معرفی یکی از قدیمی ترین رستوران های تهران

کدخبر: ۵۵۵۲۸۰
رستوران ها از سال های دور برای عرضه یک سری از غذاهای خوشمزه و با کیفیت بالا به مردم راه اندازی شدند. هر یک از این رستوران ها دارای سبک خاصی بوده و انواع مختلفی از غذاها را در آن جا سرو می کنند. فاکتورهای زیادی باید در یک رستوران وجود داشته باشد تا بتواند به عنوان گزینه مناسبی برای مردم تبدیل شوند. یکی از این معیارها قدیمی بودن است. رستورانی که توانسته برای مدت طولانی خدمات غذایی ارائه دهد به احتمال زیاد دارای کیفیت مناسبی است. به همین دلیل ما نیز به معرفی یکی از قدیمی ترین رستوران های تهران رفتیم.
معرفی یکی از قدیمی ترین رستوران های تهران

رستوران طریقت تهران از زمان قدیم در شمال تهران به ارائه خدمات غذایی می پردازند. همیشه سعی کردند تا در کنار غذا، فضای عمومی جذابی برای افراد تهیه کنند. آیا موافق نیستید که فضای رستورانی که حدوداً یک صده قدمت دارد، چیز خاصی است؟ چه چیزی باعث شده است که بتواند برای مدت طولانی به تهیه غذاهای متنوع بپردازد. هنوز نیز با وجود تعداد زیادی از رستوران ها باز افراد زیادی را به خود جذب کند و گزینه اول بسیاری از افراد باشد.

اگر شما نیز مشتاق آن می باشید که با یک رستوران با قدمت و پرطرفدار آشنا شوید بهتر است تا انتها همراه ما باشید.

طریقت رستورانی با قدمت

در اکثر اوقات یکی از فاکتورهایی که می تواند ما در انتخاب هر چیزی به یک گزینه خاص سوق دهد، میزان سن ان برند است. زمانی که یک رستوران برای مدت های طولانی هنوز نیز خدمات دهی خود را انجام می دهد بنابراین توانسته است تعداد زیادی از مردم را به سمت خود جذب نماید و مشتری ثابتی برای خود داشته باشد.

امروزه تعداد زیادی از رستوران های جدید راه اندازی شده است که دارای غذاهای فست فودی یا ایرانی می باشند. در میان این حجم از گزینه ها اگر بعد از یک صده هنوز نیز جایگاه مناسبی در بین مشتریان داشته باشید باید گزینه مناسبی باشید. رستوران طریقت سعی کرده است در کنار تعیین قیمت مناسب به تهیه غذاهای با کیفیت بپردازد. در منو این رستوران می توانید تنوع زیادی از غذاهای ایرانی را مشاهده کنید که انتخاب هر کدام از آن ها می تواند وسوسه انگیز باشد.

یکی از مولفه های مهم مربوط به رستوران طریقت در کنار اصالت، به روز بودن است. در کنار طبخ غذاها با همان طعم قدیمی سعی کرده است تا نوع دکوراسیون رستوران و همچنین نحوه سرویس دهی را به ترکیبی از سنتی و به روز تبدیل کند.

ویژگی های مهم رستوران طریقت

یک رستوران خوب برای اینکه بتواند سال ها گزینه مناسبی برای مشتریان نسل های مختلف باشد باید دارای ویژگی های خاصی باشد. اینکه اطلاعات کافی داشته باشیم که چه چیزهایی باید تغییر کند و چه چیزهایی باید با همان اصالت پابرجا بماند، همگی نیاز به استراتژی و نقشه راه مناسب دارد. ما نیز در این بخش با بررسی رستوران طریقت قصد داریم راز ماندگاری این رستوران را بررسی کنیم.

حفظ کیفیت غذا

همیشه مردم به دنبال تهیه یک غذا با کیفیت هستند اگر هر غذایی را توسط یک تیم آشپزی حرفه ای تهیه کنید تفاوت آن را حس خواهید کرد. به یکی از بهترین گزینه های شما تبدیل می شود. رستوران طریقت غذاهای سنتی متنوعی ارائه می کند که برای بالا بردن کیفیت آن سعی می کند تا همان طعم قدیمی خود را حفظ کند. از بهترین مواد اولیه غذایی برای تهیه این غذاها استفاده می شود.

تدارک منو متناسب با ذائقه مشتریان

بعد از سال ها فعالیت در این حوزه رستوران طریقت سعی می کند تا در بازه های زمانی مشخص نسبت به ذائقه مردم اطلاعات جمع کند و متناسب با آن منو خود را تغییراتی دهد. چون در رستوران طریقت قرار است تا غذا مورد علاقه شما متناسب با سلیقه افراد تهیه شود بنابراین سعی می شود تا هر غذایی که طرفدار بیشتری دارد در منو رستوران طریقت جای گیرد. غذاها و پیش غذاها ترکیب مناسبی در کنار هم دارند و هر یک از ان ها در کنار هم می تواند گزینه بسیار جذابی باشد.

رستوران طریقت

تغییرات در سبک دکوراسیون

رستوران طریقت یک رستوران قدیمی است که اصالت خود را نه تنها در غذا بلکه در طراحی دکوراسیون فضا نیز حفظ کرده است. جایی که شما می توانید از شلوغی خیابان ها فاصله بگیرید و برای ساعتی نیز در فضایی کاملاً ایرانی حضور داشته باشید. علاوه بر آن راحتی در نشستن و استفاده از امکانات نیز دیده شده است.

تمیزی و رعایت بهداشت

یک اصل مهم در رستوران طریقت رعایت بهداشت است. همان چیزی که برای تک تک مردم مهم می باشد. شما حتی اگر بهترین غذا و فضا را با ارزان ترین قیمت ارائه کنید اما بهداشت را رعایت نکرده باشید نمی توانید استقبال مناسبی داشته باشید. تمیزی و بهداشت در همه مراحل تهیه و سرو اهمیت داده شده است.

به روز بودن در نحوه سفارش دهی

تنها روش حضوری برای سفارش دهی در دنیای دیجیتالی امروز جوابگو نمی باشد. سعی شده است تا راحت ترین روش های سفارش دهی را برای مشتریان فراهم شود. برای سفارش از رستوران طریقت می توانید از طریق تماس یا به صورت آنلاین و برنامه های موبایلی نیز این موضوع را انجام دهید.

سرویس دهی با احترام

هر یک از مشتریان ها برای کادر رستوران طریقت، محترم بوده و فرقی ندارد که این مشتری قدیمی یا جدید باشد.  همه آن ها برای مجموعه قابل احترام هستند و سعی می شود تا بهترین سرویس دهی انجام شود. این سرویس دهی می تواند به صورت حضوری و یا ارسال غذا باشد.

نتیجه گیری

در این جا به معرفی یکی از بهترین رستوران های قدیمی با طبخ غذاهای اصیل ایرانی پرداختیم. اگر شما نیز دوست دارید تا غذا مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت میل کنید بهتر است رستوران طریقت را جزو گزینه های خود قرار دهید. خوردن یک غذا ایرانی در کنار دکور جذاب و خدمات دهی مناسب می تواند یک شرایط ایده آل را برای شما فراهم کند. همه این فاکتورها با دیدی بسیار حساس تهیه شده است.

شما برای اینکه بتوانید از غذاهای رستوران طریقت استفاده کنید می توانید در فضای زیبا رستوران حضور پیدا کنید و میل نمایید و هم می توانید به صورت اینترنتی سفارش غذا داده و برای شما ارسال کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید