معرفی یک شغل پردرآمد کم هزینه در شب عید

کدخبر: ۵۶۰۹۷۸
اسفندماه یکی از پرهزینه‌ترین ماه‌های سال است. از خرید لباس و میوه و آجیل شب عید گرفته تا کارهای خانه‌تکانی و نظافت منزل، باعث می‌شود هزینه‌های این ماه به طرز عجیبی زیاد باشد.
معرفی یک شغل پردرآمد کم هزینه در شب عید

یکی از راه‌هایی که از طریق آن می‌توان تا اندازه‌ای هزینه‌های سنگین شب عید را پوشش داد، داشتن یک شغل پردرآمد در شب عید است. شغلی که هزینه زیادی برای راه‌اندازی و انجام نداشته باشد و درآمد خوبی ایجاد کند. یکی از این شغل‌ها، کار به عنوان یک راننده در تاکسی اینترنتی مانند تپسی است. برای داشتن این شغل تنها به یک ماشین،  گواهینامه و ارائه گواهی عدم سوءپیشینه نیاز است تا بتوان در شلوغی شب عید و نیاز شدید مردم به استفاده از ماشین، درآمد بالایی داشت.

درآمدزایی در شب عید

شب‌های عید پر رفت و آمد و پر خرید است. مردم برای رسیدن به کارهای عید، انجام خریدها، خانه تکانی‌ها و تمام کردن کارهای باقیمانده خود به شدت در تلاطم و تلاش هستند و نیاز دارند تا در ترافیک شهری، به راحتی به مکان مورد نظر خود برسند. یا اینکه بعد از یک روز طولانی خرید و انجام کارها، به موقع به منزل خود باز‌گردند. در این شرایط است که سفیران تپسی می‌توانند از این فرصت پیش‌آمده استفاده کنند و با انجام سفرهای مختلف در طول روز، از شغل پردرآمد خود در شب عید درآمد زیادی به دست بیاورند.

yGMqrWXRwZY5

 معرفی کار پردرآمد برای عید با هزینه کم

اگر بخواهید در شب عید درآمد زیادی به دست بیاورید، لازم است از قبل هزینه و سرمایه زیادی برای کار شب عید خود اختصاص دهید. به عنوان مثال میوه‌فروشان باید بیشتر سرمایه خود را برای خرید شب عید مردم کنار بگذارند و منتظر خریداران بمانند؛ اما شغل رانندگی برای تاکسی اینترنتی تپسی نیازی به سرمایه‌گذاری خاصی ندارد و همیشه مسافران و خواهان خود را دارد. به همین دلیل می‌توان شب عید با هزینه کم، کاری پردرآمد داشت.

تاکسی اینترنتی

تاکسی‌های اینترنتی مانند تپسی در چند سال اخیر توانسته‌اند جایگزین آژانس‌های قدیمی شوند و در هر لحظه به صورت آنلاین یک ماشین مناسب در دسترس مسافران خود قرار دهند. این نوع جدید شرکت‌ها، برای گروه بسیار بزرگی از افراد، درآمد ثابت روزانه و درآمد دوم ایجاد کرده‌اند و هم از طرف مسافران و هم از طرف راننده‌ها محبوبیت بالایی دارند. حضور تاکسی‌های اینترنتی در شهرهای شلوغ و پرترافیک باعث شده است، راننده‌ها درآمد زیادی داشته باشند و مسافران هم با خیال راحت سفرهای درون‌شهری خود را انجام دهند.

تپسی

اگر شما هم دوست دارید در تپسی، یکی از محبوب‌ترین تاکسی‌های اینترنتی ایران ثبت نام کنید و درآمد بالایی داشته باشید، می‌توانید با داشتن شرایط زیر به عنوان سفیر در این شرکت مشغول به کار شوید.

شرایط ثبت نام تپسی

شرایط لازم برای ثبت نام به عنوان سفیر در تپسی به این صورت است که:

یک خودرو سواری داشته باشید. این خودرو سواری باید چیزی به غیر از ماشین‌های پیکان و پی کی باشد.

از تاریخ صدور گواهینامه شما، حداقل 3 ماه گذشته باشد.

ماشین شما، بیمه شخص ثالث معتبر داشته باشد.

در فرماندهی‌های انتظامی کشور، مدرکی مبنی بر سوءپیشینه شما وجود نداشته باشد.

ساکن یکی از شهرهای تحت پوشش تپسی باشید.

درآمد تپسی

درآمدی که به عنوان راننده فعال در تپسی به دست می‌آورید، بر اساس چند متغیر زیر ممکن است متفاوت باشد:

شهری که در آن سکونت دارید و قرار است در آن فعالیت کنید.

مدت زمانی که در روز مسافران را در شهر جابه‌جا می‌کنید.

اگر بخواهید میزان درآمدتان را از تپسی بدانید، می‌توانید به سایت تپسی بخش ثبت نام راننده مراجعه کنید و با واردکردن اسم شهر و ساعت کاری روزانه‌تان، میزان درآمد خود را به صورت تخمینی ببینید.

ثبت نام تپسی2

رانندگی در تپسی یک شغل پردرآمد کم هزینه در شب عید

رانندگی در تپسی چه برای افرادی که به عنوان شغل اول این کار را انتخاب می‌کنند، چه افرادی که می‌خواهند درآمد اضافه‌ای علاوه بر شغل اصلی‌شان داشته باشند؛ پردرآمد است. این کار به ویژه در زمان‌های شلوغ سال مانند شب عید، که مسافران به تاکسی‌های اینترنتی نیاز بیشتری دارند محل درآمدی خوبی دارد. پس اگر به دنبال درآمد بیشتری در شب عید هستید، می‌توانید روی رانندگی در تپسی به عنوان یک شغل پردرآمد کم هزینه شب عیدی حساب باز کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید