صرافی bingx چیست؟

کدخبر: ۵۶۰۴۴۰
صرافی bingx یک صرافی بین‌المللی غیرمتمرکز بوده که از سال 2018 شروع به فعالیت نمود. هم ‌اکنون این صرافی در بیش از 100 کشور دنیا نمایندگی فعال دارد. در سال گذشته این صرافی پیشرفت چشمگیری داشته و در سایت Trading View برترین بروکر سال معرفی شد.
صرافی bingx چیست؟

 بینگ ایکس ویژگی‌ها و امکانات مختلفی داشته و کاربران حوزه ارز دیجیتال، فارکس و دیگر بازارهای مالی را به‌سمت خود جذب نموده است. به ‌همین جهت بر آن شدیم تا در این مقاله به معرفی این صرافی بپردازیم.

مزایای صرافی بینگ ایکس

مزایای صرافی بینگ ایکس

برخی از مزایای استفاده از این صرافی عبارت است از:

کپی ترید

صرافی bingX قابلیتی را ایجاد نموده تا شما بتوانید معامله‌گران معروف بازار را شناسایی نموده و در صورت نیاز بخشی از سرمایه خود را برای معامله سرمایه‌گذاری نمایید. در این روش به میزان سرمایه خود در ضرر یا سود شریک خواهید بود. در ادامه مطلب به معرفی کامل این ویژگی‌ خواهیم پرداخت.

معامله اهرمی تا حداکثر 150 برابر سرمایه

صرافی بینگ ایکس قابلیت استفاده از معاملات اهرمی را تا حداکثر 150 برابر سرمایه‌تان را برای شما فراهم نموده تا در نوع خود مزیتی مناسب را برای کاربران حرفه‌ای ایجاد کند.

کوپن‌های مناسبتی و بونوس

بونوس مزیتی است که برخی صرافی‌ها مانند صرافی Bingx برای اولین ورود یا ثبت نام در صرافی بینگ ایکس با تخفیف کارمزد و همچنین برای گرامی­داشت رویدادهای مهم به تریدرهای خود اختصاص خواهد داد. بینگ ایکس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بونوس مناسبی را برای کاربران در نظر گرفته است. در قسمت‌های بعدی به این مورد اشاره خواهیم کرد.

امکان معامله در تریدینگ ویو

امکان متصل­شدن اکانت ترید به پلتفرم تریدینگ ویو، برای تریدکردن مستقیم از مسیر صفحه چارت تریدینگ ویو وجود خواهد داشت. به ‌همین جهت کاربران خواهند توانست به ‌طور لحظه‌ای با متصل‌شدن صرافی bingx به تریدینگ ویو بر روی چارت خود معامله کنند.

توجه داشته باشید که در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بینگ ایکس نرخ کارمزد پایین‌تری را برای انجام معاملات از کاربران دریافت خواهد کرد.

پشتیبانی فارسی

بینگ ایکس برای کاربران ایرانی خود پشتیبانی فارسی ارائه کرده است. کاربران ایرانی برای آسان‌تر شدن کارشان می‌توانند به سایت Bingx مراجعه کرده یا با اپلیکیشن آن در نسخه اندروید و IOS معاملات خود را انجام دهند.

در گروه تلگرامی این صرافی ملیت‌های مختلف با زبان‌های متفاوت وجود دارد. همچنین با توجه به محبوبیت بازارهای فارکس و کریپتو نزد ایرانیان، صرافی bingX گروه فارسی تشکیل داد تا بتواند خدمات خود را به این افراد به ‌صورت بهتری ارائه کند.

در دیگر شبکه‌های اجتماعی هم این صرافی گروه‌هایی را تشکیل داده و از آنها حمایت و پشتیبانی می‌نماید و جدیدترین رویدادها، اخبار و ... را منتشر خواهد کرد. به ‌منظور دسترسی و برای ارتباط با پشتیبانان فارسی از طرق زیر می‌توانید استفاده نمایید.

  1. /BingXPersian
  2. bingxpersian

ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

ثبت‌نام در این صرافی بسیار آسان بوده و با یک ورود ساده به سایت bingx /partner/Asia، بر روی Register کلیک نمایید و ایمیل خود را ثبت کنید. به ایمیلی که وارد می‌کنید یک کد فرستاده خواهد شد. کد را در کادر وارد نموده و بر روی Register کلیک نمایید تا مراحل ثبت‌نام شما کامل شود.

به‌ خاطر داشته باشته باشید که حساب صرافی bingx و ایمیل شما به یکدیگر متصل خواهد شد. باید موارد امنیتی را رعایت کنید، برای این کار می‌توانید یک رمز عبور پیچیده را برای ایمیل­تان انتخاب کنید تا در ورود به آن برای دیگران مشکل ایجاد شود.

پیشنهاد می‌شود که رمز عبور ایمیل و حساب بینگ ایکس خود را در جایی امن نگهداری کنید.

بینگ ایکس در فارکس

شما از طریق این صرافی می‌توانید انواع معاملات جفت‌ارزها، طلا و ارز دیجیتال را انجام داده و معاملات فارکس را به ‌راحتی پیگیری کنید. همچنین برای انتقال پول و تبدیل ارزها به یکدیگر نیز مشکلی نخواهید داشت.

کپی ترید در بینگ ایکس

کپی ترید یعنی کاربر بتواند معاملات تریدرهای حرفه‎ای در بازار را دنبال نموده و به‌ طریقی شروع به کپی‌کردن معاملات آنها کند. در این روش اگر تریدر حرفه‌ای پوزیشن معاملاتی خود را در صرافی bingx باز نماید، در اکانت شخصی شما نیز آن معامله باز خواهد شد.

 صرافی بینگ ایکس یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین پلتفرم‌های فعال در حوزه کپی تریدینگ است. به‌ع نوان یک کاربر معمولی می‌توانید اطلاعات معقولی که از ترید دارید را توسط استراتژی معامله‎گران قوی، با یک کلیک به ‌راحتی کپی کرده و از طریق آن به‌آسانی سود درخوری به‌ دست آورید. دقت داشته باشید که در این راه علاوه ‌بر سود در ضرر این تریدرهای حرفه‌ای نیز شریک خواهید شد.

به ‌همین جهت این صرافی، این امکان را در اختیار شما گذاشته تا بتوانید درصد مشخصی از موجودی حساب خود را به کپی ترید اختصاص دهید. سوشال ترید بینگ ایکس علاوه ‌بر افراد دنبال‌کننده برای تریدر معاملات نیز سودآور خواهد بود.

 برای نمونه در خریدوفروش‌های استاندارد فیوچرز صرافی BingX تا 12 درصد از سود دنبال‌کننده‌ها را به تریدر اصلی پرداخت خواهد کرد. به ‌سبب مزایای عالی پلتفرم کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس، این پلتفرم در فضای دیجیتال کاربران فعال زیادی دارد.

کوپن‌ها بونوس‌های بینگ ایکس

کوپن و بونوس بخش جذاب هر صرافی است. بونوس‌ها در این صرافی انواع مختلفی خواهد داشت. برای نمونه کوپن تخفیف در کارمزد صرافی که با فعال شدن کارمزد معاملات از این کوپن کسر خواهد شد. همچنین در رویدادها، دعوت دوستان، ثبت‌نام اولیه و ... بونوس‌های در نظر گرفته شده که از محبوب‌ترین بونوس‌های این صرافی هستند.

بعد از ثبت‌نام در صرافی bingx کوپن تخفیف ده یا 20 دلاری دریافت خواهید نمود. دو مدل از بونوس‌های بینگ ایکس شامل بونوس ترید پرپچوال و بونوس استاندارد فیوچرز خواهد بود. بونوس ترید پرپچوال به انتخاب معامله‌گر در یکی از معاملات او اضافه خواهد شد.

با بونوس ترید استاندارد فیوچرز معامله‌گر می‌تواند معامله را در قسمت استاندارد با ضریب مشخص و بدون محدودیت زمانی باز نماید. از مزایای این صرافی این است که اکثر بونوس‌های بینگ ایکس از این مدل هستند. نکته جالبی که در زمینه کوپن این صرافی  وجود دارد این است که برخی از رویدادها و مسابقات برای دریافت بونوس، مرتبط با فرهنگ ایرانیان خواهد بود.

ازجمله مزایا به‌ خصوص برای ایرانیان می‌توان به رویداد مرتبط با یلدا، مسابقات تلگرام، جشن نوروز و ... اشاره نمود.

معامله در تریدینگ ویو

معامله در تریدینگ ویو

تریدینگ ویو ساختاری دارد که اطلاعات مشخص و دقیقی از وضعیت بازار معاملات در اختیار کاربران بازارهای مالی قرار می‌دهد. صرافی Bingx این قابلیت ایجاد کرده‌است تا مشتریان بتوانند به ‌صورت مستقیم اکانت خود را به تریدینگ ویو متصل نمایند و از این راه به‌ صورت هم‌زمان ترید و تحلیل را نیز انجام دهند.

تحلیل‌گران و معامله‌گران حرفه‌ای در بازار اهمیت زیادی برای این ویژگی قائل خواهند بود. زیرا با متصل­شدن اکانت صرافی به Trading view می‌توانند در لحظه، بر روی چارت تحلیلی خود اقدام به خرید و فروش نمایند.

نحوه گرفتن جایزه از bingx

بینگ ایکس برای حمایت از کاربران خود بونوس یا پاداش اعطا خواهد کرد. البته لازم است کارهایی را انجام دهید. برای نمونه باید در فیوچرز معاملاتی داشته باشید. مثلاً معامله اسپات داشته باشید یا در کپی تریدینگ سرمایه‌گذاری نمایید.

 معامله اهرمی یا فیوچرز در bingx

معاملات آینده‌نگر یا معاملات فیوچرز در بازار مشتقات کریپتو صورت می‌‌گیرد و شامل توافق بین دو کاربر فروشنده و خریدار به‌منظور فروش رمزارز در آینده خواهد بود. داده‌های آتی برای پیش‌بینی حرکات قیمت در بازار آینده صرافی bingX استفاده خواهند شد.

نکته قابل توجه ریسک معاملات آینده خصوصا در مواقع استفاده از اهرم‌های معاملاتی بالا خواهد بود که می‎تواند در نتایج منفی بازار، سرمایه‌گذاری شما را با ضرر و زیان بیشتری همراه نماید. اگر تریدر حرفه‌ای هستید با این روش خواهید توانست سود بیشتری را کسب کنید.

یکی از ویژگی‌های  این صرافی امکانات معاملاتی آتی آن است. به‌ خصوص که برخی از صرافی‌های بین‌المللی دسترسی ایرانیان را محدود نموده و از معاملات این افراد در فیوچرز پشتیبانی نخواهند کرد. صرافی bingx از بهترین نمونه‌های صرافی آنلاین ارز دیجیتال در دنیاست و کاربران ایرانی از طریق آن می‌توانند بدون محدودیت برای معاملات فیوچرز برنامه‌ریزی کنند.

همچنین Bingx می‌تواند امکان استفاده از اهرم معاملاتی تا 150 برابر را برای کاربران فراهم کند. این عامل مزیتی بزرگ برای طرفداران معاملات اهرمی است.

کارمزد معاملات استاندارد فیوچرز

نرخ کارمزد معاملات 0.075 درصد است که نرخ فعلی آن تا 0.045 درصد تخفیف داده می‌شود.

نرخ کارمزد کپی ترید 0.075 درصد است که نرخ فعلی آن تا 0.0375 درصد تخفیف داده می‌شود.

کارمزد معاملات Perpetual Future

سفارشاتی که باید سریع اجرا شوند 0.075 درصد بوده که نرخ فعلی آنها تا 0.040 درصد تخفیف داده می‌شود.

سفارشاتی که در حال انتظار هستند 0.045 درصد بوده که نرخ کارمزد فعلی آنها تا 0.020 درصد تخفیف داده می‌شود.

در نهایت لازم به تذکر خواهد بود که کارمزد این صرافی به ‌ازای هر مقداری از معامله یا برداشت معقول بوده و به این دلیل نیز بین کاربران شهرت دارد.

آیا صرافی bingx معتبر است؟

صرافی Bingx در رده‌بندی سایت مرجع و معتبر کوین‌مارکت‌کپ دارای رتبه ۳۱ است. البته این رتبه‌بندی متغیر بوده و می‌تواند بیشتر یا کمتر شود. این صرافی جزو ده صرافی برتر بوده و میانگین حجم خریدوفروش روزانه آن بسیار قابل‌قبول و موجه است.

به‌ خاطر بسپارید که قرار گرفتن این صرافی در سایت کوین‌مارکت‌کپ بسیار مهم بوده و باعث می‌شود تا اعتبار مناسبی را کسب نموده و اعتماد معامله‌گران را به خود جلب نماید. همچنین این صرافی بیش از 1000 رمزارز را پشتیبانی خواهد کرد.

طبق اطلاعات سایت similarweb سایت این صرافی به‌طور میانگین ماهیانه هشت میلیون بازیدکننده داشته که رقم بسیار مناسبی برای یک سایت صرافی است.

تا همین لحظه هیچ خبری مبنی بر هک شدن صرافی Bingx، پولشویی و یا کلاهبرداری ارزهای دیجیتال از سوی (BingX) انتشار نیافته و این بروکر هنوز هم به افراد زیادی خدمات ارزی ارائه می‌دهد. در صورتی ‌که مشکلی در این‌باره پیش بیاید می‌توانید اخبار مربوط به آن را از سایت‌های تخصصی صرافی ارز دیجیتال مطلع شوید.

امکانات و خدمات bingx

BingX طیف مناسبی از خدمات و امکانات را برای مشتریان خود فراهم نموده است که در ادامه به معرفی این خدمات خواهیم پرداخت.

معاملات اسپات Spot

در صرافی Bingx شما می‌توانید نزدیک به ۳۰۰ توکن را به‌طور جفت‌ارز و تک‌ارز مبادله نمایید و به فروش و خرید آن بپردازید. همچنین این صرافی دارای کیف پول اختصاصی بوده و کاربران برای نگهداری دارایی‌ها خود نگرانی نخواهند داشت.

معاملات آتی Perpetual Futures

یکی دیگر از امکانات این صرافی معاملات آتی همراه با اهرم است. قراردادهای آتی به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را معامله کنند و از ریزش قیمت‌ها نیز سود خوبی کسب نمایند، البته بدون اینکه واقعاً آنها را در اختیار بگیرند.

ترید در بازار فارکس

امکان ترید و معامله در بازار فارکس بسیار مهم است. این بستر می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند تا برخی نمادهای فارکس را در صرافی Bingx خریدوفروش نمایید.

اتصال اکانت به سایت

یکی دیگر از امکانات صرافی اتصال اکانت به سایت تریدینگ ویو (Tradingview) خواهد بود. با استفاده از این قابلیت خواهید توانست، معاملات خود را در سایت تریدینگ ویو انجام داده و آنها را مدیریت نمایید.

قابلیت کپی تریدینگ

در کپی تریدینگ خواهید توانست با بررسی سابقه تریدرها اکانت مخصوص به‌خود را به حساب دیگر کاربران متصل نمایید تا معاملات آنها نیز برای شما ثبت‌ شده و بتوانید بازار را رصد کنید.

پشتیبانی از واحد ریال

امکان مشاهده قیمت رمزارزهای مختلف به ریال، یکی دیگر از امکانات این صرافی است که در بازار اسپات آن می‌توانید قیمت ارزهای موجود را مشاهده نمایید.

کارمزدهای بینگ ایکس

کارمزد برداشت صرافی‌ها معمولا برای رمزارزهای مختلف متفاوت خواهد بود. به‌ طور مثال برای بیت‌کوین 0.0005 بیت‌کوین به ‌ازای هر برداشت خواهد بود و برای اتریوم 0.007 اتریوم به‌ازای هر برداشت اتریوم دریافت خواهد شد. برای ریپل نیز 0.25 ریپل به ‌ازای هر تراکنش برداشت می‌شود.‌

جمع‌بندی

برای نقل و انتقالات ارزی خود نیاز دارید تا در یک صرافی آنلاین مانند صرافی bingx ثبت‌نام کنید. این صرافی آنلاین یکی از محبوب‌ترین و سریع‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز در دنیاست که برای ایرانیان نیز پشتیبانی فارسی ارائه داده است.

اگر در زمینه بازارهای دیجیتال تازه‌کار هستید، این صرافی یک راه مطمئن برای خرید آسان ارزهای دیجیتال، طلا و ... است. توجه داشته باشید که فعالیت در بازارهای دیجیتال مانند فارکس و ... و همچنین فعالیت در صرافی‌های نامعتبر با ریسک‌هایی همراه بوده و می‌تواند برای شما ضرر مالی به‌همراه داشته باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سهام در روز سه‌شنبه؛

      اقتصادنیوز: امروز برای هفتمین روز معاملاتی متوالی شاخص بورس ریزش کرد.

    کارگزاری مفید