاست، این کار هم به تعادل دما کمک می‌کند و هم جلوی اتلاف انرژی را می‌گیرد. مجهز بودن آشپزخانۀ ویلاها به تمامی وسایل پخت و پز از ویژگی‌های دیگر این اقامتگاه‌هاست. چیدمان دکوراسیونی زیبا و مدرن و دارای مبلمان های راحتی برای استراحت؛ وجود تجهیزات صوتی و تصویری با کیفیت بالا دارا بودن پارکینگ‌های اختصاصی و ... از دیگر ویژگی‌های این اقامتگاه‌های کوهستانی و بسیار آرام است.

صرف صبحانه در تراس های زیبای ویلاهای گنجنامه

سازگاری با انواع سلیقه‌ها

۲0 واحد ویلای کوهستانی برای ۱۵۰ گردشگر برنامه‌ریزی شده که تقریباٌ تمام علائق را پوشش می‌دهد. اگر روحیه‌ای آرام دارید و فضاهای آرام را می‌پسندید شک نکنید که اولین و آخرین انتخاب اقامت در استان همدان، ویلاهای کوهستانی گنجنامه است. فضای اطراف ویلاها کوه‌ و دره‌هایی است که هم روایتگر تاریخ کهن همدان است و هم به تبعیت از صنعت گردشگری فضای مدرنی را به گردشگر ارائه می‌کند.

اگر روحیه‌ای دارید که چشم‌انداز برای‌تان مهم است و دوست دارید ساعات زیادی را با ایستادن مقابل چشم‌اندازی زیبا بگذرانید باز هم انتخاب اصلی شما ویلاهای کوهستانی دهکده گنجنامه است. چشم‌انداز دره‌های برف‌گیر (در زمستان) و سرسبز الوند زیبایی‌های منحصربه‌فردی را برای گردشگر رقم می‌زند.

نمای بسیار زیبای ویلاهای دهکده گنجنامه

سلیقه‌های دیگری که می‌توانند در ویلاهای کوهستانی ساعات خوشی را برای خود و همراهان رقم بزنند، سلیقه‌هایی هستند که از پخت و پز در سفر لذت می‌برند. از آنجایی که ویلاهای کوهستانی امکانات کافی برای هنرنمایی در حوزۀ آشپزی دارند، بنابراین علاقمندان به درست‌کردن غذا در سفر، احتمالا بهترین انتخاب برای‌شان این ویلاهای اقامتی باشد.

برخی دیگر از گردشگران جای پارکینگ خودرو هم برای‌شان مهم است. یکی دیگر از ویژگی‌های ویلاهای کوهستانی این است که جای مناسب برای پارک‌کردن خودرو برنامه‌ریزی شده است. گردشگران می‌توانند با خیال راحت وسیلۀ نقلیۀ خود را پارک کنند و نگران خودروی خود نباشند.

ویلاهای گنجنامه

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌تواند جذابیت برای حضور و اقامت گردشگر را بیشتر کند قیمت‌های اقامت در این ویلاهاست که در مقایسه با هتل ازرانتر است. برای اینکه اطلاعات دقیق‌تری از این ویلاهای کوهستانی و رزرو آن‌ها داشته باشید می‌توانید به سایت دهکده تفریحی توریستی گنجنامه سری بزنید و اطلاعات دقیقی از این ویلاها، تله کابین، تیرول، سورتمه ریلی، غار آکواریوم و ... کسب کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید