خرید و کاشت نهال کم توقع و پرسود

کدخبر: ۶۰۶۹۲۴
آیا شما هم یک قطعه زمین آهکی و لب شور در منطقه ای سردسیر دارید و نمی دانید که با چه کشتی به درآمد برسید؟ یا اینکه اطلاع چندانی درباره کاشت درختان میوه ندارید؟ بهتر است با توجه به نظرات مهندسین و باغداران کشاورزی اقدام احداث باغ نمایید و در زمان کمی کسب و کار پر رونق خود را آغاز کنید‌.
خرید و کاشت نهال کم توقع و پرسود

رپرتاژ آگهی: نکته ای که در اینجا اهمیت پیدا می کند این است که هرگز گول تبلیغات واهی برخی رسانه ها را نخورید. برای خرید نهال و مشورت با بهترین مهندسین کشاورزی بهتر است با نهالستان های بزرگ و معتبری که در کشور مشغول به خدمت رسانی هستند مانند: رویال نهال، نهال ۱۱۰ و غیره مشورت کنید.

کدام نهال بادام درآمد شما را افزایش می دهد؟

تنوع ارقام نهال بادام این حقیقت را به ما یادآوری می کند که در کشوری با آب و هوای متنوع زندگی می کنیم. تقریبا بجز مناطق شمالی و جنوبی، در تمامی شهر های کشور امکان کاشت نهال بادام وجود دارد. نهال بادام تولید شده در نهالستان رویال نهال به دلیل پیوند روی پایه تلخ مقاومت بالایی در برابر کم آبی،خاک های آهکی و آب های نیمه شوردارد همچنین ارقام تولید شده در مجموعه رویال نهال  اصلاح شده ارگانیک می باشند که علاوه بر مقاومت بالا در برابر سرما ،باردهی خوشه ای و تجاری دارند در اد امه با ما همراه باشید تا با ارقام مختلف بیشتر آشنا شوید.

نهال بادام فرانیس کلون خوشه ای دیرگل

یکی از پرطرفدارترین و محبوبیت ترین بادام های آجلیلی می باشد و به دلیل خصوصیت دیرگل بودن قابلیت کاشت در مناطق سرسیر و کوهستانی را دارد همچنین به دلیل داشتن محصولی کاغذی در بازار با قیمت بالایی به فروش می رسد.میزان باردهی این درخت بالغ حدودا۲۰ تا ۳۰ کیلو می باشد و امروزه با قیمت ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

نهال بادام تونو، نهالی پر محصول و ثمره

اگر نگران این هستید که شکوفه های درختان بادامتان در بهار گرفتار سرمای بهاره شوند، توصیه ما به شما کاشت نهال بادام تونو است. این نهال به خاطر داشتن پوسته سخت، در مقابل حمله انواع آفات و حتی پرندگان مقاومت بالایی دارد. همچنین از دیرگل ترین ارقام بادام می باشد که در مناطق کوهستانی و سردسیر دچار  مشکل نمی شود.بادام تونو قابلیت کاشت در مناطقی با سطح ارتفاع ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ از دریا را دارد و مناسب ترین انتخاب برای اقلیم های سردسیر می باشد این رقم بادام منشا ایتالیای داشته و از دیگر مزایای آن می توان به خود  گرده افشان بودن این رقم اشاره کرد.باردهی درخت بادام تونو حدودا۳۵ تا ۴۰ کیلو می باشد.

نهال بادام آذر، رقمی  نیمه کاغذی!

نهال بادام آذر نیز از جمله ارقام بادام در مناطق  نیمه سردسیر است. خوشبختانه تنوع ارقام نهال بادام در مناطق معتدل بسیار زیاد است و کشاورز بر اساس ارتفاع منطقه از سطح دریا و میزان بازش سالیانه می تواند ارقام دلخواهش را انتخاب کند محصول تولید شده توسط این رقم درای محصول نیمه کاغذی بوده و معروف به بادام پنجاه پنجاه می باشد . شاید عجیب به نظر برسد، اما این نهال در سن ۷ سالگی می تواند تا ۲۰ کیلو بادام در سال بدهد. حال خودتان محاسبه کنید در یک هکتار باغ بادام چه درآمدی نصیب باغدار می شود.

نهال بادام مامایی، نهالی مقاوم در مناطق نیمه سردسیر

شاید جالب باشد بدانید که نهال هایی هم هستند که می توانند در مناطق نیمه سردسیر و معتدل رشد کرده و ثمره‌ی قابل توجهی داشته باشند. نهال بادام مامایی از جمله نهال های بادام  متوسط گل است که دارای پوست سنگی است. میوه این درخت به دلیل داشتن مغز بسیار خوش طعم اغلب به کشور هایی مانند هندوستان صادر می شود. چه چیزی برای باغدار بهتر از صادرات محصولاتش است؟

توجیه اقتصادی کاشت نهال بادام چیست؟

توجیه اقتصادی کاشت نهال بادام چیست؟

بسیاری از باغداران به دنبال یک توجیه اقتصادی برای کاشت نهال بادام هستند. چه چیزی بهتر از اینکه یک عمر می توانید از درختان بادام درآمد به دست آورید. تقریبا تمامی درختان بادام تا 35 سال عمر مفید اقتصادی دارند و نیاز آن ها به آبیاری بسیار کمتر از درختان سایرمیوه است.

خوشبختانه به کمک نهالستان های بزرگ و معتبر کشور، نهال های بادام اصلاح شده ای عرضه می شوند که می توانند از همان سال دوم باردهی خود را شروع کرده و در برابر سرما یا گرمای بیش از حد دچار بیماری و آفت نشوند.

در هر هکتار باغ بادام می توان، نهال ها را به فاصله ۴ در ۴ کاشت. این فاصله کاملا استاندارد است و درختان می توانند عمل فتوسنتز و گرده افشانی را بدون دخالت درختان مجاور انجام دهند. علاوه بر این ها نهال بادام را می توان به صورت دیم و حتی در زمین های آهکی  و لب شورکاشت.

از همه مهم تر، شرایط نگهداری میوه بادام آسان تر از سایر میوه ها است که نیاز به سردخانه و تحمیل هزینه برای تهیه جعبه یا سایر متعلقات را ندارد. این خشکبار لذیذ تا یکسال در دمای معمولی خانه یا انبار بدون تغییری در طعم و خواص آن ها سالم باقی می مانند.

تا چه حد با نحوه ی کاشت نهال بادام آشنایی دارید؟

احتمالا شما به عنوان یک باغدار، کاشت نهال بادام را یک اقدام راحت و بدون دردسر تلقی می کنید، اما کار به همین سادگی ها هم نیست. اگر می خواهید از باغتان به درآمد بالایی برسید، بهتر است قبل از هر چیزی در خرید نهال بادام نهایت دقت را به خرج دهید. خرید یک نهال سالم و بدون بیماری جزء اولین نکات برای شروع باغداری است.

بعد از اینکه خاک باغ و آب و هوای منطقه را بررسی کردید، می توانید نهالی متناسب با ویژگی های اقلیمی منطقه تان را از نهالستانی معتبر خریداری کنید. بهتر است کار بررسی خاک و آب و هوا را به مشاوران و متخصصین کشاورزی که در نهالستان رویال نهال فعالیت می کنند بسپارید.

حال نوبت به کندن چاله های کاشت است. بر اساس پیشنهاد کارشناسان، فاصله کاشت نهال بادام نباید از ۴ در ۴ متر کمتر باشد.

ایجاد مسیری برای آبیاری و انتخاب بهترین روش آبیاری نیز به عهده باغدار است. در نهایت باید در فواصلی بین نهال ها، نهال گرده افشان را نیز بکارید تا عمل گرده افشانی به بهترین نحو ممکن انجام شود. برای انتخاب نهال گرده افشان نیز می توانید از کارشناسان نهالستان رویال کمک بگیرید.

نهال بادام پر بار را از کجا خریداری کنیم؟

نهال بادام پر بار را از کجا خریداری کنیم؟

همان طور که گفته شد خرید نهال بادام، مهم ترین مرحله در احداث باغ بادام است. نهالستان royalnahal، بزرگ ترین و معتبر ترین نهالستان در کشور ایران است که نهال هایی با تضمین کیفیت و سلامت ارائه می دهد. مشاوران و متخصصین در این نهالستان از لحظه ای که تصمیم به باغداری می گیرید تا برداشت محصول آماده خدمت رسانی به شما باغدار کوشا هستند. تمامی نهال ها در این نهالستان اصلاح شده و پیوندی، دارای گواهی سلامت، اصالت و گارانتی هستند. در صورت سختی راه و دور بودن از نهالستان می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین در شبکه های اجتماعی با نمایندگان فروش و کارشناسان رویال نهال در ارتباط باشید. حتی می توانید نهال های خریداری شده را هم بدون رفتن به نهالستان، درب منزلتان تحویل بگیرید.

راه های ارتباطی رویال نهال با شما باغدار گرامی:

09141811520

09301811520

09021811520

04445231520

اطلاعات بیشتر در سایت رویال نهال  (ROYALNAHAL.COM)مشاهده نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید