پیش نیازهای راه‌اندازی سایت وردپرسی با بهترین قیمت

کدخبر: ۶۰۴۰۷۶
افراد زیادی علاقه‌مند هستند که یک وب‌سایت برای نوشتن یادداشت‌هایشان یا کسب و کار کوچکی که مد نظر دارند داشته باشند؛ اما هزینه‌هایی که برای برنامه‌نویسی و راه‌اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود معمولاً مبلغ قابل توجهی است و تمام افراد توانایی پرداخت این مبلغ را ندارند.
پیش نیازهای راه‌اندازی سایت وردپرسی با بهترین قیمت

رپرتاژ آگهی: با توجه به اینکه تعداد افراد حاضر در اینترنت هر روز بیشتر از قبل می‌شوند، این روزها شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی ارائه سیستم‌های مدیریت محتوا فعالیت می‌کنند. از جمله سرویس‌هایی که توسط یک تیم حرفه‌ای برای راه‌اندازی آسان انواع وب‌سایت‌های مختلف توسعه داده شده است می‌توان به وردپرس اشاره کرد.

در ادامه قدم‌هایی که برای داشتن یک سایت وردپرسی حرفه‌ای و ارزان قیمت باید طی کنید را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده‌ایم. در صورتی که برای خرید هاست و راه‌اندازی وب‌سایت خودتان نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر دارید می‌توانید از تیم متخصص‌ هاست ایران کمک بگیرید.

1) مشخص کردن هدف از راه‌اندازی وب‌سایت

برای راه‌اندازی یک وب‌سایت و حضور در دنیای آنلاین ابتدا باید هدفتان را مشخص کنید. بعضی از افراد با هدف شناخته شدن و دیده شدن وب‌سایت شخصی خودشان را راه‌اندازی می‌کنند. بعضی دیگر از افراد به فکر این هستند که یک کسب و کار اینترنتی مانند فروشگاه آنلاین برای خودشان داشته باشند. با توجه به هدفتان و نیازی که دارید، قدم‌های بعدی برایتان شفاف‌تر خواهد شد.

2) انتخاب نام دامنه برای وب‌سایت

نام دامنه هر کسب و کار یا وب‌سایتی با ماهیت آن رابطه مستقیم دارد؛ بنابراین برای انتخاب نام دامنه باید حتماً زمان کافی در نظر بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه نام دامنه و هاست را تهیه کنید، ابتدا نام دامنه‌هایی که با فروشگاه آنلاین، سایت خبری، سایت شخصی و... شما ارتباط دارند را روی ورق لیست کرده و با پسوندهای مختلف آن‌ها را بررسی کنید. سپس، در صورتی که نام دامنه مد نظرتان با پسوندهای رایج آزاد بود می‌توانید نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

3) خرید دامنه با قیمت مناسب

برای خرید دامنه یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در نظر داشته باشید خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ است. چون ممکن است در طول خرید دامنه با مشکلات خاصی مواجه شوید و نیاز به کمک داشته باشید.

هاست ایران علاوه بر اینکه امکان خرید نام دامنه ارزان و خوش قیمت را برای کاربران فراهم می‌کند، دارای خدماتی مانند امکان پیشنهاد هوشمند نام دامنه، امکان رزرو دامنه (بک اوردر) برای دامنه‌های ثبت شده، حفظ حریم خصوصی مدیر دامنه در Whois، مدیریت DNS و ثبت و انتقال دسته‌ای و گروهی دامنه‌ها نیز هست.

بنابراین در صورتی که نیاز به دامنه‌های پرطرفدار بین‌المللی مانند دامنه‌های دارای پسوند.com هستید می‌توانید از طریق‌ هاست ایران نام دامنه مد نظرتان را بدون مشکل و در کمترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت ثبت کنید.

4) خرید هاست وردپرس

بعد از خرید نام دامنه نوبت به خرید هاست می‌رسد. اگر وردپرس را برای راه‌اندازی وب‌سایت خودتان انتخاب کرده‌اید، هاست وردپرسی می‌تواند بهترین انتخاب برای میزبانی داده‌هایتان باشد.

امکاناتی مانند وب سرور لایت اسپید، بکاپ‌گیری مستمر، نصب اتوماتیک ماژول کش روی وردپرس‌WordPress Toolkit Deluxe، ارائه رایگان گواهی‌نامه SSL، کنترل پنلcPanel، سیستم‌عامل کلود لینوکس، دیتابیس نامحدود،FTP اکانت و ایمیل اکانت نامحدود بهینه شده و پرسرعت برای سایت‌های وردپرسی و منابع اختصاصی تنها برخی از ویژگی‌های هاست وردپرس هاست ایران محسوب می‌شوند.

برای اینکه سرعت وب‌سایت ورردپرسی‌تان بالا باشد و داده‌هایتان را در بستری امن و مطمئن در اختیار کاربرانتان قرار دهید، این‌ هاست می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برایتان باشد.

5) راه‌اندازی وب‌سایت با کمک وردپرس

پس از خرید هاست و دامنه، نوبت به راه‌اندازی وب‌سایت وردپرسی می‌رسد. برای راه‌اندازی یک سایت وردپرسی فقط باید این سیستم رایگان مدیریت محتوا را دانلود کرده و نصب آن را انجام دهید. سپس با کمک آموزش‌های متعددی که در این زمینه ارائه شده‌اند می‌توانید سایت وردپرسی خودتان را به عنوان بلاگ، فروشگاه آنلاین و... راه‌اندازی کرده و در بستر اینترنت حضور فعالی داشته باشید.

سخن پایانی

اگر دانش فنی کافی برای توسعه یک وب‌سایت ندارید، یا اینکه نمی‌توانید مبلغ بالایی را برای داشتن یک وب‌سایت برای خودتان یا کسب و کارتان بپردازید، برای حضور در دنیای آنلاین می‌توانید از سیستم مدیریت محتوا وردپرس کمک بگیرید. وردپرس رایگان است و می‌توانید به راحتی با کمک آن انواع سایت‌های مد نظرتان را راه‌اندازی کنید.

البته برای نمایش داده‌هایتان به کاربران حتماً به یک‌ هاست و دامنه نیاز خواهید داشت. هاست ایران کمکتان می‌کند تا یک دامنه و هاست با قیمت مناسب برای وب‌سایت وردپرسی خودتان تهیه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید