آموزش خرید و فروش وسایل منزل در سمساری آنلاین تهران

کدخبر: ۵۵۳۶۶۴
امروزه با توجه به گرانی های پیش آمده اکثر مردم ترجیح می دهند بسیاری از وسایل منزل خود را به صورت دست دوم از سمساری ها تهیه کنند. در این مقاله قصد داریم به آموزش خرید و فروش لوازم منزل در سمساری های آنلاین بپردازیم.
آموزش خرید و فروش وسایل منزل در سمساری آنلاین تهران

در این وضعیت اقتصادی کنونی و این که کشور ایران در تحریم قرار دارد، قطعا وسایلی که وارداتی می باشند دارای قیمت خیلی بالایی هستند که بیشتر افراد از پس خرید این نوع کالاها برنمی آیند، از سمت دیگر میتوان گفت اجناس موجود در بازار با افزایش قیمت رو به رو شده اند ولی سمساری ها در این شرایط همواره با مردم همراه می باشند.

معرفی شغل سمساری آنلاین

شغل سمساری آنلاین یکی از مشاغل واسطه گری اینترنتی می باشد. به این صورت که او یک وسیله را از یک شخص خریداری نموده و به شخص دیگر میفروشد ولی تفاوت اساسی که این کسب و کار با بقیه مشاغل دارد، قیمتی هست که ما بین فروشنده و خریدار مطرح می گردد.

در سمساری آنلاین چه لوازمی به فروش می رسد؟

آیا با خودتان فکر کرده اید که در یک سمساری آنلاین چه نوع وسایلی باید بخرید و چه نوع کالاهایی را میتوانید بیابید؟ در صورتی که به شما بگویم می توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در یک سمساری پیدا کنید اغراق نکرده ام، در یک سمساری می توانید چنین لوازم منزلی را بیابید:

  • میز

  • مبل

  • فرش

  • یخچال فریزر

  • گاز

  • موکت

  • وسایل آشپزخانه

  • ماشین لباسشویی

  • لوازم دکوری

  • لیوان و فنجان آنتیک

  • وسایل برقی منزل

جهت فروش وسایل منزل می توانید با سمساری صابری خریدار لوازم خانگی دست دوم در تماس باشید.

لوازمی که دکوری هستند، از جایگاه خاصی در یک سمساری برخوردار می باشند. حتی میتوانم این طور بگویم که این نوع کالاها برای خیلی از افراد شگفت انگیز بوده و بسیاری از افراد برای آن که دکوراسیون خانه خود را یکپارچه و زیبا کنند، نخست به سمساری ها مراجعه میکنند.

قشنگترین مدل فنجان ها، تابلوها، قندان ها و اشیا دیگر را می توانید در یک سمساری آنلاین مشاهده کنید. حتی مواردی که در هیچ مغازه ای پیدا نمیشود. مبل هایی سلطنتی که یادگاری از دوران جالب تری هستند و چوب آن گردو بسیار عالی می باشد و در هیچ جا چنین جنس با کیفیتش را پیدا نمی کنید.

البته تابلوهایی را هم میتوانید در سمساری های بیابید که سبب شگفتی خواهد شد، تابلوهای نقاشی بسیار نادر و حتی در بعضی مواقع جنس های اصلی که در جای دیگر ندیده اید. البته این موارد مربوط به سمساری هایی است که در کار عتیقه و جنس های کمیاب و نادر هستند زیرا که این تابلوها با هزینه هایی زیاد به فروش می رسند و خریدار اصولا از اصل بودن آنها با خبر است. در واقع می توان گفت هر انچه که میخواهید در یک سمساری آنلاین پیدا میشود.

چطور یک سمساری آنلاین پر درآمد داشته باشیم؟

جهت داشتن سمساری آنلاین پر درآمد انجام نکات زیر قطعا شما را به درآمد بالایی در زمینه خرید و فروش وسایل دست دوم منزل میرساند. این موارد عبارتند از:

توانایی مدیریت سمساری

شاید استفاده از کلمه مدیریت برای شغل هایی مانند سمساری و خرده فروشی، عجیب باشد ولی حقیقت ماجرا این است که کار سمساری به مدیریت زیادی نیاز دارد که اگر به درستی انجام نشود، کارها طبق خواسته ما پیش نمی روند.  این مورد را هم در نظر بگیرید که شغل  سمساری به تحرکات بدنی زیادی نیاز دارد.

چیدمان مناسب وسایل در سمساری

چینش و دکوراسیون وسایل در یک فروشگاه سمساری نظم و ترتیب آنچنانی ندارد و در نتیجه مشتری احتمال دارد از  چیزی خوشش بیاید که در زیر کالاهای دیگر باشد و مجبور باشید آن را    برای خریدار در بیاورید. مشکل بودن این کار نیاید روی چندانی ندارد و در نهایت شاید یک مشتری کالایی را بپسندد که در زیر وسایل دیگر قرار داشته باشد و مجبور هستید آن را برای مشتری بیرون بیاورید.

سختی این مسئله نباید هرگز روی خوشرویی شما و طرز برخورد تان با مشتری تأثیر بگذارد. برای دسترسی راحت به وسیله ها بهتر است که لوازم برقی ها را در یک طرف و ظروف آنتیک و عتیقه جات را در طرف دیگر بچینید تا هنگام جستجو برای یک کالای خاص معطل نشوید. این کار همچنین باعث می شود که مشتریان اجناس را بهتر ببینند.

آگاهی داشتن نسبت به وسایل پر طرفدار سمساری

چون لوازم درون سمساری از کالاهای اضافی مردم تهیه شده است، باید نسبت به اجناسی که برای مردم جذابیت بیشتری دارند، آگاهی کامل داشته باشید.اگر یک وسیله فرسوده و رنگ رفته را بخرید و بدون آن که دستی به سر و رویش بکشید آن را درون مغازه بگذارید، شک نکنید که تنها صاحب آن، خودتان خواهید بود. 

مغازه سمساری نیاز به طراحی دکوراسیون و حتی ویترینی برای نمایش اجناس ندارد، ولی شما چینش وسایل بسیار حائز اهمیت است. بهتر است از قفسه هایی استفاده کنید که بلندی آن ها تا سقف است تا با قرار دادن وسیله ها در این قفسه ها آن ها را در معرض دید عام مردم قرار بدهید. این مغازه نیازی به ویترین ندارد، اما نوع چیدمان مغازه خیلی اهمیت دارد.

خرید وسایل ارزان قیمت در سمساری

در شغل سمساری، اکثر سود شما از خرید لوازم منزل دست دوم است تا فروش آن ها. پس حتما در خرید این لوازم دقت کامل داشته باشید. دقت کنید که اجناس کار کرده را نباید با قیمت زیادی بخرید، چون شما می خواهید خودتان هم سودی روی این وسیله های خریداری بکشید، بنابراین قیمت این کالاها خیلی زیاد میشوند و در این صورت مردم ترجیح می دهند کالای نو را خریداری کنند که هم به صرفه است و هم کارایی بیشتری دارد و باعث می سود اجناس روی دستتان  بمانند. سودی که در این کار  بدست می آورید متغیر است و شاید روی یک کالا 100هزارتومان و روی کالای دیگر 10 میلیون سود داشته باشید.

آموزش خرید و فروش کالا در سمساری آنلاین

در بیشتر سمساری های آنلاین جهت فروش وسایل دست دوم خود، باید تا با آنها تماس بگیرید. بعد از این مرحله، کارشناسان سمساری به منزل یا محل کار شما مراجعه میکنند و کار قیمت گذاری لوازم شما را انجام خواهند داد. در نتیجه از این مرحله در صورتی که شما از قیمت اعلامی راضی باشید. سمسارها پول را به شما پرداخت میکنند و کالا را به سمساری انتقال میدهند.

در قدیم، شما برای خرید لوازم دست دوم منزل باید به سمساری های مختلفی مراجعه می کردید تا بتوانید وسایل مورد نظر خود را تهیه کنید. ولی با پیشرفت تکنولوژی و با توجه به این موضوع که خریدهای اینترنتی بسیار افزایش پیدا نموده است. سمساری ها جهت راحتی بیشتر مشتریان خود اقدام به ایجاد سایت سمساری آنلاین کرده اند. شما با مراجعه به وبسایت های خرید و فروش سمساری آنلاین، میتوانید راحت خرید کنید.

سمساری صابری به عنوان بهترین خریدار لوازم دست دوم شما و مجموعه ای پیشرو در صنعت سمساری آنلاین، امکان ارائه خدمات مختلف سمساری را به صورت آنلاین فراهم کرده است تا شما در صورت تمایل به خرید لوازم منزل، بدون نیاز به مراجعه حضوری به سمساری، خرید نمایید.

چطور اعتبار سمساری در تهران را بررسی کنیم؟

در صورتی که در مورد ویژگی های یک سمساری انلاین خوب بیشتر اطلاع داشته باشید، در گام نخست باید بگوییم که فعالیت این واحد صنفی، نیاز به کسب مجوزهای ضروری از برخی از ارگان های دولتی مثل شهرداری و… را دارد. به صورت مثال در صورتی که شخص سمسار بخواهد فعالیت خود را به صورت قانونی در سطح شهر گسترش دهد، باید مجوزهای را برای این کار داشته باشد. پس در غیر این صورت فعالیت آن غیرقانونی بوده و خرید کالا به صورت دست دوم از آن واحد صنفی، ریسک حساب می‌شود. 

سمساری در تجریش تهران

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید کافیست با یکی از شماره های موجود در وب سایت تماس بگیرید. سمساری تجریش آماده ارایه مشاوره رایگان به مشتریان گرامی می باشد.

پست-ویژه-تصویر

آدرس سمساری در تجریش تهران – شماره تماس سمساری در تجریش

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید