خرید پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه تنها با چند گام

کدخبر: ۵۷۰۹۳۶
در دنیای کسب و کارهای آنلاین، تبلیغات هدفمند و موثر، حرف اول را می‌زند. در این میان، یکی از بهترین روش‌ها همچنان ارسال پیامک انبوه به تعداد زیادی از افراد است.
خرید پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه تنها با چند گام

 در این روش شما می‌توانید به صورت لحظه‌ای و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خدمات متنوع یا کسب و کار خود را به اطلاع جامعه هدف بیزینس خود برسانید. اما اولین قدم در این راه، قطعا خرید پنل اس ام اس خواهد بود. در این مقاله قصد داریم شما را با ساده‌ترین روش خرید پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه آشنا کنیم. لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل ارسال پیامک یک نرم افزار تحت وب است که صاحبان کسب و کار با ثبت نام در آن، می‌توانند یک پیامک تبلیغاتی را به صورت همزمان برای هزاران نفر ارسال کنند. این پیامک‌ها را ما روزانه حداقل چند بار روی تلفن همراه خود مشاهده می‌کنیم. مضمون پیامک‌های تبلیغاتی یا انبوه می‌تواند تبلیغ یک کالای خاص باشد، پیشنهاد ویژه برای خرید باشد، تبریک تولد از سوی یک برند باشد و ...

پنل پیامکی در واقع بخشی از یک استراتژی بزرگ تجارت آنلاین با عنوان اس ام اس مارکتینگ است. در این روش شما می‌توانید به صورت مستقیم و از طریق تلفن همراه، با مخاطبان در ارتباط بوده و آن‌ها را از یک مشتری بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل نمایید.

پنل پیامکی

پنل پیامکی راهی برای افزایش فروش، برندسازی، اعتمادسازی مشتریان، تعامل سازنده با مشتریان همیشگی و ... محسوب می‌شود. بنابراین مشخص است که ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه می‌تواند تمامی اهداف مارکتینگ و فروش آنلاین یک کسب و کار را به درستی پوشش دهند.

چرا باید پنل پیامکی داشته باشیم؟

در قسمت قبل به مهم‌ترین مزایای داشتن یک سرویس ارسال اس ام اس انبوه که همان رسیدن به فروش ایده آل و برندسازی بودند اشاره کردیم. اکنون می‌خواهیم به سایر قابلیت‌های این پنل هم اشاره‌ای داشته باشیم.

برخی از مهم‌ترین مزایای فعال‌سازی پنل پیامکی عبارتند از:

  1. مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر روش‌های تبلیغات انبوه

  2. تعامل مستقیم و سریع با مشتریان از طریق تلفن همراه

  3. داشتن یک جامعه هدف دقیق بر اساس فاکتورهای طبقه‌بندی

  4. امکان ارسال پیامک و انجام تبلیغات در هر زمان دلخواه

  5. امکان گزارش‌گیری از تبلیغات انجام شده و بازدهی آن

  6. امکان ارسال پیام بر اساس سن و جنسیت مخاطبین

  7. امکان ارسال پیام بر اساس محل زندگی مخاطبین

  8. امکان ارسال پیام بر اساس مشاغل

  9. ...

همان‌طور که انتظار داشتیم، یک پنل پیامکی حرفه‌ای، می‌تواند تمامی نیازهای کسب و کارهای مختلف را از یک روش درست و اصولی تبلیغات، پوشش دهد.

ویژگی های یک پنل پیامک حرفه ای کدامند؟

خب اکنون وقت آن است که برویم سراغ اصل مطلب که همان خرید پنل اس ام اس است. با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه خواهید شد که در حال حاضر، شرکت‌های زیادی در حال ارائه خدمات مربوط به پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه است. با این حال، لازم است قبل از هر اقدامی در این زمینه، از ویژگی‌های یک پنل حرفه‌ای آگاه شویم.

ویژگی های یک پنل پیامک حرفه ای کدامند؟

توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما به سراغ یک پنل پیامک بروید که حداقل چند مورد از ویژگی‌های زیر را ارائه دهد:

  • یک بانک طبقه‌بندی شده از شماره تلفن‌های همراه بر اساس سن، جنسیت، شغل، محل زندگی و ... داشته باشد.

  • به شما در ایجاد دفترچه تلفن و دسته‌بندی مشتریان برای ارسال هدفمند پیامک انبوه کمک کند.

  • امکان برگزاری نظرسنجی، مسابقه و ... را برای تعامل بهتر با مشتریان داشته باشد.

  • دارای امکان ارسال پیامک صوتی باشد.

  • قابلیت ارسال پیامک فعال‌سازی یا رمز یکبار مصرف برای ورود به سایت یا ثبت نام در سایت را داشته باشد.

  • قیمت‌ها و تعرفه‌ای مناسبی را ارائه دهد.

  • بتواند خطوط اشتراکی رند را به شما اختصاص دهد.

  • بتواند پیامک را به لیست سیاه مخاطبان هم ارسال کند.

  • ...

به عنوان مثال، ما برای خرید پیامک انبوه و پنل اس ام اس، شرکت تابان اس ام اس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با یک بررسی مختصر، متوجه خواهید شد که این مجموعه تقریبا تمامی ویژگی‌های یک پنل اس ام اس حرفه‌ای را در اختیار کسب و کارهای مختلف قرار می‌دهد.

خرید پنل اس ام اس در کمتر از یک دقیقه

خوشبختانه خرید پنل پیامک از آن چیزی که فکر می‌کنید ساده‌تر بوده و شاید به کمتر از یک دقیقه برای انجام آن نیاز داشته باشید. بعد از انتخاب شرکت مورد نظر، کافیست وارد وب سایت شده و از میان تعرفه‌ها، تعرفه دلخواه خود را انتخاب نموده و وارد مراحل خرید آنلاین شوید.

به عنوان مثال پنل‌های شرکت تابان اس ام اس شامل 4 طرح پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری می‌شوند. قیمت این تعرفه‌ها با همدیگر متفاوت بوده و به طبع، قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند هم تفاوت زیادی دارند. اما شما می‌توانید بر اساس نیاز و بودجه کسب و کار خود، هر کدام از این طرح‌ها را انتخاب کرده و در کمتر از 1 دقیقه آن را خریداری نمایید.

شما برای ثبت نام در پنل پیامک، تنها به وارد کردن نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، کد ملی و آدرس پستی دقیق نیاز دارید. پس از آن می‌توانید طرح خود را خریداری نمایید تا بلافاصله پنل شما شارژ شود.

البته توصیه می‌کنیم قبل از خرید پنل اس ام اس، حتما با مشاورین شرکت یا مجموعه مورد نظر خود تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. همچنین برای فعال کردن طرح‌ها و ارسال پیامک انبوه هم به طور قطع، به مشاوره و راهنمایی این کارشناسان نیاز خواهید داشت.

کلام پایانی

خرید پنل اس ام اس برای دستیابی به یک تبلیغات هدفمند و موثر لازم است. این سرویس به شما اجازه می‌دهد بدون هیچ مشکلی و به صورت مستقیم و لحظه‌ای، با مشتریان خود در ارتباط باشید. نکته طلایی این روش، ارسال تبلیغات از طریق تلفن همراه است که در حال حاضر، بیش از 95 درصد مردم، به صورت روزانه با آن سروکار دارند.

در پایان آرزو می‌کنیم مطالب بررسی شده در این مقاله، توانسته باشد دید روشنی را در ارتباط با خرید پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه، به شما عزیزان ارائه داده باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید