آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای و کسب درآمد از آن

کدخبر: ۵۵۹۷۹۶
فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند تاثیر قابل توجهی در توسعه کسب و کار شما داشته باشند. روزانه افراد زیادی برای خرید محصولات متنوع از اینترنت استفاده می‌کنند. داشتن صفحه‌ای در اینترنت این مخاطبان را به شما و محصولاتتان هدایت می‌کند. در نتیجه سوددهی شما افزایش می‌یابد.
آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای و کسب درآمد از آن

 پس همان طور که می‌بینید وب سایت فروشگاهی باعث افزایش درآمد خواهد شد. اما چگونه می‌توانید وب سایت خود را راه‌اندازی کنید؟ پاسخ ساده است. پرتال صفر تا صد طراحی ساخت را به شما آموزش می‌دهد. برای یادگیری روش ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای تا پایان مقاله همراه ما باشید.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی با پرتال

قبل از اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی با سایت ساز لازم است با مزایای این روش آشنا شوید. در این صورت می‌توانید با خیالی آسوده به راه‌اندازی سایت خود اقدام کنید. سایت‌های طراحی شده با پرتال مزایای زیادی دارند. ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای با استفاده از سایت ساز بسیار آسان است. نتیجه کار نیز کاملا رضایت بخش خواهد بود. در ادامه به طور مختصر شما را با چند نمونه از مزایای طراحی سایت با پرتال آشنا می‌کنیم.

قالب‌های سایت

قالب سایت فروشگاهی مانند ویترین مغازه شما است. اولین چیزی که مشتری به آن جذب می‌شود ظاهر سایت است. مغازه‌های زیادی با وجود ارائه کالاهای باکیفیت به خاطر چینش نامناسب محصولات مشتریان بالقوه خود را از دست می‌دهند. برخی نیز با داشتن کالاهای متوسط با انجام دکوراسیون حرفه‌ای مشتری را به مغازه خود هدایت می‌کنند. پس واضح است که قالب یا همان ظاهر سایت فروشگاهی اهمیت زیادی دارد. بنابراین برای ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای باید بتوان قالبی حرفه‌ای داشت.

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای

قالب‌های ارائه شده در سایت ساز ویژگی‌های بی‌نظیری دارند. اول اینکه تعداد قالب‌ها زیاد است. یعنی بر اساس سلیقه‌های مختلف طراحی شده‌اند. قالب‌ها بسیار کاربردی هستند و نیاز مخاطب یکی از فاکتورهای اساسی در ساخت قالب‌ها بوده است. انتخاب قالب توسط خریدار صورت می‌گیرد. شما می‌توانید قالب‌ها را یکی یکی بررسی کنید و در نهایت قالب مورد نیاز سایت خود را انتخاب کنید.

 امکان تغییر قالب به صورت رایگان وجود دارد. اگر نتوانستید قالب مورد علاقه خود را پیدا کنید می‌توانید قالبی اختصاصی سفارش دهید. شاید دوست داشته باشید ظاهر سایت شما کاملا مخصوص به خودتان باشد. برای این کار کافی است برای طراحی قالب مخصوص و سفارشی با کارشناسان مجموعه ارتباط حاصل کنید. مهم‌تر از همه این موارد ویترین یا همان قالب سایت فروشگاهی شما کاملا رایگان است. هیچ هزینه‌ای بابت دریافت یا تغییر قالب پرداخت نمی‌کنید. دریافت قالب رایگان هزینه شما را کاهش می‌دهد.

مدیریت ساده سایت

مدیریت سایت‌های فروشگاهی پرتال بسیار ساده است. خرید محصولات از طریق درگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود. مبلغ پرداخت شده توسط مشتریان مستقیما به حساب شما واریز می‌شود. به دلیل ساخت سایت توسط خودتان هیچ شخص ثالثی به حساب شما دسترسی نخواهد داشت. فرآیند تولید محتوا در این سایت‌ها به سادگی انجام می‌گیرد. بدون نیاز به آموزش‌های پیچیده قادر خواهید بود محتوای حرفه‌ای بنویسید. تغییر صفحات و تصاویر سایت به راحتی و با چند کلیک ساده قابل انجام است.

 مدیریت اصلی سایت بر عهده شما است. با این حال اگر خواستید در انجام کارها نیرو استخدام کنید به راحتی قادر خواهید بود دسترسی نیروها را به بخش مدیریتی امکان پذیر سازید. برای مثال می‌توانید مدیریت پنل محتوا را در اختیار شخص دیگری بگذارید. با برون‌سپاری کارها و بر عهده داشتن مدیریت اصلی سایت می‌توانید به عملکرد فروشگاه خود بهبود ببخشید. با ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای قادرید ایمیل اختصاصی داشته باشید. شبکه‌های مجازی کسب و کار خود را به سایتتان متصل کنید. در این صورت هم به رشد سایت و هم به توسعه شبکه‌های اجتماعی خود کمک زیادی خواهید کرد.

 

پورتال

با پرتال از آخرین تغییراتی که بر سایتتان اعمال می‌شود مطلع می‌شوید. انجام این کار از طریق پیامک یا ایمیل صورت می‌گیرد. بنابراین اگر بخش مدیریتی را برون‌سپاری کرده‌اید نیاز نیست نگران باشید. کوچک‌ترین کارها از طریق ایمیل یا پیام کوتاه به گوش شما خواهد رسید. بنابراین نیازی نیست دائما به سایت خود سر بزنید. با سایت ساز پرتال قادر خواهید بود پیشرفت سایت خود را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. با ابزارهایی که در اختیارتان قرار می‌گیرند می‌توانید اطلاعات زیادی را درباره مشتریان خود پیدا کنید. این اطلاعات کمک زیادی به بهبود عملکرد شما و در نتیجه پیشرفت سایت و افزایش مشتری خواهد داشت.

ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای با سایت ساز

حالا که با مزایای ساخت سایت فروشگاهی با سایت ساز پرتال آشنا شدید، نوبت به آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی می‌رسد. طراحی سایت با سایت ساز در چند قدم ساده انجام می‌شود. قبل از شروع حتما درباره هدف خود از راه‌اندازی سایت به خوبی فکر کنید. چراکه تمام مراحل توسط شما انجام می‌گیرند. برای مثال لازم است برای وب سایت خود نامی را انتخاب کنید. این نام می تواند برگرفته از کار شما باشد یا بر اساس اسم مغازه انتخاب شود. انتخاب نام دامنه امری شخصی است. با این حال بهتر است چند اسم را یادداشت کنید. چراکه برخی از ایده‌های شما قبلا انتخاب شده‌اند.

 پس از تصمیم گیری درباره نوع فروشگاه، هدف و نام دامنه می‌توانید کار خود را آغاز کنید. قدم اول برای ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای ثبت نام در سایت پرتال است. این کار با استفاده از شماره تماس و ایمیل انجام می گیرد. در ادامه کافی است مراحل انتخاب قالب و نام دامنه را یک به یک انجام دهید.

سایت ساز پرتال بیش از ۵۰ قالب آماده را در اختیار شما قرار می‌دهد. تنوع قالب‌ها کار شما را آسان می‌کند. نگران نباشید در صورتی که پس از گزینش قالب از انتخاب خود پشیمان شدید می‌توانید قالب خود را تغییر دهید. انجام این کار هزینه‌ای ندارد و کاملا رایگان است. با سایت ساز پرتال می توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تنها با طی کردن چند مرحله ساده فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی اگر به طور حرفه‌ای طراحی شود به راحتی می‌تواند به جایگاهی مطمئن در گوگل دست پیدا کند. ورود به صفحات اول گوگل به معنی رشد بی‌نظیر مشتریان است. بنابراین اگر قصد پیدا کردن یا افزایش تعداد مشتریان را دارید، لازم است هر چه سریع‌تر به راه‌اندازی سایت اقدام کنید. در این مقاله به بررسی روشی بسیار ساده برای طراحی سایت فروشگاهی پرداختیم. لازم به ذکر است که زیرساخت‌های سایت‌های پرتال کاملا حرفه‌ای هستند و استانداردهای لازم را دارند. برای ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای اینجا کلیک کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید