بهترین جدول دور باغچه و نرده بتنی با کف عیار دوبرابر محصولات بازار

کدخبر: ۶۰۶۶۷۱
از دیرباز، حصار کشیدن و تعیین کردن یک محوطه برای محدوده‌های خاص، امری رایج و حیاتی بوده است. در دنیای مدرن امروزی هم حریم شخصی و مرز بندی یک امر تعیین کننده است که در مکان‌های مختلف و به اشکال گوناگون به‌کار می‌رود.
بهترین جدول دور باغچه و نرده بتنی با کف عیار دوبرابر محصولات بازار

رپرتاژ آگهی: نرده، فنس فلزی جداول، دیوار کشی و ... همه و همه جزو متریال‌هایی است که ممکن است ما بسته به نیاز خود از آنها استفاده کنیم. شرکت تسا سنگ نیز انواع این حصارها را در قالب نرده بتنی، دیوارهای پیش ساخته، بلارد‌های شهری، جداول خیابانی، جدول دور باغچه، صراحی ها و ... در سبد محصولات خود دارد و افتخار دارد که محصولات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز عرضه کند.

نرده و جدول دور باغچه ای

جدول باغچه‌ای، محصولی پرکاربرد است‌ که‌ بصورت دکوراتیو و یا به‌منظور حفاظت محیط و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً اطراف باغ‌ها و باغچه‌ها، در فضاهای مختلف مجتمع‌های مسکونی، وبلا‌ها و‌‌‌‌‌‌… محل مناسبی برای نصب حفاظ بتنی هستند. در این پرژه‌ها ممکن است فقط نرده تزئینی استفاده شود و هدف فقط زیباسازی محیط باشد. اما گاهی هدف نصب حفاظ، چیزی فراتر از ظاهر ماجراست. به‌طور مثال این نرده‌ها می‌توانند به‌عنوان یک محافظت کننده نصب شوند یا اینکه برای بهینه سازی فضا استفاده شوند و فضاهای مختلف را از هم تفکیک کنند. حتی ممکن است نرده بتنی در اطرف رودخانه نیز نصب شود و باعث تعیین مسیر آب گردد.

انواع جدول و نرده بتنی

انواع جدول و نرده بتنی

نرده‌های بتنی، در ابعاد، طرح و رنگ‌های متفاوت تولید می‌شوند. حتی مقاومت همه این نرده‌ها نیز یکسان نیست. در تولید برخی از این نرده‌ها علاوه‌بر بتن، از فلزات و میلگرد استفاده می‌شود و به اصطلاح، بتن مسلح شده پدید می‌آید. این نوع بتن مقاومت بیش‌تری در برابر ضربه، سایش، تغییرات آب‌وهوا و… دارد. مشتری براساس نیاز خود می‌تواند نرده بتنی را بصورت مسلح شده یا غیر مسلح خریداری کند. از نظر طراحی نیز، این محصولات به چند نوع تقسیم می‌شوند. صراحی، حصار، جنگلی، حصیری، آبنوس، زمرد و المپیک از رایج‌ترین طرح‌های ساخت نرده تزئینی هستند که مطابق نیاز مشتری بصورت پیش ساخته یا سفارشی عرضه خواهند شد.

مزایای جدول و نرده دور باغچه بتنی

مزایای جدول و نرده دور باغچه بتنی

  • نرده‌های بتنی فوق‌العاده پایدار هستند و از بتن مسلح شده ساخته شده‌اند. بنابراین در برابر آسیب تغییرات آب و هوایی و تنش‌های محیطی محفوظ می‌مانند. مقاومت محصولات بتنی، همگی مورد تایید آزمایشگاه‌های مدرن صنعت بتن بوده و شرکت تساسنگ در این زمینه نیز یکی از کم رقیب ترین ها به حساب می آید‌.

  • ظاهر این‌گونه نرده‌ها دچار تغییر نمی‌شود و هیچ‌گونه تنشی موجب ترک خوردن آن‌ها نخواهد شد.

  • نفوذ پذیری نرده‌های بتنی نسبت به رطوبت، گرد و غبار و… بسیار کم است. در نتیجه ظاهر تمیز و مطلوب محصول همواره حفظ خواهد شد و شست و شوی آن‌ها بسیار راحت‌تر از سایر جنس‌های موجود در بازار است.

  • ممکن است نگران این موضوع باشید که بتن ریزش کند و حتی در طول مسیر تحویل دچار زدگی گردد. باید گفت مقاومت کششی و فشاری نرده‌های بتنی به‌حدی بالاست که به هیچ عنوان چه در طول مسیر و چه در زمان نصب، دچار ریزش و زدگی نخواهند شد.

  • اگر قصد داشته باشید خودتان پس از آماده سازی، محصول را رنگ بزنید، باید گفت که نرده‌های بتنی رنگ پذیری بسیار بالایی دارند. اگر هم رنگ آماده مد نظر شماست می‌توانید، رنگ دلخواه را انتخاب و به مجموعه تساسنگ سفارش دهید. رنگ دلخواه شما می‌تواند در زمان اختلاط بتن با آن ترکیب گردد.

  • از مزایای دیگر نرده‌های بتنی، خاصیت عدم اشتعال در برابر آتش است. این نرده‌ها در صورت وقوع آتش سوزی، دارای خاصیت ضد حریق بوده و مشتعل نمی‌گردند. همچنین از گسترش آتش نیز جلو گیری می‌کنند.

  • سرعت نصب این محصولات معمولا کوتاه بوده و در ارتباط با پروژه‌های بزرگ، صرفه جویی زیادی در وقت خواهد کرد.

نرده دور باغچه ای بتنی

نرده دور باغچه ای بتنی

کاربردهای نرده بتنی

  • اطراف باغچه‌ها به منظور زیباسازی محیط یا حفاظت حریم

  • بعنوان ابزاری تزئینی در پارک و بوستان‌ها

  • بعنوان محافظ و همچنین نمای دکوراتیو ساختمان‌ها در تراس

  • ایجاد حصار و حفظ حریم باغ

  • تفکیک محوطه‌ها

  • زیباسازی مکان‌های عمومی و زیباسازی شهر

  • ساخت آلاچیق در ویلاها و اماکن گوناگون

  • ایجاد حفاظ  و نرده روی پل‌های هوایی و پل‌های روی رودخانه

  • کاربرد در بلوارها

  • ایجاد محافظ دور نماهای آبی برای افزایش امنیت

  • افزایش امنیت طبیعت و حیوانات و ایجاد حصار

  • حفاظ اطراف سکوها

  • زیباسازی نمای داخلی و راه پله

  • تفکیک مناطق خطر و مناطق امن

نرده‌های بتنی با رنگ و طرح ماندگار

یکی از اشکلاتی که می‌توان به محصولات بتنی گرفت، حالت سرد و بی روح رنگ اولیه بتن است. اما حالت سرد و بی روح آن می تواند پس زمینه و بوم مناسبی برای جلوه دادن به محیط باشد و گاهی با رنگ طبیعی بتن، هنرمندانه‌ترین طرح‌ها را می‌توان به‌کار برد. از طرف دیگر، این حالت سرد مورد پسند همه نیست. بنابراین شرکت تساسنگ چاره‌ای اندیشیده و این مشکل را با به‌کار بردن انواع رنگ های زیبا و شاد حل کرده است. در شرکت تسا سنگ، دست مشتریان در انتخاب رنگ کاملا باز است و میتوانند مطابق با سلیقه خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنند و خاطر جمع باشند که این رنگ هیچ وقت تغییر نمی کند و همیشه مانند روز اول باقی می ماند. چون پیگمنت رنگی که شرکت تسا سنگ استفاده میکند از بهترین متریال های موجود در دنیاست. نکته مهم‌تر اینکه این رنگ‌ها روکش نیستند و هنگام اختلاط بتن به مصالح اضافه می‌شوند. 

جدول دور باغچه ای رنگی

جدول دور باغچه ای رنگی

قیمت جدول دور باغچه ای

قیمت جدول دور باغچه، بر اساس عواملی همچون نوع مصالح مصرفی، کیفیت متریال‌ها، پیچیدگی فرایند تولید و… معین خواهد شد. شرکت تساسنگ، با سابقه درخشانی که در زمینه تولید محصولات بتنی دارد، انواع جدول ها و نرده‌های بتنی را در بالاترین سطح کیفی ممکن تولید و عرضه می‌کند. حداقل عیار بتن مورد استفاده در این مجموعه دو برابر عیار محصولات بازار بوده و کلیه متریال‌های مصرفی از مواد درجه یک بازار هستند. بنابراین نتیجه نهایی که در کارهای مجموعه تساسنگ می‌بینید، بسیار متفاوت با سایر محصولات موجود در بازار است. با این حال، قیمت گذاری محصولات تساسنگ، در منصفانه‌ترین حالت ممکن بوده و بالاترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عرضه خواهد کرد. شرکت تسا سنگ مفتخر است که مجری طرح‌های عظیمی در کشور نظیر مصلای تهران، حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، مرقد امام خمینی، بیمارستان قزوین، بیمارستان خرم آباد، بیمارستان نور و مبلمان شهری، طرح‌های نما و کف اکثر پیاده روها، بوستان‌ها و پارک‌های چندین استان از قبیل اصفهان، اراک، بوشهر، قم و… بوده است. متخصصان مجرب و خوش ذوق این مجموعه، کیفیت محصولات بتنی را در مراحل مختلف تولید زیر نظر داشته و با کیفیت‌ترین جدول دور باغچه و نرده بتنی و تزئینی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید