معرفی خدمات طراحی گرافیک طرح کهن در تهران و سراسر ایران

کدخبر: ۵۶۹۴۶۳
اگر نگاهی به اطرافمان بیندازیم متوجه می‌شویم که طراحی گرافیک تا چه اندازه در زندگی ما تأثیر دارد. از طراحی و زیباسازی سایت های اینترنتی گرفته تا طراحی و بسته‌بندی محصولاتی که می خریم، همه و همه محصولات طراحی گرافیک هستند.

هر شرکت یا سازمانی نماد یا لوگوی مخصوص به خود را دارد که حتماً توسط یک ذهن خلاق و بااستعداد طراحی شده است. در دنیای امروزی که طراحی گرافیکی به صورت طراحی آنلاین هم انجام می شود، کار سختی پیش روی مشتریان قرار ندارد. چراکه با یک جستجوی ساده در اینترنت و دیدن نمونه کارهای طراحان حرفه ای، می توانند برای سفارش طراحی آنلاین اقدام کنند.

یکی از برترین شرکت هایی که در زمینه طراحی گرافیک در ایران فعالیت می‌کند، سایت طراحی گرافیک  طرح کهن است که با به‌کارگیری طراحان و گرافیست های حرفه ای از سراسر کشور، توانسته است طراحی های برند های مطرح کشور را به بهترین نحو انجام دهد.

طرح کهن

خدمات طراحی گرافیک طرح کهن

تیم متخصص طرح کهن با توجه به اصول حرفه ای در زمینه طراحی گرافیک برای انجام هرگونه تبلیغات خدمات ویژه ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. با توجه به اینکه متخصصان با تجربه‌ای در این مجموعه مشغول به کار هستند، مشتریان می توانند برای انجام تبلیغات برند خودشان، با توجه به نیازی که دارند، یکی از انواع خدمات ارائه شده در این مجموعه را انتخاب نمایند. از جمله خدمات طراحی گرافیک طرح کهن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

طراحی گرافیک اختصاصی

طراحی گرافیک اختصاصی به میزان زیادی می تواند روی موفقیت یک کسب و کار تأثیر داشته باشد. از مهم‌ترین بخش‌های طراحی سایت، طراحی گرافیک آن است که بر اساس اصول خاصی انجام می شود. انتخاب رنگ های مناسب، عکس های با کیفیت و جذاب و همچنین چگونگی قرار گرفتن نوشته ها و عکس ها در کنار یکدیگر، به میزان زیادی می‌تواند روی فعالیت‌های یک سایت شرکتی تأثیر داشته باشد. به همین خاطر یک سایت طراحی گرافیک آنلاین، بایستی به تمام این موارد توجه داشته باشد تا بتواند بهترین و مناسب ترین گرافیک را که با شغل افراد مرتبط است، برای آن ها انتخاب کند.

طراحی لوگو

طراحی لوگو

لوگو یا نماد هویت یک برند، اهمیت بالایی دارد. به همین خاطر مجموعه طرح کهن به شما کمک می کند تا برای معرفی هویت برند خودتان و متمایز شدن از سایر رقبا، لوگویی داشته باشید که با حوزه فعالیت و اهداف کسب و کار شما کاملاً متناسب است. در این مجموعه پس از کسب اطلاعات کافی درباره برند شما، متخصصان می توانند یک لوگوی تخصصی برای شما طراحی کنند که هم برای مشتریان جذاب باشد و هم به صورت ماندگار در ذهن آن ها بماند.

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت یکی از ابزارهای مهم برای برقراری ارتباط و تماس بین مشتریان یک کسب و کار است؛ بنابراین اگر طراحی ویژه و خاصی داشته باشد، می‌تواند روی جذب مشتریان تأثیر داشته باشد. تمام خدماتی که یک شرکت ارائه می دهد، در کارت ویزیت معرفی می شود. همچنین این کارت ها، راه های ارتباطی و تماس با شرکت هم هستند. به همین خاطر مجموعه طرح کهن توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد تا بتواند بهترین و تأثیرگذارترین کارت های ویزیت را برای مشتریان خود طراحی کند.

طراحی بنر

یکی از زیر مجموعه های طراحی گرافیک طراحی بنر است که با هدف تبلیغات و رساندن پیام به مخاطب از آن استفاده می شود. ممکن است بنر ها به صورت پارچه ای یا کاغذی باشند، اما توجه به نوشته های روی بنر و طرح های آن بسیار مهم است. چرا که این بنرها در معرض دید عموم قرار دارند و باید به گونه ای باشند که به راحتی توجه دیگران را به خود جلب کنند. کارشناسان مجموعه طرح کهن نیز در زمینه طراحی بنرهای تبلیغاتی تخصص دارند و بنر ها را به بهترین شکل برای مشتریان طراحی می کنند تا باعث موفقیت کسب و کار آن ها شوند.

طراحی سربرگ

معمولاً شرکت ها و اداره های گوناگون از اوراق تجاری که دارای آرم و لوگوی شرکت خودشان هستند برای انجام مکاتبات اداری استفاده می کنند. سربرگ ها یا همان اوراق تجاری که دارای اطلاعات خاصی از یک سازمان یا ارگان هستند، اهمیت ویژه ای در زمینه تبلیغات دارند. چرا که به صورت غیرمستقیم و کاملاً رایگان می‌توانند برند مورد نظر را به دیگران معرفی کنند. شرکت هایی که به خاطر پرستیژ خود از سر برگ هایی با لوگوی شرکت استفاده می کنند، اعتبار و ارزش برندشان را افزایش می دهند. تیم حرفه‌ای طرح کهن در این زمینه تخصص و تجربه طولانی دارند و می توانند با افزایش جذابیت یک سربرگ، تمام عناصر موجود در شرکت را در لوگوی شرکت و سربرگ های آن معرفی کنند.

کلام پایانی

در این مقاله با معرفی خدمات طراحی گرافیک طرح کهن در تهران و سراسر ایران در خدمت شما بودیم. در این مجموعه علاوه بر خدماتی که عنوان شد، طراحی استند، طراحی بروشور، طراحی برچسب کالا، طراحی ست اداری، طراحی تراکت، طراحی پوستر، طراحی پاکت نامه و ...نیز انجام می شود. این مجموعه در زمینه طراحی آنلاین، موفقیت های چشمگیری کسب نموده است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی­ها و خدمات این مجموعه می توانید به وب‌سایت اصلی مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید