بررسی شرایط وام‌های ۳ بانک معروف ایرانی

کدخبر: ۶۰۶۹۲۲
اگر در سال ۱۴۰۲ برای خرید مسکن یا لوازم ضروری زندگی قصد دریافت وام را دارید، قبل از هر کاری، شرایط وام‌های ۳ بانک معروف ایرانی را بررسی کنید.

رپرتاژ آگهی: ما در این مقاله، این کار را انجام دادیم و انواع وام بانک پارسیان، اقتصاد نوین و سپه را بررسی کردیم. بعد از مطالعه این مقاله، می‌توانید آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید و با توجه به اولویت‌ها و شرایط خودتان وام بگیرید.

انواع وام‌های بانک پارسیان

وام‌های بانک پارسیان شامل وام سفر، وام خرید کالا، طرح تسهیلات پژواک و نوید، کارت خرید، وام ساخت پروژه‌های ساختمانی، وام خرید واحدهای تجاری و خدماتی و وام تعمیر یا بازسازی مسکن است. در این بخش، انواع وام بانک پارسیان را توضیح می‌دهیم.

وام سفر بانک پارسیان 

اگر عاشق سفر و گشت‌وگذار هستید و بودجه کافی ندارید، می‌توانید از بانک پارسیان، وام سفر ۳۰ میلیون تومانی بگیرید. دریافت این وام به ضامن احتیاجی ندارد و می‌توانید مراحل آن را به صورت آنلاین انجام دهید. با دانلود اپلیکیشن تاپ و افتتاح حساب در بانک پارسیان می‌توانید کارت اعتباری سفر بگیرید. در نهایت، ۱۲ ماه فرصت دارید که قسط‌ها را پرداخت کنید.

وام فوری بانک پارسیان

طرح‌های نوید و پژواک جزو وام‌های فوری بانک پارسیان هستند. مبلغ وام بانک پارسیان در این طرح‌ها ۱ میلیارد تومان و سود آن ۴ تا ۱۲ درصد است. برای دریافت وام فوری از بانک پارسیان به وثیقه، ضامن و افتتاح حساب در بانک احتیاج دارید. اگر جزو فعالین تجاری و کسب‌وکارهای حقیقی و حقوقی هستید، طرح نوید برای شما است. حساب سپرده جاری با چک یا بدون چک از شرایط دریافت این وام است. 

در صورتی‌که ضامن رسمی ندارید، می‌توانید از تسهیلات طرح پژواک بانک پارسیان استفاده کنید. برای دریافت این تسهیلات به حساب بلندمدت ۱ ساله یا کوتاه‌مدت عادی احتیاج دارید. فراموش نکنید که سپرده شما به عنوان وثیقه پیش بانک می‌ماند.

وام بازسازی واحدهای اداری پارسیان

این وام یکی از ویژه‌ترین وام‌های بانک پارسیان است که به مالکین دفترهای اداری مثل دفتر وکالت، دفتر اسناد رسمی، مطلب، دفتر ازدواج و طلاق، دفتر شرکت‌های مهندسی و دفتر روزنامه و مجله داده می‌شود. 

سقف این وام به شرایط شما و بانک بستگی دارد و ۵ تا ۷ سال هم مهلت بازپرداخت است. نکته مهم اینکه برای دریافت وام بازسازی واحدهای اداری، نباید قدمت ملک شما بیشتر از ۱۰ سال باشد.

شرایط دریافت وام‌های بانک پارسیان

شرط عمومی دریافت تسهیلات بانک پارسیان، داشتن حساب در این بانک است. فراموش نکنید که برای دریافت وام از این بانک نباید قسط عقب‌مانده یا چک برگشتی داشته باشید. همچنین، برای دریافت وام بانک پارسیان به مدارک شناسایی، مدارک شغلی، وثیقه و مدارک ضمانتی مثل سند ملک احتیاج دارید.

انواع وام‌های بانک اقتصاد نوین

وام های بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین به سپرده‌گذاران در این بانک وام ۲۰۰ میلیونی تا ۱ میلیاردی می‌دهد. وام ۱ میلیاردی، وام ۵۰۰ میلیونی طرح صبا، وام تعمیرات مسکن و وام طرح اعتبارینو از جمله انواع وام اقتصاد نوین هستند. در این بخش انواع تسهیلات بانک اقتصاد نوین را معرفی می‌کنیم.

وام ۱ میلیارد طرح کوشان

برای دریافت وام ۱ میلیاردی بانک اقتصاد نوین به افتتاح حساب در این بانک احتیاج دارید و حساب شما در بانک مسدود می‌شود. ولی خبر خوب اینکه بانک از شما ضامن نمی‌خواهد و می‌توانید در مدت زمان کوتاه تا سقف ۸۰ درصد از سپرده‌تان را دریافت کنید. 

بازپرداخت این وام ۱۲ تا ۳۶ ماهه است و شما می‌توانید با توجه به شرایط خودتان زمان دلخواه را انتخاب کنید. با استفاده از مبلغ وام کوشان می‌توانید لوازم خانه بخرید یا هزینه‌های فرزندتان را پرداخت کنید. به‌علاوه، شرکت‌هایی که در بانک اقتصاد نوین حساب دارند، می‌توانند برای کمک به ارتقای سطح زندگی کارکنان از وام ۱ میلیاردی کوشان استفاده کنند.

وام ۵۰۰ میلیونی طرح صبا

اگر پایانه‌های فروش بانک اقتصاد نوین را دارید یا جزو فعالین اقتصادی هستید، می‌توانید با ارائه ضامن رسمی از این بانک، وام ۵۰۰ میلیونی بگیرید. سقف وام طرح صبا برای صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی ۵۰۰ میلیون و برای صاحبان پایانه‌های فروش ۱۰۰ میلیون است. برای دریافت این وام باید سرمایه‌ خودتان را ۴ ماه بانک در بگذارید و ۳۶ ماه هم برای پرداخت فرصت دارید. 

وام طرح اعتبارینو

با ثبت‌نام در طرح اعتبارینو می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک اقتصاد نوین خرید کنید. سقف وام اعتبارینو ۵۰۰ میلیون تومان و سود آن ۱۷.۵ تا ۲۳ درصد است. برای دریافت وام اعتبارینو باید در بانک اقتصاد نوین حساب داشته باشید. به‌علاوه، سپرده شما هم مسدود می‌شود. در نهایت ۳۶ ماه برای پرداخت اقساط فرصت دارید. 

وام تعمیرات مسکن بانک اقتصاد نوین

یکی از تسهیلات بانک اقتصاد نوین، وام ۲۰۰ میلیونی تعمیرات مسکن است. سود این وام ۱۸ درصد است و برای دریافت آن به حساب سپرده قرض‌الحسنه احتیاج دارید. به‌علاوه، باید سند ملک را هم به بانک ارائه کنید. مدت زمان بازپرداخت وام تعمیرات مسکن اقتصاد نوین ۳۶ ماه است. نکته مهم اینکه سند ملک نباید در رهن بانک دیگری باشد. 

شرایط دریافت وام‌های بانک اقتصاد نوین

برای دریافت وام بانک اقتصاد نوین نباید به سیستم بانکی کشور بدهکار باشید یا چک برگشتی داشته باشید. همچنین، مدارک شناسایی، مدارک ضامن و افتتاح حساب در بانک از دیگر شرایط دریافت وام‌های بانک اقتصاد نوین هستند.

انواع وام‌های بانک سپه

وام های بانک سپه

اگر دنبال دریافت وام بانک سپه هستید، بهتر است بدانید که این بانک ۷ وام مختلف دارد و طرح‌های تسهیلاتی نگین، وام طرح کار آسان و تسهیلات باران از جمله این وام‌ها هستند. در این بخش، انواع تسهیلات بانک سپه را توضیح می‌دهیم.

وام طرح کار آسان

اگر درگاه پرداخت و پایانه خرید بانک سپه را دارید و حسابتان به این پایانه‌ها متصل است، می‌توانید وام طرح کار آسان بگیرید. مبلغ این وام بین ۱۰ میلیون تا ۵ میلیارد تومان است.

وام نگین آتیه بانک سپه

در صورتی‌که می‌توانید پولتان را بین ۲ تا ۱۲ ماه در بانک سپه نگه دارید، می‌توانید از این بانک وام نگین آتیه بگیرید. مبلغ این وام بین ۲ میلیون تومان تا ۵ میلیارد تومان است.

وام نگین مهر

در بین تسهیلات بانک سپه، وام نگین مهر جزو وام‌های قرض‌الحسنه است و به دارندگان حساب پس‌انداز اعطا می‌شود. اگر ضامن رسمی دارید و حداقل ۵۰۰ هزار تومان در حسابتان موجودی دارید، می‌توانید وام نگین مهر بگیرید. مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومان است و ۳۶ ماه برای بازپرداخت فرصت دارید.

وام نگین میثاق بانک سپه

مبلغ این وام بین ۲ تا ۲۰۰ میلیون تومان است و برای دریافت آن به حساب قرض‌الحسنه و ضامن رسمی احتیاج دارید. همچنین، باید ۱ ماه سرمایه خودتان را در بانک بگذارید. نکته مهم اینکه، مدیران شرکت‌ها و صاحبان مشاغل می‌توانند کارکنان خودشان را برای دریافت وام نگین میثاق به بانک سپه معرفی کنند.

وام بهین سپه

اگر قصد خرید کالا را دارید و می‌خواهید وام بانک سپه بگیرید، می‌توانید وام بهین کارت سپه بگیرید. با این کارت می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک سپه خرید کنید. مبلغ بهین کارت، ۵۰ میلیون تومان است و به حساب قرض‌الحسنه احتیاج دارد.

تسهیلات باران بانک سپه

با افتتاح حساب در بانک سپه و ارائه گردش حساب می‌توانید از تسهیلات بانک سپه در طرح باران استفاده کنید. سقف وام بانک سپه در این طرح ۵۰ میلیون تومان و مدت زمان خواب سپرده ۲ تا ۶ ماه است.

تسهیلات قلب سفید بانک سپه

پرستارها، پزشک‌ها و افراد شاغل در حوزه درمان می‌توانند برای دریافت وام بانک سپه در تسهیلات قلب سفید ثبت‌نام کنند. مبلغ این وام بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان است.

تسهیلات طرح سرافرازان

اگر جزو بازنشسته‌ها و مستمری‌بگیران نیروهای مسلح هستید، برای دریافت وام بانک سپه باید در طرح سرافرازان ثبت‌نام کنید. حداکثر مبلغ این وام ۱۰ میلیون تومان است و ۳۶ ماه مهلت بازپرداخت دارد. ضامن بازنشسته و میانگین حساب از دیگر شرایط دریافت تسهیلات سرافرازان است.

وام بدون ضامن بانک سپه

زنان سرپرست خانوار، صاحبان کسب‌وکارهای خانگی و افراد تحت پوشش بهزیستی برای دریافت تسهیلات بانک سپه می‌توانند از وام بدون ضامن این بانک استفاده کنند. این وام بدون وثیقه و ضامن است و بازپرداخت طولانی دارد.

شرایط دریافت وام‌های بانک سپه

به‌طور کلی، برای دریافت وام بانک سپه به افتتاح حساب در این بانک احتیاج دارید و باید حداقل ۱ تا ۶ ماه سرمایه‌‌تان را در بانک نگه دارید. علاوه‌بر این‌ها نباید به بانک بدهکار باشید یا چک برگشتی داشته باشید.

جمع‌بندی

در این مقاله وام‌های ۳ بانک پارسیان، سپه و اقتصاد نوین را معرفی کردیم و شرایط عمومی آن‌ها را توضیح دادیم. شما می‌توانید با توجه به اولویت و نیاز خودتان، یکی از این وام‌ها را انتخاب کرده و مدارک لازم را آماده کنید. این وام‌ها به شما کمک می‌کنند که زودتر به هدف خودتان برسید. 

سوالات متداول

شرایط دریافت وام‌های بانک پارسیان چیست؟

برای دریافت وام بانک پارسیان نباید چک برگشتی یا قسط عقب‌مانده داشته باشید.

چه بانک‌هایی وام میلیاردی می‌دهند؟

هر ۳ بانک سپه، پارسیان و اقتصاد نوین، وام میلیاردی دارند. 

چه بانکی وام سفر دارد؟

بانک پارسیان به عاشقان سفر وام می‌دهد. برای دریافت این وام باید اپلیکیشن تاپ را نصب کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید