شهرهای توریستی تایلند | بهترین شهرهای تایلند برای مسافرت

کدخبر: ۵۷۲۹۱۱
تایلند به واسطه داشتن شهرهای بسیار زیبای خود ، تبدیل یکی از مهمترین قطب های گردشگری جهان شده است. ازجمله ی این شهرهای توریستی می توان به: بانکوک، پوکت، پاتایا، کرابی اشاره کرد.

تاکنون سفر به سرزمین رنگ‌ها با ساحل‌های جذاب را تجربه کرده‌اید؟ می‌دانید که تایلند بهشتی کوچک با تفریحات آبی فراوان است؟ آیا جاذبه‌های گردشگری تایلند را می‌شناسید؟ به نظر شما کدام شهر تایلند برای گردش و تفریح مناسب است؟ جالب است بدانید بر اساس نظرسنجی انجام شده از مسافران و گردشگران، یکی از سه مقاصد گردشگری رایج و محبوب کشور تایلند است.

این کشور آسیای شرقی به سبب داشتن امکاناتی چون آب و هوای مطبوع، قیمت مناسب هتل و اقامتگاه‌ها، مراکز خرید لوکس و... توانسته رضایت تمامی مسافران خود را جلب کند. کشور تایلند شهر‌های متعددی داشته که هر کدام از آن‌ها میزبان بسیار خوب و خونگرمی برای مسافران محسوب می‌شوند.

شما می‌توانید با حضور در شهر‌های مدنظرتان با جاهای دیدنی تایلند آشنا شوید. اگر قصد سفر به کشور تایلند را داشته باشید، قطعاً اولین شهری که نظر شما را جلب خواهد کرد، جزیره زیبای پوکت با سواحل و جزایر کوچک اطراف خود است.

شهرهای توریستی تایلند

اگر قصد سفر به تایلند را داشته باشید، از چه طریقی اقدام به انجام این امر می‌کنید؟ به نظر شما کدام گزینه سفر مناسب‌تر است؟ اگر قصد داشته باشید که سفری هیجان‌انگیز به همراه آرامش خاطر را تجربه کنید، قطعا سفر باتورهای تفریحی شهرهای توریستی تایلند، بهترین گزینه خواهد بود.

از آنجایی که امروزه بازار خرید و فروش تور‌های مسافرتی داغ شده و افراد تمایل بیشتری برای حضور در این تور‌ها دارند؛ آگاهی و شناخت شهرهای این کشور می‌تواند شما را به سفری خاطره‌انگیز و پر از آرامش ببرد. اگر نمی‌دانید که کدام شهر تایلند را برای سفر انتخاب کنید، می‌توانید با ویژگی‌ها هر کدام از این شهرها آشنا شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اما چه ویژگی‌هایی از شهرهای مختلف تایلند سبب تمایز آن‌ها شده است؟ بیایید با مطالعه درباره هر یک، سفری کوتاه به تایلند داشته باشیم و سپس آن را به سفری بلند تبدیل کنیم.

شهر بانکوک ؛ پرجمعیت ترین شهر

شهر بانکوک را می‌شناسید؟ می‌دانید این شهر که پایتخت تایلند است چگونه از شما پذیرایی می‌کند؟ همانند تمامی پایتخت‌ها در اقصی نقاط جهان، بانکوک یا Bangkok از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است. این منطقه حدوداً ۱۰ میلیون نفر جمعیت داشته و توانسته با فراهم نمودن امکانات کافی از جمله خانه‌های مسکونی، هتل‌ها، کافه و رستوران، تفرجگاه‌های خانوادگی، تفریحات دریایی، سواحل پاکیزه و... فضای مناسبی را برای حضور افراد بومی و مسافران فراهم کند.

شهر پوکت ؛ بهشتی در تایلند

آیا با بزرگترین جزیره تایلند آشنایی دارید؟ به نظر شما شهر پوکت چگونه توانسته جذابیت بیشتری در میان جاذبه‌های تایلند به دست آورد؟ جالب است بدانید پوکت یا Phuket بزرگ‌ترین جزیره این منطقه محسوب شده و توانسته به دلیل حضور بی‌شمار مسافران، شهرت و درآمد بسیار زیادی کسب نماید.

در زمان‌های قدیم درآمد مردمان این منطقه تنها از راه استخراج قلع بوده است؛ اما با گذشت زمان و روی کار آمدن تفریحات دریایی، ساخت و رشد هتل و... منبع درآمد آن‌ها متفاوت شد. مردمان این منطقه بسیار خونگرم بوده و می‌توانند برای شما زمینه یک مسافرت دلپذیر و منحصر به فرد را فراهم کنند.

با توجه به هزینه تور پوکت تایلند در کنار جاذبه‌های بیشمار آن؛ می‌توان این شهر را به عنوان انتخاب مناسب برای گذراندن یک سفر رویایی دانست.

شهر ساحلی پاتایا ؛ دومین شهر توریستی تایلند

بیایید سفری به پاتایای محبوب و معروف داشته باشیم؛ شهری ساحلی که در چندین سال اخیر به یکی از مقاصد جذاب و همیشگی مسافران مبدل شده است. این شهر ساحلی که هر ساله پذیرای مسافران متعددی است، توانسته با فراهم نمودن بستری مناسب از جمله اجاره دادن تخت در اطراف ساحل، خانه، ماشین یا موتورسیکلت، بر پا کردن تفریحات دریایی و... رونق بسیار مطلوبی در حوزه درآمد مردمان بومی این منطقه ایجاد کند. همچنین شهر ساحلی پاتایا مقصدی مناسب برای خانواده‌ها بوده و آن‌ها می‌توانند با خرید بلیط و رزرو اقامتگاه، مدتی را در این شهر ساحلی یا مناطق مجاور آن سپری کنند.

شهر کرابی؛ قدیمی ترین شهر تایلند

با رسیدن به شهر کرابی، قطعه‌ای از بهشت را پیش چشمان خود خواهید دید. یکی از شناخته شده‌ترین مناطق تایلند، شهر کرابی یا Krabi بوده که شما می‌توانید با حضور در آن علاوه بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری تایلند از شهر‌های اطراف این منطقه همانند Railay Beach، Ban Nong Thale و Ban Ao Nam Mao نیز دیدن کنید. بر اساس نظرات مسافران و افراد بومی که این شهر را بهشتی گمشده می‌دانند، اگر به آن سفر نکنید؛ کل مسافرت شما به این کشور بیهوده بوده است!

جزیره سامویی تایلند

سفری کوتاه به ساموئی فایده نخواهد داشت؛ بهتر است ماه‌ها در این جزیره ساکن شوید. یکی از مناطقی که جزء جاذبه‌های گردشگری تایلند محسوب می‌شود، شهر سامویی یا Ko Samui بوده که از نظر لغوی به معنای بهشت امن است. این جزیره در سواحل شرقی کشور تایلند واقع شده و می‌تواند لقب یکی از بزرگ‌ترین جزیره‌های تایلند را از آن خود کند؛ چرا که دارای ۲۲۸ کیلومتر مربع مساحت بوده و توانسته ۵۰ هزار نفر را درون خود جای دهد.

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که با حضور در سواحل و انجام تفریحات آبی لذت بیشتری می‌برید، توصیه می‌کنیم از حضور در این جزیره سرشار از ماسه، درخت نارگیل و صخره‌های مرجانی غافل نشوید. اگر قصد دارید تصاویر بیشتری ازین جزیره ببینید و اطلاعات بیشتری از آن کسب کنید کافیست عبارت "جزیره ساموئی لحظه آخر" را در گوگل سرچ کرده و روی سایت لحظه آخر کلیک کنید.

هواهین و چاآم تایلند

در برخی مواقع افراد تنها برای گردش و تفریح شهر‌های مشهور و به نام را انتخاب کرده و ممکن است از بازدید مکان‌های دنج و منحصر به فرد دیگر باز بمانند. علی رغم اینکه ممکن است انتخاب شهر هواهین و چاآم تایلند یا Hua Hin – Cha-am به مخیله شما برسد، اما می‌توان گفت این دو شهر ساحلی می‌توانند با امکانات و جاذبه‌های گردشگری درون خود اوقات بسیار خوشی را برای شما به ارمغان آورند.

جالب است بدانید جمعیت این شهر‌ها نسبتاً کم بوده و حدوداً به ۶۳۰۹۱ نفر می‌رسد. همچنین محیط این شهر‌های ساحلی خانوادگی بوده و شما می‌توانید پس از مراجعه به آن، افرادی چون عروس و داماد‌های جوان، خانواده‌ها، سالمندان و بازنشسته‌ها را مشاهده کنید. از آنجا که این شهر‌ها به شهر‌های ساحلی مشهور هستند، شما می‌توانید بهترین امکانات دریایی از جمله تفریحات آبی و کافه رستوران‌های ساحلی را با بهترین کیفیت تجربه کنید.

شهر بان کئو

شاید بهتر باشد در سفر خود به دنبال شهرهای گمنام بگردیم! یکی از شهر‌های توریستی کشور تایلند که شاید کمتر نام آن را شنیده باشیم شهر ‌بان کئو یا Ban Kao بوده که حدوداً ۱۲۰۰۰ نفر جمعیت دارد. این شهر آب و هوای نسبتاً مرطوبی داشته و برای افراد می‌تواند حین بازدید از جاذبه‌های گردشگری تایلند فضای آرام و مطلوبی را فراهم کند. جالب است بدانید شما با حضور در این شهر می‌توانید از مناطق مجاور از جمله Ban Klondo، Kanchanaburi و Ban Ko Samrong نیز دیدن کنید.

سخن پایانی

سفر کوتاه ما به تایلند به پایان رسید؛ اما اکنون زمان آغاز سفر بلند شما به این کشور فرا رسیده است. با توجه به اینکه امروزه بازار استفاده از تور‌های مسافرتی بسیار رایج است، شما می‌توانید پس از انتخاب تور مورد نظرتان به سفر در دل جاده‌ها بپردازید و خاطرات به یاد ماندنی برای خود خلق کنید.

یکی از مقاصد گردشگری محبوب و متداول میان مسافران کشور تایلند، بزرگترین جزایر آن است؛ چرا که این منطق به سبب وجود تور‌های مسافرتی و جاذبه‌های گردشگری توانسته‌اند علاوه بر جذب تعداد زیادی از مخاطبان، لحظات خوشی را برای آن‌ها خلق کنند.

اگر به دنبال لذت بردن از آرامش و سکوت هستید، می‌توانید شهر بان کئو را انتخاب کنید. چنانچه خواهان شلوغی و مشاهده مشغله افراد باشید، بانکوک یک مقصد پر از شگفتی است که باید به کشف این شگفتی‌ها بپردازید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید