عیب یابی و تعمیر بخارشوی دلونگی

کدخبر: ۵۶۱۰۰۶
برای تشریح معایب می‌توان اینگونه گفت که در صورت استفاده نادرست و اشتباه، مشکلاتی ظاهر خواهند شد که شما را اذیت خواهند کرد. به همین دلیل بهتر است به جای کلمه معایب از کلمه محدودیت استفاده شود؛ به عبارتی دیگر تمامی بخارشوی‌ها دارایی محدودیت‌هایی هستند که باید از آنها حذر کنید
عیب یابی و تعمیر بخارشوی دلونگی

همچون هر وسیله الکترونیکی دیگری، تعمیرات بخارشوی و مشکلاتی که برای آن رخ می‌دهدبه مرور زمان به یکی از دغدغه های دارندگان این وسیله بدل خواهد شد.

در ادامه این گزارش قصد داریم تا به نحوه تعمیر بخارشوی دلونگی و مشکلات رایج آن بپردازیم.

معایب احتمالی بخارشوی دلونگی

آنچه ممکن است گذر شما را به مرکز تعمیر بخارشوی دلونگی بیندازد شامل مواردی می شود که در ادامه به آن می پردازیم؛ در حقیقت علیرغم اینکه بخارشوی دلونگی یک وسیله کارآمد و مهم بوده اما دارای مزایا و معایبی است.

به‌طور کلی، برای تشریح معایب می‌توان اینگونه گفت که در صورت استفاده نادرست و اشتباه، مشکلاتی ظاهر خواهند شد که شما را اذیت خواهند کرد. به همین دلیل بهتر است به جای کلمه معایب از کلمه محدودیت استفاده شود؛ به عبارتی دیگر تمامی بخارشوی‌ها دارایی محدودیت‌هایی هستند که باید از آنها حذر کنید؛

  • به هیچ وجه پارچه‌های ظریف را با بخارشوی تمیز نکنید.

  • از بخارشوی کردن دیوار‌های رنگ شده بپرهیزید.

  • به هیچ وجه وسایل برقی را با بخارشوی تمیز نکنید.

  • از بخارشوی کردن محیط‌های صیقلی بپرهیزید.

  • هنگام تمیز کردن، بخارشوی را به مدت طولانی برروی سطوح کاغذی نگه ندارید.

  • قبل از بخارشوی کردن هر وسیله‌ای به میزان تحمل دمای آن توجه کافی شود.

روشن نشدن بخارشوی دلونگی

فرقی نمی کند از چه برند یا مدلی استفاده کنید، روشن نشدن بخارشوی، از مسائلی است که می تواند به هر دلیلی اتفاق بیافتد. روشن نشدن بخارشوی دلونگی می تواند به دلیل موارد زیر باشد؛

  • استفاده مداوم از دستگاه: هنگام استفاده از بخارشوی بهتر است هر چند دقیقه یک بار دستگاه را به طور کامل خاموش کرده تا قطعات داغ نکنند. در صورت داغ شدن قطعات، دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود. در این مواقع می‌توانید طبق نظر کارشناس اقدام به رفع اشکال کنید.

  • اتصلات غیر استاندارد برقی: اتصال دوشاخه بخارشوی حتما باید به پریزی استاندارد صورت بگیرد زیرا بخارشوی در زمان روشن بودن ولتاژ بالایی مصرف می‌کند؛ در غیر این صورت احتمال آسیب دیدن دستگاه و روشن نشدن آن محتمل خواهد بود.

  • خراب شدن دگمه خاموش و روشن: خراب بودن دکمه یا شل شدن آن نشان دهنده این است که دکمه از درون دچار صدمه و شکستگی شده و اتصال دکمه با مدار برقرار نمی شود. این مشکل دلیل بر روشن نشدن دستگاه خواهد بود، به همین دلیل در هنگام فشردن دکمه‌های بخارشوی دلونگی باید به آرامی اقدام کنید.

بخار نکردن دستگاه

مکانیزم عملکرد بخارشو اینگونه است که ابتدا آب را به حالت جوش آورده و سپس با فشار بالا و به شکل بخار، خارج می‌کند. حال ممکن است در مسیر انجام این فرآیند، مشکلاتی به وجود آید و عملکرد بخارشوی به طور کلی مختل شود.

بخار نکردن بخارشوی دلونگی به موارد متعددی بستگی دارد که عبارتند از: مسدود بودن منافذ بخارشوی، داغ نبودن آب به حد کافی و همچنین شل بودن کلاهک مخزن.

آبریزش دستگاه به هنگام کار

آبریزش دستگاه به هنگام کار

زمانی که نشتی دستگاه زیاد باشد، منجر به خارج نشدن بخار، کم شدن فشار بخار یا خارج شدن آب از دستگاه بخارشوی دلونگی شود. عوامل مختلفی از جمله ضربه خوردن دستگاه باعث آسیب دیدن قطعات می‌شود. در صورتی که هر یک از اجزای بخارشوی دچار نشتی یا سوراخ شدگی شده باشند؛ با نشتی آب در دستگاه مواجه می‌شوید. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید بهتر است سریعا به مراکز عیب یابی و تعمیر بخارشوی دلونگی مراجعه نمایید و به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر دستگاه نکنید.

هزینه عیب یابی و تعمیر بخارشوی دلونگی

تخمین هزینه تعمیرات با توجه به نوسان مداوم قیمت ها کار چندان ممکنی نیست ضمن اینکه باید نوععیب دستگاه شما نیز باید مشخص شود؛ به فرض هزینه تعویض بویلر به نسبت قطعه ای همجون ترموستات بسیار متفاوت خواهد بود.

توصیه می شود به صورت حضوری به یکی از شعب مجموعه آریابهکار مراجعه کرده تا متخصصین با بازبینی کامل دستگاه در همان لحظه، با توجه به مشکل پیش آمده به شما مشتریان عزیز اعلام هزینه نمایند. همچنین در صورتی که شرایط مراجعه حضوری را ندارید، می‌توانید از پیک رفت و برگشت شرکت صرفا برای تهران استفاده نمایید.

شرکت آریابهکار

نکته پایانی

شرکت آریابهکار با ۲ شعبه در شرق و غرب تهران، آماده خدمت رسانی تعمیر بخارشوی دلونگی در تمامی نقاط تهران است. آریابهکار با بیش از ۳۰ سال سابقه به همراه کادری مجرب و ماهر با به‌کارگیری پیک رفت و برگشت رایگان، تماماً تلاش خود را برای صرفه جوی در وقت شما عزیزان به کار برده است.

تمامی تعمیرات انجام شده توسط ما دارای ۹۰ روز گارانتی همراه با یک هفته تست رایگان است؛ هنگامی که خرابی تعمیر شده مجدداً دچار مشکل شود، ایراد آن بدون دریافت هیچ هزینه‌ای رفع خواهد شد.

  • شعبه ونک: میدان ونک، ابتدای گاندی جنوبی، نبش هجدهم، شماره ۱۰۲، واحد هفتم

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول

در صورتی که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا فرم آنلاین موجود در سایت را پر کنید، درخواست شما سریعا توسط کارشناسان بخش پذیرش پیگیری شده و اقدامات لازم برای اعزام سرویسکار به محل شما انجام می شود.

آدرس وبسایت: ariabehkarco

شماره تماس مرکز سراسری مشتریان : ۴۵۴۳۷ ۰۲۱

شماره همراه: ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید