پراپ فرم چیست؟+ با ۲۰٪ تخفیف حساب پراپ ترید فاند دریافت کن

کدخبر: ۵۶۸۰۶۶
پراپ فرم چیست؟ پراپ فرم یا پراپ تریدینگ، همان شرکت های ارائه دهنده حساب های فاند در بازار فارکس و بازار سرمایه بین المللی اند که سرمایه معاملاتی کافی را برای استفاده تریدر ها فراهم میکنند و تریدر ها می توانند از این سرمایه استفاده کنند.
پراپ فرم چیست؟+ با ۲۰٪ تخفیف حساب پراپ ترید فاند دریافت کن

تا پایان این مقاله همراه ما باشید در انتهای این متن برای شما کد تخفیف ۲۰ درصدی جهت خرید از معتبرترین پراپ فرم ایرانی قرار داده ایم!

پراپ فرم ها با ارائه حساب های ریل به تریدر ها مسیر معاملاتی را برای افراد تسهیل میکنند تا افراد با مهارت با سرمایه این شرکت ها ترید کنند و شرکت و تریدر از این معاملات سود ببرند. شما با ترید روی سرمایه یک پراپ فرم معتبر می توانید هشتاد درصد سود را برداشت کنید و بیست درصد هم سهم شرکت خواهد بود.

یک prop firm معتبر سرمایه بزرگی را در اختیار شما قرار میدهد اما شرط دریافت این سرمایه این است که شما مهارت و توانایی های معاملاتی خود را به این شرکت اثبات کنید.

ارزیابی اعتبار پراپ فرم

در این دوره که متاسفانه کلاهبرداری های زیادی به اسم پراپ توسط برخی به اصطلاح شرکت های پراپ ایرانی (!) انجام میشود و پاسخگو هم نیستند شناخت یک پراپ ترید معتبر که با خیال راحت هزینه آزمون را پرداخت و با تمرکز بالا صرفا به موفقیت در چلنج و وریفیکیشن تمرکز کرده و به حساب ریل برسید از همه چیز مهم تر است.

در این مسیر چند فاکتور کلیدی و مهم وجود دارد:

  • اول ثبت شرکت بین المللی معتبر: شرکت های معتبری مثل FTMO ثبت شرکت معتبری دارند و قابل استعلام از مراجع معتبر است.

  • ارائه خدمات به روز و دسترسی به بهترین بروکر ها: برای شناخت یک پراپ معتبر کافی است ببینید طرف حساب چه بروکر هایی هستند؟ یک پراپ فرم معتبر با بهترین و شناخته شده ترین بروکرهای مارکت ریل جهانی کار میکند نه بروکر های دست چندم و مارکت میکر.

  • پشتیبانی مناسب و قابل قبول: برخورداری از یک پشتیبانی معتبر و در دسترس بسیار مهم است. علاوه بر این برای ایرانیان که خود میخواهند از ریز جزئیات قوانین و مقررات آگاه باشند دسترسی به یک پشتیبانی فارسی و در دسترس بسیار مهم است.

  • تیم حرفه ای و چند ملیتی: شرکت هایی که بتوانند همزمان هم به ایرانیان خدمات ارائه دهند هم از سایر خدمات بین المللی استفاده کنند برای تسهیل خدمات می توانند گزینه مناسبی باشند!

با توجه به چنین مواردی انتخاب PropTradeFund.com به عنوان بهترین پراپ فرم کار دشواری نیست چراکه هم شرکت معتبر و بین المللی است هم در خدماتی با بهتری تعرفه ها ارائه می کند و سعی در جلب رضایت جامعه تریدری ایرانیان عزیز دارد.

آیا داشتن یک گروه تلگرام موجب اعتبار یک شرکت پراپ میشود؟

سوالی که برخی عزیزان امروزه میپرسند این است که یک گروه تلگرامی تا چه میتواند اعتبار بخش باشد؟ آیا ایجاد یک گروه تخت کنترل توسط افراد خاص اعتبار ایجاد میکند؟

متاسفانه افراد زیادی در دام گروه هایی می افتند که از سمت افراد خاصی پول دریافت می کنند تا از کلاهبرداران دفاع کنند و به شما اینطور در این گروه های تلگرامی القا‌ء می کنند که در حساب های ریل ترید می کنند!

اما توجه داشته باشید یک تریدر ریل که حساب فاند دارد و درآمد چند ده هزار دلاری حتی در ماه دارد بی جیره و مواجب در گروه های مختلف نمیچرخد تا یک ادعای ثابت را تکرار و به شما بقبولاند.

بسیاری از کلاهبرداران هم با زدن گروه ها و ایجاد اکانت های فیک سعی در فریب شما دارند و داشتن این گروه ها که افراد صادق را به راحتی ریموو و صرفا طرفدارانشان را در آن جمع میکنند نمیتواند معیار مناسبی برای تشخیص اعتبار باشد.

در نهایت بهترین پراپ فرم کدام است؟

با توجه به معیار های فوق و بررسی های تیم های معامله گری و بررسی فارکس مختلف به این نتیجه رسیده ایم که امروزه در ایران و تمام تریدر های فارسی زبان جهان استفاده از پراپ ترید فاند بهترین گزینه موجود هست تا با بهترین تعرفه بهترین خدمات را دریافت کنید و با رسیدن به حساب های ریل در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن برداشت سود خود را انجام دهید.

خدمات پراپ فرم

یک پراپ فرم معتبر با برگزاری آزمون های چلنچ و وریفیکیشن و ارائه دسترسی های لازم و مناسب شرایط بهینه ای را برای شما فراهم می کنند تا توانایی های خود را اثبات کنید و مسیر درستی را در اتخاذ بهترین استراتژی های معاملاتی در پیش بگیرید.

بهترین استراتژی های معاملاتی

شما میتوانید بهترین و بالاترین سود ها را با استراتژی درست دریافت کنید. و مسیر زندگی مالی خود را متحول کنید.

سوالات متداول در خصوص دریافت حساب پراپ

برخی سوالات متداول در خصوص دریافت حساب های فاند پراپ به شرح زیر است:

  1. مدت زمان آزمون چلنج چقدر هست؟ شما برای آزمون چلنج حداکثر سی روز و برای ازمون وریفیکیشن حداکثر شصت روز فرصت دارید.

  2. حداقل چند روز باید ترید انجام بدیم؟ در آزمون چلنج حداقل در ده روز و در آزمون وریفیکیشن حداقل در بیست روز باید معامله جدید باز کنید.

  3. اگر زود تر به تارگت برسیم چه اتفاقی میفته؟ شما باید حداقل روزهای معاملاتی لازم را جهت رسیدن به مرحله بعدی داشته باشید اگر در آزمون چلج زودتر از ده روز و درآزمون وریفیکیشن زودتر از بیست روز به تارگت برسید باید در روزهای باقی مانده حداقل حداقل هشتاد درصد میانگین حجم روزهای گذشته در هر روز از روزهای باقی مانده معامله جدید باز کنید.

استفاده از اکسپرت ها و استراتژی های مختلف پراپ

در شرکت پراپ ترید فاند شما به استفاده از هر استراتژی معاملاتی یا هر اکسپرتی در صورت رعایت قوانین و مقررات این مجموعه آزاد هستید با این شرایط شما میتوانید به راحتی به سود های بزرگی دست پیدا کنید و با خلاقیت و مهارت خود مسیر نوینی را بنیان نهید.

تعرفه های آزمون های مختلف پراپ

در شرکت معتبر پراپ ترید فاند که هم اکنون معتبر ترین و شناخته شده ترین پراپ فرم برای تمام فارسی زبانان جهان است تعرفه های پکیج های مختلفی دارند.  شما برای دریافت تعرفه های به روز میتوانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید اما حساب های این مجموعه از ۱۹۰ دلار برای حساب ۷۵.۰۰۰ دلاری تا تعرفه ۹۵۰ دلار برای حساب ۵۰۰.۰۰۰ دلاری موجود هستند که میتوانید از این شرایط استفاده کنید.

کد تخفیف خرید از بهترین پراپ فرم

برای شما عزیزانی که از طریق سایت ما با شرکت پراپ ترید فاند آشنا شدید یک کد تخفیف جهت استفاده فراهم شده تا بتوانید اولین خرید خود را با این کد انجام دهید و توانایی ها و دانش تریدینگ خود را اثبات و با برداشت سود در حساب های ریل کسب درآمد دلاری مطمئنی داشته باشید.

کد تخفیف:  Report20

فاکتور های موفقیت در آزمون های پراپ

برخی از مهمترین فاکتور های موفقیت در پراپ فرم هایی چون پراپ ترید فاند استفاده از استراتژی های درستی است که میتواند سوددهی شما را افزایش و ریسک شما را کاهش دهد.

برای مثال استراتژی اسمارت مانی و رعایت حد ضرر در تمام معاملات میتواند شما را در رسیدن به بالاترین سطح معاملاتی به موفقیت های چشمگیری برساند.

اما توجه داشته باشید برای استفاده از استراتژی های به روز دنیا باید حتما دانش خود را به روز نگه دارید و از منابع دست اول مطالعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید