سود ۵ برابری در دو طرف بازار برای اولین‌بار در صرافی ارز دیجیتال تبدیل

کدخبر: ۵۹۹۰۶۲
یکی از رؤیاهایی که همه انسان‌ها در سر دارند رؤیای افزایش درآمد است.
سود ۵ برابری در دو طرف بازار برای اولین‌بار در صرافی ارز دیجیتال تبدیل

رپرتاژ آگهی: کسی را می‌شناسید که دوست نداشته باشد دارایی خود را چندبرابر کند و از این راه زندگی بهتری داشته باشد؟ رسیدن به این هدف ممکن است برای بسیاری از افراد با مشاغل سنتی دشوار به نظر برسد، اما دنیای ارزهای دیجیتال رسیدن به این رؤیا را آسان کرده است.

معامله مارجین یا تعهدی یکی از انواع معاملات استاندارد ارزهای دیجیتال است که امکان چندبرابر کردن سود را به کاربران می‌دهد. در این نوع معاملات کاربر می‌تواند تا چندبرابر سرمایه فعلی خود را از صرافی قرض بگیرد تا با سرمایه بیشتری وارد معامله شود. در چنین حالتی سودی که نصیب کاربر می‌شود هم مضاعف خواهد بود و به همین راحتی رؤیای چندبرابر کردن درآمد به واقعیت تبدیل می‌شود. اما آیا هیچ صرافی ایرانی وجود دارد که چنین امکاناتی را در اختیار معامله‌گران کشورمان بگذارد؟

معاملات مارجین و سود چندبرابری در ایران

تا مدتی پیش هیچ صرافی داخلی وجود نداشت که امکان معاملات مارجین و اهرمی را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد تا فارغ از دغدغه‌هایی همچون تحریم یا امکان مسدودشدن دارایی‌شان در صرافی‌های خارجی، بتوانند با خیال راحت معاملاتی با سود چندبرابری داشته باشند.

در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال تبدیل اولین صرافی ایرانی است که بخش معاملات تعهدی یا مارجین خود را راه‌اندازی کرده و این ابزار را در اختیار تمامی کاربران خود قرار داده است.

معاملات مارجین یا تعهدی در صرافی تبدیل دو ویژگی بسیار مهم دارند که باعث شده است از همان ابتدا با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شوند: اهرم و معاملات دوسویه.

سود ۵ برابری کاربران با سرمایه تبدیل

یکی از ضرب‌المثل‌های شیرین فارسی که برای ما به‌یادگار مانده است می‌گوید: «هر که بامش بیش برفش بیشتر». یکی از معانی این ضرب‌المثل این است که برای سود بیشتر نیاز به سرمایه‌ بیشتری دارید. اما با استفاده از معاملات مارجین صرافی تبدیل بدون این که سرمایه‌ بیشتری داشته باشید هم می‌توانید سودتان را چندبرابر کنید. اهرم پنج برابری معامله تعهدی به این معناست که شما می‌توانید تا ۵ برابر سرمایه فعلی خود را وارد معامله کنید. مثلاً اگر ۲۰۰ دلار سرمایه داشته باشید، می‌توانید ۸۰۰ دلار از تبدیل قرض بگیرید و با شناسایی موقعیت معاملاتی مناسب، تا ۱۰۰۰ دلار را وارد معامله کنید. اگر در این معامله ۱۰ درصد سود گرفته باشید، با سرمایه ۲۰۰ دلاری خود، ۲۰ دلار سود می‌کردید؛ اما حالا ۱۰۰ دلار سود کرده‌اید و نفع خود را تا ۵ برابر افزایش داده‌اید.

لذت‌بردن از ریزش بازار با معاملات تعهدی

در معاملات معمول ارزهای دیجیتال کاربران همیشه به دنبال بازار صعودی هستند تا در آن بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را بخرند و از افزایش قیمت آن سود بگیرند. این مسئله باعث می‌شود کاربران در بازارهای نزولی نتوانند کسب درآمد کنند و گاهی ممکن است مجبور شوند برای صعودی‌شدن دوباره بازار مدت‌ها انتظار بکشند. معاملات تعهدی تبدیل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید حتی از ریزش بازار نیز سود ببرید. در واقع در معاملات مارجین یا تعهدی می‌توانید از تغییرات قیمت در هر دو سوی بازار درآمدی چند برابری کسب کنید. این مسئله باعث می‌شود وقت شما به عنوان معامله‌گر در انتظار بازار صعودی تلف نشود و در هر شرایطی بتوانید معامله خود را انجام دهید و حتی بتوانید در صورت تمایل روی ترید به عنوان یک شغل تمام‌وقت و همیشگی حساب باز کنید.

مشخصات بازارهای مارجینی تبدیل

در حال حاضر ۱۸ بازار تتری و تومانی فعال در صرافی تبدیل امکان معاملات مارجین با اهرم ۵ برابری و به صورت دوطرفه را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. البته در بازار بیت‌کوین-تتر، امکان استفاده از اهرم ۱۰ نیز وجود دارد. سقف اعتباری که تبدیل برای هر معامله در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد، بین ۱۵۰۰ الی ۵۰۰۰ تتر است.

نکته قابل‌توجه دیگر در مورد بازارهای مارجین در تبدیل این است که از نوع مارجین ایزوله هستند و تنها اعتبار موجود در کیف پول مارجین شما را درگیر می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود ریسک معاملات کاملاً در دست شما باشد و بتوانید به‌خوبی آن را به بهترین وجه تحت کنترل داشته باشید.

برای استفاده از معاملات تعهدی یا مارجین تبدیل، در اپلیکیشن یا وب‌سایت تبدیل ثبت‌نام کنید، معامله تعهدی را از بخش «کیف پول» فعال کنید و در مسیر معاملات پرسود گام بردارید!

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید