آغاز طرح تعویض دستگاه جوش قدیمی با اینورتر جوشکاری آروا با شرایط استثنایی

کدخبر: ۵۷۶۸۲۷
شرکت آروا در راستای حمایت از کسب و کارها، طرح تعویض دستگاه جوش قدیمی با اینورتر جوشکاری آروا را برای بار دوم با شرایط استثنایی و ویژه رونمایی کرد.
آغاز طرح تعویض دستگاه جوش قدیمی با اینورتر جوشکاری آروا با شرایط استثنایی

 در این طرح تمامی افرادی که دستگاه های جوش قدیمی دارند می توانند با مراجعه با سایت آروا و نمایندگی های فروش دستگاه های قدیمی، معیوب، خراب و سوخته خود را با هر برندی که باشد و هر نوع تکنولوژی که دارند تحویل دهند و اینوتر های آروا را با 70 ماه گارانتی و تخفیفی بسیار عالی دریافت نمایند.

در هر شهری که هستید می توانید با مراجعه به نمایندگی های آروا در شهر خود، از این طرح استفاده کنید. اگر قصد دارید آدرس نمایندگی معتبر آروا در شهر خود را بدانید، اطلاعات کامل تر را در صفحه طرح تعویض دستگاه جوش فرسوده با اینورتر جوشکاری آروا قرار داده ایم.

جزئیات طرح تعویض اینورتر جوشکاری آروا

این طرح برای اولین با در سال 1401 اجرا شد و به عنوان بزرگترین طرح نوسازی صنعت ابزار نام گرفت و با استقبال بسیار گسترده هموطنان عزیز رو به شد. بسیاری از افراد توانستند با استفاده از این طرح شکفت انگیز کسب و کار خود را گسترش دهند و یک اینوتر با کیفیت عالی و دارای نشان استاندارد دریافت کنند. در طول این چند ماه طی تماس های مکرر و حضور گسترده صاحبان کسب و کار به شعب و نمایندگی های آروا، خواستار تکرار دوباره این طرح بودند که شرکت آروا برای دومین بار این طرح را اجرایی نمود.

شرکت آروا

یکی از مواردی که برای جوشکاران و کسانی که با دستگاه های جوش کار می کنند مهم است، داشتن رنج آمپر واقعی و استفاده از متریال و قطعات استاندارد است. اینوتر های جوشکاری آروا با رعایت تمامی فرآیند های ساخت از جمله کنترل کیفیت و تضمین کیفیت یک ابزار مورد اعتماد و اطمینان برای کاربران است. شرکت آروا این افتخار را دارد که اعلام کند تمامی اینوتر های ساخت این شرکت دارای رنج آمپر واقعی هستند و علاوه بر این مزیت مهم دارای نشان استاندارد ملی ایران و استاندارد CE اروپا هستند.

شرایط ویژه طرح تعویض دستگاه جوش قدیمی با اینورتر جوشکاری آروا

آغاز مرحله دوم طرح تعویض اینورتر جوشکاری آروا از شرایط بسیار استثنایی برخوردار است و شما با شرکت و استفاده از این طرح می توانید از مزیت های بسیاری از قبیل:

  • استفاده از یک عمر گارانتی و خدمات پس از فروش

  • جوشکاری با قابلیت تیگ

  • جوشکاری در شرایط کاری مختلف

  • افزایش راندمان کاری

  • عدم پرداخت هزینه جهت تعمیر دستگاه جوش

  • دریافت رایگان کابل، انبر جوش و انبر اتصال همراه با اینورتر جدید

  • دریافت اینورتر جدید و با کیفیت آروا با ۲۶ درصد تخفیف

  • بهره مند شدن از ۷۰ ماه گارانتی

  • در اختیار داشتن دستگاه جدید و با کیفیت به جای دستگاه قدیمی و تعمیر شده

مزیت های استفاده از طرح تعویض دستگاه جوش فرسوده

مزیت های استفاده از طرح تعویض دستگاه جوش فرسوده

در زیر به برخی از دلایل که می تواند برای هر صنعتگری مهم باشد اشاره می کنیم تا به استثنایی بودن این طرح بیشتر پی ببرید و در مدت زمان تعیین شده از این طرح بی نظیر و فوق العاده برای گسترش کسب و کار خود استفاده نمایید.

  1. هزینه تعمیر دستگاه جوش فرسوده :میانگین ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

  2. هزینه لوازم جانبی :میانگین ۵۰۰ هزار تومان

  3. ۲۶ % تخفیف : ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای اینورتر با رنج قیمت ۴ میلیون تومان

  4. ۷۰ ماه گارانتی آروا : با ارزش تقریبی ۱ میلیون تومان

با توجه به برآورد هزینه ای که در بالا انجام دادیم شما با استفاده از طرح تعویض دستگاه جوش، به صورت تقریبی می توانید ۴ میلیون تومان از هزینه های خود را کم کنید. به عبارتی دیگر این مبلغ را پس انداز کرده اید و مانند این است که اینورتر جدید با رنج قیمت ۴ میلیون تومان را به صورت رایگان دریافت کرده اید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید