آی پی ثابت ترید، مهم ترین ابزار مورد نیاز برای شروع سرمایه گذاری

کدخبر: ۵۹۲۶۵۴
ترید و سرمایه گذاری یکی از روش‌های کسب درآمد است که که امروزه در میان عموم مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است.
آی پی ثابت ترید، مهم ترین ابزار مورد نیاز برای شروع سرمایه گذاری

 افرادی که آموزش‌های لازم جهت مطالعه بازارهای مالی را گذرانده باشند، به کمک ابزارهای گوناگون در صرافی‌های آنلاین متمرکز و غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند و از به این شکل درآمد دلاری برای خود رقم زده‌اند. یکی از مهم‌ترین ابزاری که هر تریدر برای شروع کار به  آن نیاز دارد، آی پی ثابت ترید است که دسترسی نامحدود و بدون تحریم به صرافی‌های معتبر سراسر دنیا را می‌دهد. در ادامه با ما باشید تا اهمیت آی پی ثابت ترید به خصوص در ایران را به طور کامل برای شما عزیزان شرح دهیم.

آی پی ثابت ترید چیست؟

همانطور که می‌دانید امروزه کشور ایران در لیست تحریم بسیاری از پلتفرم‌ها و صرافی‌های معتبر دنیا قرار گرفته است. از این رو افرادی که قصد شروع معامله و یا حتی وارد شدن به صرافی را داشته باشند، پیش از هرچه باید به فکر راهی برای دور زدن تحریم صرافی مورد نظر خود باشند. روش‌های بسیاری برایز رفع تحریم در سراسر اینترنت وجود دارد که معمولاً عواقب ناراحت کننده‌ای نیز به همراه دارد.

و اما آی پی ثابت ترید! فردی که قصد دارد سرمایه خود را وارد بازارهای مالی کند و کل این عملیات را به صورت آنلاین انجام می‌دهد، بدون شک تضمین امنیت سرمایه برای او مهم‌ترین اولیت است. بنابراین فیلترشکن‌ها و برنامه‌های تغییر آی پی این چنینی را برای همیشه فراموش کنید. آی پی ثابت در واقع نقطه مقابل اینگونه برنامه‌ها است. آی پی ثابت در واقع یکی از صدها آی پی مجازی است که یک سرور مجازی به شما ارائه می‌کند.

به کمک این آی پی خریداری شده می‌توانید تحریم‌های صرافی مورد نظر را دور بزنید و از امکانات آن استفاده کنید. از آن جایی که آی پی خریداری شده تغییر نمی‌کند و لوکیشن شما را عوض نمی‌کند، صرافی یا هر پلتفرم دیگری حق مسدود سازی حساب کاربری شما را نخواهد داشت. در واقع شما با متصل شدن به یک سرور مجازی معتبر می‌توانید لوکیشن خود را تبدیل به یک لوکیشن ثابت و معتبر کنید.

عواقب استفاده از VPNها

امروزه کمتر کسی با واژه VPN ناآشنا است! اکثر افراد برای دسترسی به برنامه‌های خارجی از VPNها استفاده می‌کنند؛ اما نمی‌دانند چه عواقبی به دنبال آن‌ها است. همانطور که می‌دانید VPN وظیفه تغییر آی پی کاربران را به عهده دارد. در واقع زمانی که پلتفرمی آی پی ایران (کاربرانی که با آی پی ایران وارد می‌شوند) را تحریم می‌کند، مجوز ورود را برای هر فردی که با آی پی ایران وارد شود را مسدود می‌کند.

با اتصال به VPN آی پی شما تغییر می‌کند و تبدیل به یک آی پی کشور مجاز می‌شود که در این حالت مجوز دسترسی به شما داده می‌شود؛ اما این فرایند چطور انجام می‌شود؟ فرایند تغییر آی پی توسط تونل‌هایی با امنیت بسیار ضعیفی انجام می‌شود که دور از دسترس پلتفرم‌های مختلف است. به کمک این تونل‌ها دیگر کسی قادر به شناخت و یا یافتن آی پی واقعی شما نیست.

اما بدون شک امنیت شما تا حد بسیار زیادی در خطر می‌افتد؛ در واقع با اتصال به VPN و ورود به تونل شما دسترسی سیستم خود را به شرکت ارائه کننده VPN خواهید داد. حتی اگر از شرکت معتبری VPN خریداری کرده باشید، باز هم نمی‌توانید از حساب کاربری خود در قبال مسدودسازی محافظت کنید. VPNها اصلی‌ترین ابزار هکران و افراد سودجو است، پس اگر یک حمله از سوی هکری با هر یک از این آی پی‌های سرور VPN صورت گیرد، تمامی آی پی‌های موجود این شرکت در لیست سیاه اینترنت قرار می‌گیرد.

بنابراین نفر بعدی که به این VPN متصل می‌شود به عنوان یک هکر شناخته می‌شود و به این شکل حساب کاربری او در معرض خطر مسدود شدن قرار می‌گیرد. همچنین تغییر مکرر آی پی توسط VPNها موجب لو دادن کاربران نزد صرافی‌ها است که به این شکل صرافی موردنظر متوجه واقعی نبودن آی پی شما خواهد شد و در نهایت حساب شما را مسدود خواهد کرد. این موضوع یکی از دلایلی است که امروزه بسیاری از افراد در صنعت گیم نیز به جای VPN به سراغ سرویس کاهش پینگ بازی یا VPS گیم رفته‌اند.

تفاوت آی پی ثابت ترید و VPN

تفاوت آی پی ثابت ترید و VPN

در نقطه مقابل VPNها، VPS آی پی ثابت ترید یا سرور مجازی قرار دارد. اولین مزیتی که این سرویس نسبط به VPN دارد، عدم تغییر آی پی کاربران است. در واقع با خرید یکبار آی پی ثابت ترید، آی پی شما برای همیشه ثابت می‌ماند که نمایانگر واقعی بودن لوکیشن کاربران است. از آن جایی که معمولاً هکرها برای تغییر آی پی خود نیازی به هزینه ندارند و فعالیت خود را با یک VPN ساده انجام می‌دهند، سرورهای مجازی آلوده نخواهند شد و در نهایت آی پی ارائه شده از نهایت ایمنی لازم برخوردار خواهد بود.

از کجا آی پی ثابت ترید تهیه کنیم؟

از کجا آی پی ثابت ترید تهیه کنیم؟

اگر همین الان در اینترنت خود واژه آی پی ثابت ترید را سرچ کنید، بیش از صد وبسایت و پلتفرم ارائه دهنده آی پی ثابت پیدا می‌کنید، اما کدام بهتر است؟

یک شرکت ارائه دهنده آی پی ثابت باید از امکانات زیر برخوردار باشد:

رفع تحریم

 بدون شک این ویژگی به عنوان مهم‌ترین مزیت یک آی پی ثابت برای ترید محسوب می‌شود و بدون آن VPS معنای خود را از دست می‌دهد.

تست آی پی مناسب با هر صرافی

 یکی از مسائلی که ممکن است برای شما هم اتفاق بیافتد، خرید آی پی ثابت اشتباه است. فرض کنید بایننس کشور ایران، آلمان و ترکیه را تحریم کرده باشد. در این حالت اگر شما سرویس آی پی ثابت آلمان را خریداری کنید، باز هم مشکل شما حل نخواهد شد و همچنان دسترسی به صرافی بایننس برای شما امکان پذیر نیست. بنابراین شرکت خدمات دهنده می‌بایست پیش از ارائه سرویس، هر کدام را تست کند و بهترین گزینه را برای هر صرافی پیشنهاد بدهد.

تضمین امنیت

 به طور کلی اکثر شرکت‌های ارائه کننده VPS امنیت بالایی را برای کاربران فراهم می‌کنند، اما باز هم بهتر است احتیاط کنید.

تضمین آی پی ثابت

 اگر تریدر هستید و یا به هر نحوی در صرافی‌های خارجی فعالیت می‌کنید، تغییر آی پی بزرگ‌ترین دشمن شما است؛ به خصوص اگر احراز هویت هم انجام شده باشد. مطمئن شوید که در صورت فیلتر شدن سرور خریداری شده، آی پی شما به لوکیشن دیگری تغییر نکند.

پهنای باند بالای VPS

 سرعت برای تریدران بسیار حائز اهمیت است. همانطور که می‌دانید افرادی که به صورت روزانه و لحظه‌ای وارد معامله می‌شوند، هر ثانیه برای آن‌ها اهمیت دارد و اگر استفاده از VPS نیز بخواهد سرعت اینترنت آن‌ها را کاهش دهد، خرید VPS گزینه خوبی نخواهد بود. یک سرور مجازی مطلوب باید از پهنای باند بالایی برخوردار باشد.

طبق تحقیقات انجام شده، شرکت نایس نت، بیتسرور، سرورجت به برترین شرکت‌های ارائه دهنده آی پی ثابت شناخته شده‌اند. علاقه مندان جهت خرید آی پی ثابت و رفع تحریم برای همیشه می‌توانند با یکی از سه شرکت مذکور ارتباط برقرار کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید