بهترین و منصفانه ترین قیمت معلم خصوصی در تهران و کل ایران

کدخبر: ۵۷۲۳۷۷
در این مقاله در رابطه با هزینه و قیمت معلم خصوصی و نرخ کلاس های تدریس خصوصی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران توضیحات کاملی ارائه شده است.

اگر می خواهید برای یادگیری بهتر ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی و یا هر درس دیگری یک معلم خصوصی خوب و مجرب با بهترین و منصفانه ترین قیمت داشته باشید، در این مقاله توضیحات کاملی در این زمینه ارائه می گردد.

عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت معلم خصوصی در تهران و کل ایران

هزینه تدریس خصوصی و قیمت معلم خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. بنابراین با دیدن قیمت درخواستی یک استاد خیلی سریع نمی توان در رابطه با آن قضاوت کرد و متوجه شد که آیا نرخ درخواستی ایشان منصفانه است و بهترین قیمت را پیشنهاد داده است یا خیر. به عنوان مثال هزینه کلاس های خصوصی به این که معلم خصوصی به منزل شما بیاید و یا کلاس را به صورت آنلاین برای شما برگزار کند بستگی دارد.

واضح است که تدریس خصوصی در منزل بازدهی بالاتری دارد اما برای برگزاری چنین کلاسی مدرس خصوصی باید زمان زیادی را در مسیر رسیدن به کلاس از دست دهد و در نتیجه هزینه کلاس حضوری به نسبت کلاس آنلاین بیشتر است. بنابراین حین بررسی منصفانه بودن قیمت کلاس ها باید حضوری یا آنلاین بودن تدریس خصوصی را در نظر بگیریم. به عنوان مثال، مدرس و استاد مجربی که برای هر جلسه تدریس خصوصی در منزل نرخ 600 هزار تومان را در نظر دارد، کلاس آنلاین را با هزینه 400 هزار تومان هم برگزار می نماید.

عامل دیگری که بر نرخ کلاس های خصوصی اثر می گذارد تعداد جلسات است. اگر تعداد جلسات شما بیشتر از 10 جلسه باشد می توانید درخواست تخفیف کنید و در این حالت مدرسین خوب تدریس خصوصی معمولا موافقت خواهند کرد. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس لیست کامل مدرسین تمامی دروس، شماره تماس مستقیم اساتید و قیمت درخواستی هر استاد ارائه شده است.

کلیک کنید: مشاهده شماره معلم خصوصی و نرخ کلاس ها

زمان هماهنگ کردن کلاس، عامل بسیار موثر بر قیمت تدریس خصوصی

در کنار موادر ذکر شده، هزینه معلم خصوصی به عوامل دیگری هم بستگی دارد. همانطور که می دانید میزان عرضه و تقاضا در هر بازاری و برای هر خدماتی روی قیمت کالا و خدمات تاثیر می گذارد. اگر برای کالا یا خدماتی تقاضای بسیار زیادی وجود داشته باشد قیمت آن افزایش خواهد داشت.

در ایام امتحانات هم برای تدریس خصوصی تقاضای بسیار زیادی وجود دارد و در نتیجه نرخ معلم خصوصی در ایام امتحانات بیشتر است. اگر می خواهید معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب داشته باشید بهتر است زودتر برای هماهنگی کلاس اقدام نمائید.

اگر کلاس را با یک استاد خوب اوایل ترم هماهنگ کنید در ایام امتحانات حتی اگر ایشان برای شاگردهای جدید خودش قیمت را افزایش دهد برای شما با همان نرخ توافق شده در اول ترم کلاس برگزار خواهد کرد. در ضمن، وقتی زودتر کلاس خصوصی را هماهنگ می کنید در ایام امتحانات استرس نخواهید داشت، فرصت بیشتری برای حل تمرین و مسئله دارید و در نهایت نتیجه بهتری خواهید گرفت.

نکته بعدی اینکه، اوایل ترم به نسبت ایام امتحانات اساتید خوب و با تجربه وقت آزاد بیشتری دارند و هماهنگ کردن کلاس با بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی و یا هر درس دیگری راحت تر است. با توجه به موارد ذکر شده بهتر است زودتر برای هماهنگی کلاس خصوصی اقدام کنید تا از مزایای آن برخوردار شوید.

سایر عوامل موثر بر قیمت کلاس های خصوصی در تهران و کل ایران

از جمله عوامل موثر دیگر بر قیمت کلاس خصوصی می توان به مدرک استاد و معلم خصوصی، دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی استاد، شهر محل تدریس، سابقه و تجربه معلم خصوصی، درسی که قرار است تدریس شود، تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس ها، کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس ها  و .... اشاره نمود.

اگر ساکن تهران یا هر جای ایران هستید و در جستجوی یک معلم خصوصی فوق العاده با نرخ مناسب هستید به سایت ایران مدرس IranModares مراجعه نمائید. در سایت ایران مدرس تا سال 1402 نزدیک به 30000 استاد خصوصی ثبت نام نموده اند و شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی تمامی مدرسین قابل مشاهده است.

راهکارهایی برای هماهنگ کردن معلم خصوصی خوب با نرخ مناسب و ارزان

در این بخش در رابطه با اینکه چگونه بتوانید با یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی کلاس داشته باشید و در عین حال کلاس را با نرخ مناسب و منصفانه هماهنگ نمائید توضیحاتی ارائه می شود. البته مواردی در بالا ذکر شد که برای تاکید بیشتر به صورت خلاصه ذکر می کنیم.

برای داشتن معلم خصوصی با نرخ مناسب و ارزان استفاده از تدریس خصوصی آنلاین و در ضمن هماهنگ کردن کلاس های خصوصی از اوایل ترم راهکارهای موثر و مفیدی هستند. اینکه برای تعداد جلسات زیاد هم درخواست تخفیف کنید روش خوبی است.

راهکار دیگری که می توانید از آن استفاده کنید این است که اگر برای دو درس به استاد نیاز دارید و هر دو درس به گونه ای هستند که می توان آنها را با یک مدرس هماهنگ کرد، با یک معلم خصوصی هر دو درس را داشته باشید و چون تعداد جلسات زیاد خواهد شد در نتیجه تخفیف خوبی می توانید بگیرید. در سایت ایران مدرس اساتید زیادی هم ریاضی و هم فیزیک را تدریس می کنند.

به عنوان مثال اگر به معلم خصوصی ریاضی و فیزیک نیاز دارید برای هر دو درس با یک استاد هماهنگ کنید و تخفیف زیادی بگیرید. یا در مقطع دانشگاه اگر برای دو درس مقاومت مصالح و استاتیک به استاد نیاز دارید مدرسین زیادی هستند که هر دو درس را تدریس می کنند و می توانید این دو درس را با یک استاد داشته باشید.

روش دیگر این است که از کلاس های نیمه خصوصی استفاده کنید. کلاس نیمه خصوصی برای شما ارزان تر تمام می شود. به عنوان مثال یک مدرس زیست با تجربه که برای هر جلسه تدریس زیست 700 هزار تومان را درخواست می کند اگر دو نفره و با یکی از دوستان خودتان در کلاس شرکت کنید مسلما با نرخ 800 هزار تومان موافقت می کند و هر کدام از شما دو نفر به عنوان شاگرد 400 هزار تومان پرداخت می کنید. به این ترتیب کلاس های شما حدودا 40 درصد ارزان تر برگزار می شود.

می توانید به معلم خصوصی خودتان شاگرد جدید معرفی کنید و برای کلاس های خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. این روش هم بسیار موثر است. البته بهتر است خود شما با یک معلم خصوصی بسیار خوب کلاس داشته باشید که اگر ایشان را معرفی کردید دوستان و همکلاسی های شما هم خوب نتیجه بگیرند. با در نظر گرفتن این موارد می توانید معلم خصوصی با تجربه، خوب و متعهد با قیمت مناسب و منصفانه داشته باشید.

یک نکته مهم برای داشتن بهترین معلم خصوصی با قیمت مناسب

اگر در جستجوی معلم خصوصی خوب، حرفه ای و با سواد هستید مواردی که ذکر شد را مد نظر قرار دهید. در ادامه نکته بسیار مهمی را ذکر می کنیم. اینکه در جستجوی بهترین و منصفانه ترین قیمت معلم خصوصی هستید نباید باعث شود تنها ملاک شما برای انتخاب معلم خصوصی این باشد که استاد نرخ ارزان تری را درخواست کرده باشد. باید سعی کنید با یکی از بهترین مدرسین کلاس داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید در کنکور برای درس فیزیک درصد بالایی کسب کنید با بهترین معلم فیزیک کنکور کلاس داشته باشید. برای سایر دروس هم همین روند را مد نظر قرار دهید. معیار اول شما باید این باشد که با یک استاد برجسته کلاس داشته باشید و در مرحله بعد در جستجوی قیمت مناسب باشید.

مدرسین برتر تدریس خصوصی ممکن است برای هر جلسه تدریس نرخ بیشتری را درخواست کنند اما در نهایت داشتن کلاس با چنین اساتیدی به نفع شما خواهد بود چرا که کیفیت تدریس و بازدهی کلاس های ایشان بالاتر است.

مقایسه بازدهی و قیمت معلم خصوصی آنلاین با تدریس خصوصی در منزل

همانطور که در بخش های قبل گفته شد، به صورت کلی بازدهی تدریس خصوصی در منزل به نسبت کلاس آنلاین بیشتر است. امر در هر صورت، معلم خصوصی آنلاین ارزان تر می باشد و استفاده از کلاس مجازی باعث می شود محدودیت زمانی و مکانی وجود نداشته باشد. به تناسب درس و هزینه و شرایطی که دارید می توانید از هر دو حالت استفاده کنید.

قیمت تدریس خصوصی برای دروس مختلف آنلاین و حضوری

هزینه کلاس خصوصی برای دروس مختلف می تواند متقاوت باشد. به عنوان مثال هزینه معلم خصوصی ریاضی چهار ابتدایی با نرخ استاد خصوصی معادلات دیفرانسیل دانشگاهی متفاوت است. به هر میزان درسی که تدریس می شود برای مقطع بالاتری باشد و تدریس آن سخت تر باشد، هزینه کلاس های آن هم بیشتر است.

مطالعه کنید: شماره تماس بهترین معلم خصوصی کنکور تهران و کل کشور

جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با بهترین و منصفانه ترین قیمت معلم خصوصی

با توجه به مطالب گفته شده، هزینه کلاس خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و اگر می خواهید بهترین و منصفانه ترین هزینه معلم خصوصی را داشته باشید باید نرخ درخواستی اساتید را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید و بعد مقایسه کنید. در سایت ایران مدرس لیست کامل مدرسین و قیمت درخواستی ایشان ارائه شده است.

منبع: مرجع معلم خصوصی ایران مدرس IranModares

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید