چگونه در دبی خودرو اجاره کنیم؟

کدخبر: ۵۷۹۴۵۲
شهر دبی از محبوب‌ترین مقاصد افراد در سراسر جهان است؛ زیرا شهر دبی و کشور امارات امکانات و خدمات بسیاری را از جمله اجاره ماشین را برای سهولت سفر مسافران و بهبود تجربه‌ی بازدید از این شهر در اختیارشان قرار می‌دهد.
چگونه در دبی خودرو اجاره کنیم؟

 امروزه افرادی که علاقه‌مند به سوار شدن و رانندگی با ماشین‌های لوکس و لاکچری هستند؛ می‌توانند به‌راحتی در شهر دبی ماشین مورد نظر خود را در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف اجاره کنند و لذت ببرند. خدمات کرایه ماشین در دبی شامل ماشین خارجی و لوکس است. برای اجاره‌ی ماشین می‌توانید از داخل ایران اقدام به رزرو ماشین مورد نظر خود کنید.

کرایه‌ی ماشین در دبی به نسبت کرایه‌ی تاکسی امری مقرون به صرفه و بسیار محبوب است. 

مراحل اجاره ماشین در دبی به چه صورت است؟

ماشین‌های مدرن و مجللی که در دبی وجود دارد گردشگران را وسوسه می‌کند که با پرداخت هزینه‌‌ی مناسب اقدام به اجاره یک ماشین لوکس مانند لامبورگینی، بوگاتی یا فراری، تجربه سفر به دبی خود را خاص‌تر کند!

اگر قرار باشد در مدتی که در دبی مقیم هستید، اتومبیلی در اختیار داشته باشید، می‌توانید از خدمات اجاره ماشین در دبی سعادت رنت استفاده کنید و به راحتی تمام شهر و مناطق دیدنی اطراف آن را ببینید و خوش بگذرانید.

دبی بهترین مکان را برای یک رانندگی آسوده با در اختیار داشتن شبکه‌ی جاده‌ای پیچیده و بزرگراه‌های با کیفیت را فراهم کرده است. 

پیش از سفر خود باید اقدام به رزرو ماشین کنید، از آنجایی که معمولا ایرانیان مستر کارت ندارند، بهتر است از شرکت‌های ایرانی مقیم در دبی اقدام به اجاره ماشین کنید. شرکتی را انتخاب کنید که مجوز‌های لازم و شماره‌ی ثبت  داشته باشد. اجاره خودرو در دبی به دو صورت: اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده ارائه می‌شود. در زمان رزرو اجاره خودرو بدون راننده در دبی نیاز است مدارکی را داشته باشید که در ادامه نام می‌بریم: 

•  مدارکی دال بر سن راننده (حداقل سن راننده باید 20 سال باشد)

•  گواهینامه بین المللی معتبر

•  گذرنامه

•   ویزا 

•   ودیعه یا دیپوزیت (این مبلغ براساس نوع خودرو متفاوت است و پس از 25 روز کاری با بررسی عدم جریمه به حسابتان بازگردانده خواهد شد.)

•  پرداخت هزینه‌های اجاره ماشین

این موضوع را در نظر داشته باشید که نیاز است در زمان عقد قرارداد اجاره ماشین، مکان و زمان دقیق تحویل و برگرداندن ماشین را مشخص کنید. در این سرویس خودرو را با حداقل 2 روز در اختیار خواهید داشت. 

اجاره ماشین در دبی همراه با راننده چه شرایطی دارد؟

اجاره ماشین در دبی همراه با راننده چه شرایطی دارد؟

در این حالت برای رفت و آمد در دبی فردی را در اختیار دارید که شما را به هر محلی که بخواهید می‌برد. مدت زمان استفاده از این سرویس حداقل 10 ساعت در طول روز است. در اجاره خودرو با راننده نیاز به ارائه‌ی هیچگونه مدرکی نیست. کافیست محل تحویل و عودت، مدت زمان کرایه، اطلاعات سرنشینان را به شرکت ارائه دهید. در این سرویس شما هیچ مسئولیتی ندارید و تمام مسئولیت‌ها و خسارات احتمالی همچون تصادف، دزدی، جریمه بر عهده‌ی راننده و شرکت خواهد بود.

آشنایی با قوانین رانندگی در دبی

پیش از آن که اقدام به اجاره خودرو در دبی کنید، باید با قوانین رانندگی در دبی آشنا باشید. در واقع عدم رعایت قوانین در شهر دبی می‌تواند منجر‌به اعمال جرائم سنگینی شود. مهمترین قوانین دبی را در ادامه مشاهده می‌کنید. 

•  عدم تغییر مسیر ناگهانی

•  رعایت نکردن سرعت مجاز

• عدم توجه به چراغ راهنمایی و رانندگی

•  عدم پارک ماشین در محل پارک معلولان

•  عبور نکردن از خط اتوبوس و تاکسی

•   عدم توجه به محل عبور عابران

هزینه اجاره ماشین در دبی چقدر است؟

هزینه اجاره خودرو در دبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

1-  انتخاب نوع خدمات (اجاره خودرو با راننده یا اجاره خودرو بدون راننده)

2-  مدل ماشین 

3- مدت زمان کرایه 

4- کیلومتر طی شده 

3 خودروی پرطرفدار در دبی:

چگونه ماشین اجاره‌ای در دبی را تحویل بگیریم؟

چگونه ماشین اجاره‌ای در دبی را تحویل بگیریم؟

در زمان رزرو شما محل تحویل و عودت را مشخص خواهید کرد. در زمان تحویل ماشین مورد نظر، از سالم بودن بدنه، چراغ‌ها و داخل اتومبیل اطمینان حاصل کنید. در صورتی که خودرو را از شرکت معتبری اجاره کرده باشید در زمان تحویل به شما، قراردادی در دو نسخه ارائه می‌کنند که به امضای شرکت در آمده است. در این قرارداد تمامی اطلاعات راننده، ماشین، بیمه، مدت زمان کرایه و هزینه‌ی اجاره خودرو آمده است. شما موظف هستید هر دو را امضا کنید و یک نسخه را تا پایان مدت کرایه نزد خود نگهداری کنید. این قرارداد تمامی ابهامات را برطرف می‌کند و در صورت بروز مشکل می‌توانید به پلیس دبی ارائه دهید. 

جمع بندی

شما با اجاره خودرو در دبی هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم سفری هیجان‌انگیزی را در کنار دوستان و خانواده خود تجربه خواهید کرد. سعادت رنت با ارائه‌ی خودروهای بروز و لوکس شما را برای به یادمادنی کردن سفر همراهی می‌کند. سعادت رنت خودروهای در حد صفر کیلومتر را با قیمتی بسیار مناسب و شرایط آسان در اختیارتان قرار می‌دهد. 

این مجموعه فردی فارسی زبان در دبی به عنوان پشتیبان به شما معرفی می‌کند تا هر سوال و مشکلی بود را با وی در میان بگذارید. ماشین‌های این مجموعه در رنگ و مدل‌های مختلف وجود دارد که کافیست یک هفته قبل از سفر خود از طریق وب سایت سعادت رنت اقدام به رزرو کنید. ماشین تمیز و بدون نقص فنی در اختیار شما خواهد بود. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید