نقش تلفن اینترنتی در اینترنتی شدن مشاغل

کدخبر: ۵۸۱۴۹۹
مردم برای خرید اینترنتی با توجه به کلاه برداری های اتفاق افتاده برای خرید نیاز به اعتماد دارند تا از ارسال کالا مطمئن شوند چندین روش برای جلب اعتماد مشتری ضروری می باشد.

تلفن اینترنتی و تلفن ابری نقش بسیار مهمی در خرید های غیر حضوری دارند با ما همراه باشید تا اهمیت تلفن اینترنتی در کسب و کار های اینترنتی را بیشتر حس کنید.

در زمان های گذشته برای خرید تمامی اجناس مردم به سمت بازار ها میرفتند و یک روز خود را مختص خرید یک کالا قرار میدادند که البته اگر از خستگی و از دست دادن زمان صرف نظر کنیم جذابیت هایی خرید و گشت و گذار هم از مزایای خرید حضوری بود. اما متاسفانه این روز ها با توجه به مشغله کاری و ترافیک، ناخداگاه به سمت خرید اینترنتی سوق داده شده ایم.

مردم برای خرید اینترنتی با توجه به کلاه برداری های اتفاق افتاده برای خرید نیاز به اعتماد دارند تا از ارسال کالا مطمئن شوند چندین روش برای جلب اعتماد مشتری ضروری می باشد.

گرفتن نماد اعتماد الکترونیک

نماد اعتماد الکترونیک بعد از وریفای کردن آدرس و مشخصات کاربر به سایت ها اعطا خواهد شد و مشتریان با خیال راحت تری اعتماد می کنند و می توانند خرید کنند.

سامانه نماد اعتماد الکترونیک برای وریفای کردن یوزر ها از چند متد استفاده میکند 

1- آدرس:پاکتی فیزیکی برای ادرس ثبت شده ارسال می شود و داخل پاکت کدی می باشد که باید در وب سایت وارد کنید به این صورت آدرس معتبر خواهد شد

2- تلفن ثابت و موبایل با ارسال وریفای کد و یا تماس از طریق تلفن اینترنتی و ویپ و وارد کردن کد مربوطه تلفن احراز خواهد شد.

مشخصات فردی یا حقوقی با استفاده از سامانه شاهکار تایید خواهد شد

داشتن صفحه تماس با ما شامل شماره تلفن ثابت و آدرس

پاسخگویی تلفنی و داشتن تلفن ویپ یا تلفن اینترنتی باعث اعتبار کسب و کار خواهد شد قبل از صحبت کردن اپراتور مشتری با شنیدن پیغام منشی گویا سیستم ویپ متوجه یکپارچگی سیستم خواهد شد و به پاسخ اپراتور تلفنی اعتماد بیشتری خواهد داشت

تلفن اینترنتی

یکی از مهمترین عوامل برای پیشرفت کسب و کار های اینترنتی می باشد شما برای داشتن تلفن ویپ امروزه نیاز به داشتن سخت افزار و هزینه های سنگین ندارید به راحتی با تهیه اکانت سیپ به صورت سالیانه یا ماهیانه می توانید تماس بینش شهری تماس داخلی به داخلی و موبایل داشته باشید برای راه اندازی سیستم ویپ به صورت اینترنتی می توانید با یکی از شرکت هایی همچون جوان تل ، تل با ما و... تماس بگیرید و قرارداد همکاری داشته باشید و به راحتی به ازای پرداخت ماهانه یا سالانه سیستم کامل ویپ داشته باشید.

تحول بزرگ بیزینس های مشاوره ای :

کسب و کار هایی همچون مشاوره نیز امروزه اینترنتی شدند و مشتری به ازای پرداخت هزینه، مشاوره دریافت می کنند و مشاور در لحظه بر اساس پورسانت مشخص هزینه دریافت می کند این سیستم به عنوان تله مشاور یا سیستم مشاوره تلفن شناخته می شود تا چند سال گذشته هر شخصی نیاز به مشاوره داشت حتما باید حضوری به دفاتر کار مشاوره میرفتند اما با سیستم تله مشاور به راحتی در لحظه مشاوران با شما تماس خواهند گرفت و از خدمات مشاوره استفاده خواهید کرد.

بازاریابی تلفنی:

بازاریابی قبلا به صورت حضوری انجام میشد با گذر زمان بازاریابی به صورت تلفنی شد اما مدام خط تلفن های موبایل و ثابت مسدود میشد تا اینکه خط تلفن های اینترنتی به صورت سیپ ترانک امکان چندین تماس همزمان به شرکت ها ارائه شد خط تلفن های اینترنتی شرکت هایی مثل آسیاتک، پیشگامان، فناپ ،رسپینا و ... قابل ارائه می باشد که شرکت هایی همچون جوان تل امکان ثبت پیگیری و راه اندازی و پشتیانی سیستم ویپ شما را انجام خواهند داد.

مرکز تلفن ویپ

تلفن گویا:

بسیاری از کسب و کارها بدون حتی پاسخگویی تلفنی می توانند اتوماتیک به سوالات مشترکین پاسخ دهند به طور مثال برای پیگیری سفارشات بدون اینکه مشتری با اپراتور صحبت کند می تواند به جواب برسد به طور مثال مشتری برای پیگیری بسته پستی می تواند با شماره تماس بگیرد کد پیگیری شماره را وارد نمایید و سیستم به صورت گویا و اتوماتیک پاسخ دهد و از روند تحویل سفارش مطلع شود.

مثال دیگر:اوقات شرعی کشور، به راحتی با تماس از هر استان و تشخیص کد استان یا اینکه پرسش سیستم به راحتی به صورت اتوماتیک اوقات شرعی خوانده می شود و یا پروژه صدای حرم به راحتی با تماس با یک شماره میکروفون داخل حرم فعال شده و صدای حرم را به صورت زنده خواهید شنید

تلفن گویا

برون سپاری مرکز تماس

برون سپاری مرکز تماس از جمله مشاغلی هست که بعد از پیدایش تلفن اینترنتی و تلفن ویپ ایجاد شد و این امکان به وجود آمد که شرکت ها خط تلفن خود را برون سپاری کنند و به جای گرفتن نیرو در دفتر کار و محدودیت فضا از شرکت های دیگر حتی در استان دیگر پاسخگویی داشته باشند یکی از پر درامد ترین مشاغل تلفنی راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی و برون سپاری مرکز تماس می باشد.

سیستم تلفن اینترنتی به شما قابلیت دور کاری میدهد و شما بر اساس این موضوع می توانید برون سپاری تماس ها را داشته باشید و مهم تر از همه این که تمامی تماس های شما ضبط می گردد و به راحتی امکان پیگیری و بررسی این موضوع وجود دارد و یا اینکه حتی به صورت لایو می توانید مکالمات را شنود کنید تا از کیفیت پاسخگویی مطمئن شوید همچنین با توجه به گزارشات تماس می توانید پرداختی به شرکت های برون سپاری داشته باشید.

ارسال پیام صوتی و دعوت نامه

با تلفن اینترنتی کسب و کار هایی راه اندازی شده اند که مسئولیت ارسال پیام صوتی به مخاطبین را دارند و شما می توانید یک ویس ضبط کنید و به لیست شماره ای که میدهید سیستم اتوماتیک تماس بگیرد و ویس را پخش کند و در نهایت اگر نیاز به پاسخ داشت عدد را وارد کنند.

ارسال پیام صوتی

در نظر داشته باشید ارسال پیام صوتی کاربرد های زیادی دارد به طور مثال یاداوری دوره یا حضور در مکانی، مرکز تلفن با مشتری تماس گرفته و به صورت اتوماتیک پیغام پخش شده و از مشتری سوال میپرسد که تمایل به شرکت دارند یا خیر به این صورت شما می توانید با سیستم آمار شرکت کنندگان در مراسم را داشته باشید و چقدر جذاب می شود با جای کارت عروسی و... صدای خود شما پخش گردد و دعوت کند

استفاده از سی آر ام و اتصال به تلفن ابری

به این فکر کنید روزانه شما بیشتر از 50 نفر با شما تماس دارند و شما قیمت خدمات و یا کالاها را پرسجو می کنند و یک تعدادی از شما خرید می کنند و تعدادی هم گذر می کنند و در نهایت از شرکت دیگری خرید انجام می دهند یا سر درگم خواهند شد.

برای اینکه این مشتری ها فراموش نشوند می توان از تلفن ابری به همراه سی آر ام ابری استفاده کنید با تماس هر مشتری اگر مشتری جدید باشد در سیستم اپراتور نام مشتری نمایش داده می شود و اپراتو در حال مکالمه فرم را تکمیل می کند و نتیجه تماس را یاداشت می کند و در زمان بعدی خاصی قرار می دهد مثلا دو روز دیگر سیستم در روز و ساعت مشخص ایمیل و پیامک به نفر مربوطه ارسال خواهد کرد و یاداور تماس خواهد شد و چون اپراتور نتیجه تماس قبلی خود را دارد به راحتی امکان پیگیری و فروش را خواهد داشت.

تلفن ابری به شما کمک میکند بدون داشتن سخت افزار و محل ثابت از هر جای ایران دسترسی به تلفن سازمانی خود داشته باشید و به صورت ابری تماس ورودی و خروجی داشته باشید و حتی انتقال تماس بین همکاران را داشته باشید بدون اینکه مشتری متوجه عدم یکپارچگی محل پرسنل شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سهام در روز سه‌شنبه؛

      اقتصادنیوز: امروز برای هفتمین روز معاملاتی متوالی شاخص بورس ریزش کرد.

    کارگزاری مفید