سود صندوق با درآمد ثابت ایران زمین 27.45 درصد شد

کدخبر: ۵۹۵۸۱۳
صندوق درآمد ثابت بانک ایران زمین در آخرین دوره پرداخت سود خود مصادف اول شهریور ماه 1402 سود پرداختی روزشمار 24.5 درصدی که معادل 27.45 درصد سود موثر سالانه است را به حساب سرمایه گذاران این صندوق واریز کرد. لازم به ذکر است که میزان سود پرداختی در ماه های گذشته 23 درصد روز شمار بود.
سود صندوق با درآمد ثابت ایران زمین 27.45 درصد شد

بازدهی صندوق ایران زمین در ماه های آتی

با احتساب عدد سود موثر سالانه 27.45 درصدی صندوق ایران زمین، میزان سودسازی این صندوق در زمره بالاترین سود پرداختی در میان صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت است. طبق نظر مدیران این صندوق درآمد ثابت در ماه های آتی نیز حداقل سود پرداختی 24.5درصد روزشمار و معادل 27.45 درصد موثر سالانه خواهد بود و با توجه به وضعیت بازار اوراق بهادار بادرآمدثابت و همچنین میزان ذخیره سود این صندوق که بالاترین ذخیره سود در میان تمامی صندوق ها است، امکان افزایش در میزان بازدهی نیز وجود خواهد داشت.

معرفی صندوق درآمد ثابت بانک ایران زمین

صندوق درآمد ثابت بانک ایران زمین یکی از گزینه‌های محبوب سرمایه‌گذاری است که به افراد و سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا با حداقل ریسک و با اطمینان از سوددهی مناسب و پایدار بهره‌مند شوند. این صندوق با تجمیع سرمایه‌های سرمایه‌گذاران، عمده منابع را در اوراق با درآمد ثابت از جمله اوراق خزانه اسلامی، اوراق مشارکت نهادهای دولتی و شبه دولتی و گواهی سپرده بانکی سرمایه گذاری کرده و از این طریق ریسک سرمایه گذاری خود را به حداقل رسانده و امکان کسب بالاترین بازدهی بدون ریسک را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان می آورد. این صندوق با 70 هزار میلیارد دارایی تحت مدیریت جزو بزرگترین صندوق های درآمد ثابت ایران است و این مهم را با مدیریت بهینه منابع و سود سازی قابل قبول و اعتماد بیش از 50 هزار نفر از سرمایه گذاران خود کسب کرده و در ادامه مسیر فعالیت خود نیز درصدد پاسخ گویی به اعتماد سرمایه گذاران با خلق ارزش مطابق انتظار سرمایه گذاران خود است.

مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت بانک ایران زمین

  •  سود پایدار: با افزایش سود سالیانه به 24.5 درصد، سرمایه‌گذاران می‌توانند از سوددهی پایدار و مطمئن خود اطمینان حاصل کنند.

  •  کمترین ریسک: به دلیل توزیع سرمایه در اوراق با درآمد ثابت و گواهی سپرده های بانکی، ریسک سرمایه‌گذاران به حداقل می‌رسد.

  •  تخصیص آسان: با پیوستن به صندوق، تخصیص و مدیریت سرمایه توسط تیم متخصص مدیریت صندوق انجام می‌شود.

  • معاف از مالیات : سود پرداختی صندوق با درآمد ثابت ایران زمین معاف از مالیات است.

  • محاسبه سود به صورت روزشمار : برخلاف سپرده های بانکی، نحوه محاسبه سود در این صندوق به صورت روزشمار است و سرمایه گذاران می توانند حتی با سرمایه گذاری 10 روزه و کمتر نیز سود روزشمار خود را دریافت کنند.

  • سرمایه گذاری با هر مبلغی : سرمایه گذاران می توانند سرمایه گذاری در این صندوق را با خرید 1 واحد صندوق که حدودا معادل 100 هزار تومان است آغاز کنند.

  • نقد شوندگی بالا : سرمایه گذاران می توانند مبالغ ابطالی خود را تا 1 ساعت پس از درخواست، دریافت کنند.

چگونه می توان در صندوق درآمد ثابت ایران زمین سرمایه گذاری کرد.

در حال حاضر سرمایه گذاران از دو طریق می توانند در این صندوق سرمایه گذاری کنند. شیوه اول مراجعه به نزدیک ترین شعبه بانک ایران زمین و درخواست سرمایه گذاری در صندوق از متصدیان شعب بانک ایران زمین است. علاوه بر این برای سهولت و آرامش سرمایه گذاران امکان ثبت نام و سرمایه گذاری آنلاین در کمتر از دو دقیقه و شروع سرمایه گذاری از طریق وبسایت صندوق ایران زمین فراهم است. برای این کار کافی است سرمایه گذاران به وبسایت صندوق به نشانی  izfund.ir  مراجعه کرده و مراحل ثبت نام و شروع سرمایه گذاری خود را به راحتی انجام دهند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید