رایان پی استارت آپی که زود به بلوغ رسید

کدخبر: ۵۵۹۶۴۶
رایان پی به عنوان شرکت فعال در زمینه فناوری مالی فعالیت می کند که با ارائه درگاه پرداخت توانست استارت آپی باشد که در مدت زمانی کمی به بلوغ برسد.
رایان پی استارت آپی که زود به بلوغ رسید

عمر پرداخت‌یارها در ایران خیلی طولانی نیست اما در همین سال‌های پدید آمدن شرکت‌های پرداخت‌یار برای پوشاندن خلاء‌های موجود در شبکه‌ پرداخت کشور، برخی از پرداخت‌یارها به عنوان استارت‌آپ‌هایی پیشرو شناخته می‌شوند که توانسته‌اند در فضای رقابتی موجود، با سرعتی مثال‌زدنی مدارج ترقی را طی کنند و خیلی زود به بلوغ برسند.

درگاه پرداخت رایان پی که از آن تحت عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین درگاه‌های پرداخت یاد می‌شود، سرویس مالی استارت‌آپ موفقی است که به کمک یک تیم حرفه‌ای در مدت زمان کوتاهی به بلوغ رسید و توانست جایگاه خودش را میان صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین مختلف تثبیت کند و حتی سبب‌ساز رشد و ارتقاء بسیاری از آن‌ها شود. اما چه عواملی سبب موفقیت پرسرعت رایان پی به عنوان یک استارت‌آپ نوپا فناوری مالی شد؟ در این مقاله تلاش می‌کنیم برخی از مهم‌ترین این عوامل را بررسی کنیم.

اعتمادسازی و به روز رسانی

برای ماندن در کورس رقابت و پیشرو بودن، یک عامل بسیار برجسته بدون شک ایجاد اعتماد در میان مخاطبان است. رایان پی در مرحله‌ اعتمادسازی موفق عمل کرد و توانست طی مدت کوتاهی با برقراری امنیت پرداخت‌ها و دستیابی به آمار 99.5 درصدی پایداری تراکنش‌ها، توجه‌ها را به خود جلب کند. به علاوه در ابتدای فعالیت خود با گذراندن تست‌های امنیتی و فنی، مجوزهای لازم از بانک مرکزی و تایید سایت شاپرک خود را در قامت یک پرداخت‌یار رسمی معرفی کرد.

در این میان تجربه آرش سلیمانی در مدیریت تراکنش‌های فروش شارژ تلفن همراه الکترونیک به مشتریان حقیقی و حقوقی شرکت‌های نامداری مانند ایرانسل، همراه اول، بانک‌ ملت، آپ و... چالش‌های اولیه پرداخت یاری رایان پی را هموارتر نمود.

تخته گاز به سوی پیشرفت با به روزرسانی خدمات

بازار رقابتی به ویژه در تجارت الکترونیک و هر کسب‌وکار دیگر وابسته به آن، به روز بودن و ارتقاء کیفی و کمی محصولات و خدمات را می‌طلبد‌. رایان پی به عنوان یک استارت‌آپ موفق از این نکته غافل نبوده و همواره خدمات و سرویس‌های خود را در راستای بهبود تجربه کاربری مشتریان به روزرسانی کرده و شعار رایان پی همیشه در حال پیشرفت را سرلوحه خود قرار داده است.

 خدمات متنوعی مانند درگاه پرداخت اینترنتی به علاوه‌ی لینک پرداخت برای کسب‌وکارهایی که از سایت اختصاصی برخوردار نبودند و در سوشال مدیا فعالیت می‌کردند از نخستین سرویس‌های محبوب رایان پی به شمار می‌رفت. همچنین خدمات جانبی کاربردی و بسیار مطلوبی مانند کیف پول دیجیتال، قابلیت تسهیم خودکار وجوه واریزی، امکان انجام تسویه‌ در روزهای تعطیل، قابلیت گزارشگیری مدون از تراکنش‌های انجام‌شده، برقراری سیستم وفاداری مشتری تحت عنوان اختصاری دشت، اضافه نمودن منوی کد تخفیف و مواردی دیگری که به صورت مداوم به پنل مدیریتی آن اضافه می‌شود، از عوامل رشد و توسعه سریع این استارت‌آپ پیشرو بوده است.

خدمات رایان پی بی‌شک بیش آن چیزی است که بیان شد، با مراجعه به وب سایت رسمی rayanpay.com اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. همچنین با درخواست درگاه پرداخت، در کمتر از یک روز کاری کسب‌وکار شما به شبکه بانکی متصل و فروش آنلاین شما آغاز خواهد شد.

کارمزد و نحوه تسویه آفرهای ویژه و اثرگذار

یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در بازار رقابتی استارت‌آپ‌های فعال در صنعت پرداخت، نحوه تسویه و میزان کارمزد دریافتی است. مشتریان پرداخت‌یارها به دلایل مختلف، برای نمونه پیچیده بودن روند دریافت خدمات، قید درگاه مستقیم که رایگان است را می‌زنند و برای دریافت درگاه واسط به پرداخت‌یارها مراجعه می‌کنند. از آن‌جا که پرداخت‌یارها در ازای تراکنش‌های انجام شده کارمزد مشخصی از پذیرنده دریافت می‌کنند، دو ویژگی نحوه تسویه و میزان کارمزد دریافتی، عناصر اثرگذاری در انتخاب درگاه پرداخت خواهند بود.

رایان‌پی با ایجاد تنوع مدل‌های تسویه و امکان انتخاب آن توسط پذیرنده و به علاوه تعیین کارمزدی معقول و منصفانه‌ی یک‌درصدی آن‌هم تا سقف 2000 تومان، در این زمینه نیز از جمله ارزان‌ترین درگاه‌های واسط ایرانی به‌شمار می‌رود که روش تسویه مطلوبی نیز دارد و عموما در عرض 24 ساعت فرآیند تسویه را انجام می‌دهد. رایان‌پی به علاوه حتی این امکان را نیز برای پذیرنده فراهم کرده است در صورت تمایل، مشتری را به عنوان طرف پرداخت‌کننده کارمزد تراکنش‌ها تعیین کند که خود آفر بسیار ویژه‌ای به‌شمار می‌رود.

پرداخت‌یار رایان‌پی استارت‌آپ پیشرویی است که به کمک یک تیم متخصص موفق شده با آنالیز صحیح بازار و حرکت صحیح در جهت رشد و توسعه، به سرعت دوران بلوغ خود را تجربه کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید