پرداخت یار زیبال در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از محصول جدید خود رونمایی کرد

کدخبر: ۵۸۲۹۰۵
نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد حوزه فناوری و تجارت الکترونیک در ایران است که هر ساله با حضور تعداد زیادی از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ برگزار می‌شود، این نمایشگاه که از طرف سازمان نظام صنفی رایانه ایی کشور برگزار می‌شود، به محلی برای تجمع فعالین عرصه فناوری و علاقه مندان به تکنولوژی تبدیل شده است و توسعه اقتصاد دیجیتال از جمله اهداف مهم این نمایشگاه است.
پرداخت یار زیبال در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از محصول جدید خود رونمایی کرد

امسال در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، مانند سایر دوره‌های قبلی نمایشگاه، کسب‌وکارها از حوزه‌های مختلف برای ارائه خدمات خود و آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با محصولات آنها در این نمایشگاه حضور دارند. زیبال نیز که از سال ۱۳۹۶ به صورت تخصصی در زمینه ارائه محصولات مالی و پرداختی به کسب‌وکارها فعالیت می‌کند در الکامپ ۲۶ام حضور دارد و در راستای تکمیل سبد محصولات خود، از محصول جدیدی به نام وب سرویس (API)، رونمایی کرده است.

زیبال با ارائه درگاه پرداخت اینترنتی امن و پایدار با ۶ شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت، به پرداخت ملت، آپ، سامان، سداد، ایران کیش و سپهر، و برای ارائه محصول تسویه خود با ۱۲ بانک معتبر، ملت، ملی، صادرات، تجارت، آینده، سامان، پارسیان، پاسارگاد، اقتصادنوین، شهر، کارآفرین، خاورمیانه وهمکار می‌کند.

photo_2023-06-28_11-43-13

وب سرویس‌های زیبال نیز در 6 حوزه، احراز هویت، بانکی، خدماتی، تبدیل اطلاعات، بورس و بیمه ارائه شده است. با ارائه این محصول توسط زیبال، کسب‌وکارها می‌توانند با یک بار دریافت زیرساخت زیبال، به صورت کاملا یکپارچه به مجموعه کاملی از خدمات مالی و پرداختی موردنیازشان از جمله، درگاه پرداخت اینترنتی، تسویه سریع، وب سرویس‌ها و چندین سرویس کاربردی دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر بیش از 14000 کسب‌وکار از درگاه پرداخت زیبال استفاده می‌کنند و بیش از 120 میلیون تراکنش با ارزشی بالغ بر 900 هزار میلیارد ریال با موفقیت توسط زیبال پردازش شده است.

photo_2023-06-28_11-43-17

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید