با همت هلدینگ لجستیک گروه انتخاب انجام شد:

دریافت پروانه فعالیت حمل جاده‌ای بزرگ مقیاس هوشمند

کدخبر: ۶۰۷۳۶۴
منظور افزایش بهره‌وری و تسریع در چرخه حمل کالا و هوشمندسازی این فرآیند، تاکنون مجوز فعالیت ۱۱ شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند در بخش حمل ونقل جاده‌ای کشور صادر شده است.
دریافت پروانه فعالیت حمل جاده‌ای بزرگ مقیاس هوشمند

رپرتاژ آگهی: مدیر عامل هلدینگ دکا لجستیک با بیان این مطلب از دریافت پروانه فعالیت بزرگ‌مقیاس هوشمند حمل‌و‌نقل کشوری توسط برند تجاری دکاتَرابر از سازمان راهداری کشور خبر داد.

هومن پشنگیان افزود: از مهم ترین مزایای شرکت بزرگ مقیاس هوشمند می توان به بهره بردن از تکنولوژی جدید و سیستم هوشمند، یکپارچه سازی ارگان ها، شبکه‌ها و وسایل‌نقلیه، بالابردن سطح ظرفیت ناوگان از طریق جلوگیری از ترددهای بیش از حد و اضافی کامیون ها، استفاده حداکثری از پتانسیل بازارگاه های الکترونیکی واینترنتی بار درتمام کشور، استفاده حداکثری از ناوگان مختلف برای حمل و نقل انواع کالا، به حداقل رساندن تراکم و مدیریت بهتر ترافیک، پشتیبانی از وسائل نقلیه امدادی و کنترل حمل و نقل سبک و سنگین اشاره کرد.

ناوگان مختلف برای حمل و نقل انواع کالا

مدیر عامل هلدینگ دکالجستیک تصریح کرد: شرکت‌های بزرگ مقیاس هوشمند با هدف حمل و نقل جاده ای کالا با استفاده از سیستم‌های هوشمند برای ارتقا و بهره وری ناوگان حمل و نقل تشکیل شده‌اند و پل ارتباطی بین شرکت‌های حمل و نقل و صاحبان کالا هستند.

به گفته وی، برند تجاری دکاترابر با پشتوانه هلدینگ دکالجستیک گروه انتخاب و با سرمایه گذاری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در زمینه خرید کامیون‌های ملکی موفق به اخذ این پروانه شده و با فعالیت خود مشکلات عدیده حمل و‌نقل تخصصی محصولات لوازم خانگی را مدیریت خواهد کرد.  

در ادامه در این باره با مدیر عامل مجموعه مصاحبه کاملی صورت خواهد گرفت که به زودی منتشر خواهد شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید