گچبری سقف پذیرایی مستطیل شکل

کدخبر: ۵۶۶۶۱۰
همه ما به خوبی می دانیم که گچبری سقف برای زیبایی منازل استفاده می شود، پس باید به بهترین حالت ممکن طراحی شود.
گچبری سقف پذیرایی مستطیل شکل

 پذیرایی هم یک قسمتی از خانه می باشد که بیشترین توجه به آن قسمت است. بیشترین زمان را افراد در پذیرایی می گذرانند و حتی هنگام مهمان نیز کل مراسم در پذیرایی می باشد. گچبری سقف پذیرایی مستطیل شکل می تواند یکی از جذاب ترین پیشنهاد ها برای قسمت پذیرایی خانه شما باشد.

هماهنگی دکوراسیون مدرن با گچبری پیش ساخته

افرادهای بسیاری نظرات مختلفی در مورد اینکه گچبری پیش ساخته مدرن به چه گچبری پیش ساخته گفته می شود شرح داده اند گچبری پیش ساخته چیست؟  اگر بخواهیم به زبان ساده آن را بیان کنیم؛ مدرن در مقابل گچبری کلاسیک بیشتر بکار برده می شود. در دکوراسیون مدرن  ظاهرهای مدرن به کار می رود، استفاده از گچبری پیش ساخته پذیرایی مستطیل بسیار برای این سبک مناسب و عالی می باشد.

  گچبری پیش ساخته مدرن

اگر کلمه گچبری شما را به یاد فضاهای سنتی می اندازد و نمی خواهید که در خانه خود چنین فضاهایی داشته باشید، توصیه می کنم که در دکارت استور مقالات مرتبط در مورد گچبری پیش ساخته مطالعه فرمایید تا دیدگاه جدیدی وارد ذهن شما شود. استفده از نورپردازی و هالوژن و LED بصورت نور مخفی فضایی بسیار مدرنی را ایجاد می کند.

انواع مدل های گچبری سقف

انواع مدل های گچبری سقف

انواع سبک های مختلفی در گچبری وجود دارد که می توان به گچبری لکه لکه در کاخ ها یا بادگیرها، محراب ها، مساجده و... اشاره کرد، ولی اینکه کدام سبک را به چه نحوی مورد استفده قرار دهید و کدام یکی بیشتر به منزل شما می خورد نیاز به سلیقه شما و تجربه و مهارت های اجرا کننده دارد.

لوستر و گچبری سقف

لوستر بخش گرمابخش و نوردهنده خانه می باشد. لوستر باید در دکوراسیون داخلی بهترین جایگاه را داشته باشد تا بتواند بیشتر نمایش دهد. گچبری سقف پذیرایی مستطیل برای این اهداف بسیار مناسب می باشند چون با نورپردازی و حجم کاری که انتخاب می شود باعث می شود که به بهترین شکل ممکن لوستر و نمای سقف ساختمان مشاهده شود.

نقش مهارت در گچبری سقف

اگر شما تا الان از نزدیک گچبری را مشاهده کرده باشید، متوجه خواهید شد که مهارت چه نقش بسیار مهمی در این هنر دارد. ابزار کار یک گچبر از استانبولی، ماله و چندین ابزار گوناگون مانند نقاله و دم بر است و با آن می توانید چندین نقش زیبایی را بیافرینید.

نورپردازی در گچبری سقف پذیرایی

امروزه نور پردازی یک جز جداناپذیر از گچبری مدرن شده است که البته در دکارت استور نمونه های زیادی از این نوع گچبری برای مشاهده وجود دارد. نورپردازی می تواند محیط رویایی و بسیار شیک را به پذیرایی شما بدهد.

کاربرد ابزار پلی یورتان در سالن مستطیل برای گچبری سقف

ابزار پلی یورتان چیست

نقش ابزار پلی یورتان چیست سالن مستطیل یا کناف سقف یکی از اصلی ترین مواردی می باشد که برای دکوراسیون داخلی خانه باید به آن توجه داشت، زیرا سالن به عنوان ورودی خانه در مرکز توجه قرار دارد. طرح کناف سالن مستطیلی به عنوان منتخب ترین طرح بین تمامی سقف کاذب برای پذیرایی مستطیل می باشد. طرح کناف برای سالن مستطیلی به صورت 3 بعدی طراحی می شود.

ارتفاع سقف شاخص مهمی برای انتخاب نوع گچبری پیش ساخته

یکی از شاخص های مهم در انتخاب نوع گچبری، ارتفاع سقف پذیرایی می باشد. اگر ارتفاع سقف کم باشد نمی توانید از گچبری سقف پذیرایی حجیم استفاده کنید و نوع نور پردازی داخل آن نیز متفاوت می باشد که در ادامه با این ویژگی بیشتر آشنا خواهیم شد. گچبری سقف مستطیل ساده یا انواع دیگری از گچبری ها می تواند گزینه مناسبی برای پذیرایی شما باشد.

هارمونی دکوراسیون داخلی منزل با گچبری پیش ساخته

هنگام خرید گچبری سقف باید دقت داشته باشید که بین دکوراسیون و گچبری سقف هماهنگی و همخوانی وجود داشته باشد. حتی جایگاه تلویزیون و دکور و دیگر وسایل خانه نیز می تواند در انتخاب فضایی دلچسب و زیبا موثر باشد. تزئینات منزل باید جذابیت کافی را داشته باشند ولی نباید خیلی شلوغ باشند.

گچبری سقف پذیرایی مستطیل ساده

یک نکته ای که همیشه باید به آن توجه داشته باشید این است که همیشه ساده بودن مهم است و هیچوقت از مد نمی افتد. البته این ساده بودن با بی اهمیت بودن به تیپ و دکوراسیون منزل فرق دارد. ساده بودن انتخاب مناسبی می باشد، بطوری که ساکنین منزل بعد از مدتی از انتخاب خود دلزده نشوند.

رعایت نکات فنی در گچبری سقف

بهتر است که همیشه سعی کنید کار خود را به افرادی که تجربه کافی دارند واگذار کنید. علاوه بر نوع اجرای طرح و نقشه گچبری، ترکیب کردن گچ و آب و نحوه استفاده آن نیز در دوام و کیفیت آن بسیار تاثیر گذار است. این تجربه باعث خواهد شد که سالیان سال کار بدون  آسیب بماند و از ترک خوردگی و لب پر شدن حفظ شود.

انتخاب نحوه نورپردازی در گچبری سقف

اگر شما تمایل دارید که نور به صورت مخفی به سقف بتابد، توصیه می شود که از حامل های نوری که به صورت شلنگ می باشند استفاده کنید و اگر می خواهید که نور از سقف به دیوارها تابانده شود بهتر است که از باکس استفاده کنید. باکس باعث می شود که نور با حالت های مختلفی به دیوار تابیده شود و محیط رویایی را برای شما ایجاد می کند.

طراحی کناف گچبری سقف پذیرایی مستطیلی

همانطور که قبلا به آن اشاره کردم طرح کناف برای پذیرایی مستطیل یکی از روش های خلاقانه برای بزرگ یا کوچک نشان دادن فضای خانه و یا محل کار می باشد. یکی از جدید ترین و پرطرفدار ترین طرح های سقف پذیرایی، کناف مستطیلی می باشد که می توانید انواع فرم های سازه را نیز در این نمونه مورد استفاده قرار دهید.

کناف سقف مستطیلی به کناف مدرن نیز معروف می باشد که ظاهر خواستنی و لطیفی را به سقف پذیرایی می بخشد. برای جذابیت بیشتر می توانید در کناف مستطیلی از نور مخفی استفاده کنید تا علاوه بر زیبا تر شدن فضا، به کمک نورپردازی پذیرایی شما بزرگتر به چشم بیاید.

کناف گچبری سقف پذیرایی مستطیلی جدید

کناف سقف پذیرایی یکی از رایج ترین کناف های مورد استفاده می باشد. این نوع کناف به دلیل سادگی و زیبایی خود فضایی شیک در خانه شما ایجاد می کند؛ به همین منظور بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. طراحی گچبری سقف کناف مستطیلی مزیت هایی مانند زیبایی، مقرون به صرفه و اجرای راحت می باشد. در این نوع کناف می توان از نور مخفی برای کناف اجرا کرد که نه تنها به نورپردازی خانه کمک زیادی می کند بلکه زیبایی کناف را بیشتر خواهد کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید